واقعيت توافق نور با اتمر بعيد نيست
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۷/۱/۲۳ کد خبر: 149736 منبع: پرینت

در اين روزها خبرهای تایيد نشده چنين نشر شده است: عطا، دوستم و محقق زير نظر اتمر مي روند يا به عبارتي واضح تر آنها تصميم گرفته اند حكومت پشتونيست را كمک كنند و ادامه راه كرزي و غني را بروند و درانتخابات پيش رو از اتمر مغز متفكر ترور غير پشتون ها حمايت كنند!

خيلي سخت است جامعه آگاه غيرپشتون با رهبران ناآگاه روبرو باشد. در مقابل جامعه ناآگاه و رهبران آگاه پشتون قرار دارد پشتونيست ها با وجود اقليت بودنشان و فشارهاي جهاني به آنها از طالبان، داعش و حزب اوغان گراي اسلامي چطور استفاده مي كنند؟ اما رهبران غيرپشتون به يک سفارت، معاون، والي شدن و وزيرشدن شخص خودشان دلبسته اند!

شايد شايعه اين روزها در آينده به حقيقت بپیوندد. مردمان ما در اين تصميم هاي عجيب و غريب رهبرانشان دچار شوک شده اند! آيا داستان حقيقت دارد؟ اين دور از انتظار نيست زیرا اين رهبرها از تقدير بد روزگار رهبري جامعه ما را بدست گرفته اند وگرنه هر يک از اينها جو دو تا خر را نمي توانند تقسيم كنند چه رسد به اینکه ادعای رهبري يک ملت بزرگ را دارند.

رفتار و گفتار اين سه رهبر را در اين چند سال مرور كردم اينها به هيچ اصول، اخلاق و ارزش هاي انساني پايبند نيستند پس هيچ چيز از اينها بعيد نيست حتي اگر گفته شود معاون اتمر مي شوند، مشاور گلبدين مي شوند وزير دفاع طالب مي شوند!

شك نكنيم ممكن است واقعيت باشد رفتار آنها در گذشته اين را ثابت كرده است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امیری
اتمر
نور
نظرات بینندگان:

>>>   دولت ویا شورای امنیت یا هرکس دیگر
مرد ببینم به سمت غرب کابل بویژه دشت برچی چپ سیل کنند.
بازخواهند دید هزاران ژنرال محمد شفیع دیگر زنده خواهند شد.

>>>   من قسم میخورم
که سیاست پشتونیسم روی کار است.
نه طالب ونه داعشی وجود دارد بلکه همه به اتفاق سیاست پشتونیزه سازی این کشور را دنبال میکنند.
اگر پشتون رئيس جمهور باشد ویا وکیل و وزیر یا مامور ومعلم ودکاندار وکراچی وان وموتروان همه دنبال پشتونیسم هستند وتمام مفکوره شان همین است.
فقط نقش ها متفاوت هستند.
یکی طالب میشود یکی داعش ویکی دولتی ، ودیگران یعنی پشتونهای به لباس مردم عادی در خدمت انها.
برای نمونه هفده سال است در این کشوراز طفل وصغیر وکبیر وزن ومرد بوسیله طالبان وداعش پشتون کشته میشود .ایا یک پشتون شکایت کرد؟
ولی در دشت ارچی چند طالب کافر نوکر پاکستان توسط قوای هوایی قهرمان مردار شدند .
دیدید که از اسمان وزمین واز ارگ وپالمان صدای مظلوم نمایی پشتونها بالا شد .
برادر اتفاق ملی شعاری بیش نیست.
برادری وقتی حاصل میشود که پشتون ها هم دیگر اقوام را برادر حساب کند .

>>>   این حرف های بیکاران سرچوک است. استاد عطا به حزب جمعیت وفادار است و اتمرپرچمی را نوکر خود هم نمی گیرد. فیسبوک چلونکی غنی است که اوازه های دروغین را پخش میکنند. سر استاد عطا همیشه بلند خواهد بود.

>>>   كل ميري خان
از نوشتارت جنين بر امييد كه كاملا بيخبر از واقعات روز هستي ؟
دلايلي ناداني ات را بيك جمله مينويسم كه كه امروز در افغانستان امريكا و كتحدانش كب اوب تصميم اول و عمل اول را ميزنند تو و حكومت نا خلف تو بازيجه هستند كه بودند . و هر مهره كه بيجا ميشود و هر هدايت كه از بالا مي اييد تمامي اعضاي حكومت بشمل دوستم و اعطا و اتمر و كل بيبي جان بدول همان ها دست ميجنبانند . اكر عقل و منظق را در كار بيندازيم سياست فعلي افغانستان و مرمان تبار شما به رنك بول و زيور رقص ميكنند مثلي كه كرزي امريكايي فعلا خود را روسي ميدانند و و فكر ميكنم تيكه تيكه كردن قوم بشتون هم هدف امريكا و هم روس و هم باكستان و هم ايران است . در جبهه حكومت هم تمامي جوكي ها بشما و در راس مخالفين هم همه سران از شما كه مقصدش بيزنين بر سري يك ديكر ......
تشكر

>>>   اتمر صاحب برای عطا وعده داده است که از کارهای خلافش واز اختلاس های ملیاردی اش چشم پوشی میکند مخصوصا موضوع حیرتان که دران محقق صاحب دوستم وعطا هر سه شریک هستند ، حیرتان باعث این اتحاد شده
ر

>>>   از گنده سخن آید واز چنده؟ شپش
با این رهبران که با دیدن پول ایزار خود را می کشند هر چه شود میشود .و اما رهبران پشتون هم خیانت بوطن رادر خون و رگ و پوست خود دارند .

>>>   رهبران معامله گر و خیانتکار تاجیک و هزاره مشل محقق خلیلی عطا عبدالله باید توسط مردم اعدام شود تا درس عبرت باشد.

>>>   اتمرصاحب که یک شخصیت ملی و اگاه از مسایل سیاسی می باشد باید بعد از انتخابات این دزدان را در یک کانتینر انداخته تسلیم طالبان کند تا مردم افغانستان از شر اینها خلاص شود.
ولی به گمان غالب محقق و عطا به سندروم ایشچی مبتلا خواهند شد.

>>>   از شـروپســــاد هرکاری دور از انتظار نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است