قاتل رستاخیز تغییر را هرات نه، به زندان بفرستید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149735 منبع: پرینت

اسناد و مدارک معتبری وجود دارد که حسن شاه فروغ فرمانده پیشین پولیس کابل و گل نبی احمدزی فرمانده پیشین گارنیزون کابل دستور شلیک و اجرای دادگاه صحرایی معترضان رستاخیز تغییر را صادر کرده اند.

هشت تن از معترضان رستاخیر تغییر به دستور این دو جنرال پولیس کشته شدند و ده‌ ها تن دگر زخمی گردیدند. رستاخیز تغییر بطور رسمی علیه عاملان کشتار معترضان پرونده باز کرد و در نتیجه فروغ و احمدزی به اتهام دست داشتن در کشتار معترضان از سوی دادستانی کُل از وظایف شان سبک‌ دوش شدند که هم اکنون پرونده جرمی شان در دادگاه تحت دوران قرار دارد.

رهبری وزارت داخله که عملا روند اصلاح اداره و مبارزه برضد فساد را در دستگاه پولیس آغاز کرده است نباید یک قاتل معلوم‌ الحال را بعنوان فرمانده پولیس هرات بگمارد. تقرر یک متهم «جنرال فروغ» بحیث فرمانده پولیس هرات از یک سو خلاف قوانین نافذه کشور بوده و از سوی دیگر بی حرمتی به خون قربانیان معترض رستاخیز تغییر می‌ باشد.

در صورت تقرر دوباره جنرال حسن شاه فروغ در دستگاه پولیس تا صدور حکم دادگاه بی تفاوت و خاموش نخواهیم ماند!

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فطرت
رستاخیز تغییر
فرمانده پیشین پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   من قسم میخورم
که سیاست پشتونیسم روی کار است.
نه طالب ونه داعشی وجود دارد بلکه همه به اتفاق سیاست پشتونیزه سازی این کشور را دنبال میکنند.
اگر پشتون رئيس جمهور باشد ویا وکیل و وزیر یا مامور ومعلم ودکاندار وکراچی وان وموتروان همه دنبال پشتونیسم هستند وتمام مفکوره شان همین است.
فقط نقش ها متفاوت هستند.
یکی طالب میشود یکی داعش ویکی دولتی ، ودیگران یعنی پشتونهای به لباس مردم عادی در خدمت انها.
برای نمونه هفده سال است در این کشوراز طفل وصغیر وکبیر وزن ومرد بوسیله طالبان وداعش پشتون کشته میشود .ایا یک پشتون شکایت کرد؟
ولی در دشت ارچی چند طالب کافر نوکر پاکستان توسط قوای هوایی قهرمان مردار شدند .
دیدید که از اسمان وزمین واز ارگ وپالمان صدای مظلوم نمایی پشتونها بالا شد .
برادر اتفاق ملی شعاری بیش نیست.
برادری وقتی حاصل میشود که پشتون ها هم دیگر اقوام را برادر حساب کند .

>>>   همینطور دولت فاشیستی همین مقرری ها میباشد صد ها قاتل مردم ومجرمین متکرر از زندانها رهانشدند؟جنایتکار ازجنایت حمایت میکند....

>>>   این دولت .....دیکتاتوری تکقومی به امید خدا سقوط میکند.

>>>   رستاخیز مستاخیزی در کار نبوده است.
فقط چند نفر اوباش و لندغر جمع شده و آرامش مردم کابل و نظم دولتی بر هم زده بود و پولیس باید عمل می کرد
حال اگر چند نفر اوباش کشته شد زمین به آسمان نخورده است.

>>>   حکمتیار... به دشمن دیرینه کشور ما گلبدین حکمتیار را بخاطر قومی و زبانی این مهره سوخته و به اصطلاح پیر بی مرید را بنام مصالحه اوردن که نه تا کنون افراد جنگی ان معلوم است ونه سلاح جنگی شانرا تسلیم کرده و نه در تامین امنیت کاهش حداقل در جبهات جنگ دیده شده ماهانه ملیون ها افغانی از پول بیت المال برایش نقد و جنس داده میشود در حالیکه بدیگر چنین چیزی نیست واز روزیکه این خاین وطنفروش جاسوس پاکستان قدم .... در شهر کابل که خودش انرا ویران ساخته بود دراینجا رسید حملات ترورستی و انتحاری و انفجاری در جاهای بشدت تامین شده صورت گرفته و در سخنرانی های قصاب کابل از دهن پر تعفن ان جز بد بینی وتعصب قومی و زبانی و توطعه و دسیه و دروغ علیه دیگران چیزیدیگری دیده و شنیده نشده و حلا میخواهند تا یک قسمت زیاد از زمین های کابل را ارگ بدون هیچگونه صلاحیت قانونی به قصاب کابل تسلیم کند تا شهرک کلان جاسوس خانه پاکستان بسازد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است