تن فروشی نوجوان افغانستانی در اروپا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۴    ۱۳۹۷/۱/۲۷ کد خبر: 149879 منبع: پرینت

قاسم نوجوان افغانستانی بعد از طی بیش از ۶۴۰۰ کیلومتر بصورت پیاده توانست خود را به اروپا برساند، با این حال او اکنون درگوشه میدان اومونیا آتن پایتخت یونان به تن فروشی مشغول است.

او وقتی افغانستان را ترک کرد ۱۷ سال داشت و می گوید که مسیرش را از افغانستان به ایران، ترکیه، بلغانستان و صربستان طی نموده و اکنون در آتن پایتخت یونان به سر می برد.

ایده او برای چنین سفری این بود که در اروپا می تواند کار پیدا کند، در کشور امنی زندگی کند و آینده ای داشته باشد.

به گزارش یورونیوز، قاسم نام مستعار اوست چرا که نمی خواهد خانواده اش بدانند که او چگونه در یونان پول بدست می آورد. قاسم می گوید که تمام مردان مسن بدنبال سکس به این میدان می آیند. او می افزاید: «ما بشدت احساس شرم می کنیم چرا که ما همجنسگرا نیستم، ما دوست نداریم این کار را انجام دهیم اما گر شما در خیابان زندگی کنید باید هر کاری انجام دهید.»

قاسم دانشجوی سابق دندانپزشکی می‌گوید که او برای هر بار سکس ۲۰ یورو درآمد کسب می کند. او می گوید هجوم دیگر پناهجویان به بازار تن فروشی قیمت ها را کاهش داده است.

در گوشه میدان، نه چندان دور از قاسم، مردان سفید پوست مسن با پناهجویان جوان با صدای بلند صحبت می کنند، بعضی با اشاره آنها را به کافه کناری می‌کشند در حالی که برخی دیگر روی نیمکت یا در ورودی مترو با آنها حرف می زنند.

قاسم می گوید که خانواده اش فکر می کنند که او در بهترین هتل آتن زندگی می کند. رویای او رفتن به آلمان است. وی تا کنون پنج مرتبه سعی کرده با پاسپورت تقلبی یا سرقتی به آلمان برود اما هر بار گیر افتاده. او می گوید آتن جای خیلی بدی است و می افزاید اگر نتواند به آلمان برود، خودش را خواهد کشت.

قاسم دو سال پیش در یونان گیر افتاد، زمانی که مسیر بالکان به غرب اروپا بسته شد. سازمان ملل متحد برآورد کرده است که بیش از ۵۰ هزار پناهجو در یونان بلاتکلیف اند.


تن فروشی نوجوان افغانستانی در اروپا

تن فروشی نوجوان افغانستانی در اروپا

تن فروشی نوجوان افغانستانی در اروپا



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نوجوان افغانستانی
تن فروشی
اروپا
نظرات بینندگان:

>>>   این یک خبر تکاندهنده است . اگر وعده غ دروغ نمیبود و یک ملیون کار در کشور ایجاد می کرد این سیاه روزی و بد نامی برای این جوان افغان و بلکه مانند آن هزاران افغان دیگر پیش نمی آمد از خواندن این خبر گریه کردم! وای بر حال ما. زمین باید چاک شود که ما به نام افغان همه در آن یکباره دفن شویم.

>>>   همان متل پشتو است که میگوید:
سر دی سیند خواته ونیسم،کون دی غین خواته ونیسم،کوم خواته زور واچوی؟
یعنی سرت را بطرف دریا و ...را بطرف ....ام،کدام طرف خود را کش میکنی؟

حالا در افغانستان جنگ است و سرش در خطر،در اروپا ....اش در خطر.بیچاره چه کند؟
آدم که بین دو بلا ماند،یک بلا آسانتر را انتخاب میکند.

>>>   جوانان افغان باید بدانند که باترک کشور بنا بردلایل نا امنی ویا هم دلایل اقتصادی نمی توانند بر رویاهای تخلیلی که برسر می پرورانند دست یابند.
و اکثریت مطلق این جوانان به سرنوشت قاسم ویا بد تر از ان دچار می شوند و که بالاخره روی برگشت دوباره به کشورخودندارند یا تن به تن فروشی در میدهند ویا هم خودکشی می کنند
پس لازم است جوانان افغان انرژی را که برای رسیدن به کشورهای بیرونی به مصرف می رسانند و چالش های را که دراین مسیر متقبل می شوند را درکشو خود تحمل کنند تا بتوانند کشورا از این بدبختی نجات داده و درکنار فامیل و خانواده زندگی کنند
با احترام عبدالرشید احمدی ولایت کابل

>>>   الله بزرگ توفیق نصیب شان کند تا نه از کشور بیرون شوند و نهم تن به .... بدهند.

>>>   پیر مردان اتن پایتخت یونان جوانان را پول میدهند تا انها را یا پیرمردها را از .... یونان بدترین جای است کار نیست جای خواب نیست مردم نزادپرست دارند.

>>>   دیگران باید از این سر نوشت پند وعبرت بگیرند ، متائسفانه که از این شرمساری و خجالت نمیگیرند هنوز هم تعداد زیادی در تب وتلاش هستند که خود را به اروپا برسانند باور کنید که در اروپا به کفته بعضی ها نان آویزان نیست آن زمانهای سابق نیست که مردم فکرش را میکنند مردم به مریضیهای روانی گرفتار شده اند باور کنید که زنده مشقت بار در افغانستان بمراتب باشرف تر راحت تر و با عزت تر است نسبت به آن کشور اروپائی و یا آمریکا که شما در هوا حوس آن ذلت و بی شرافتی را قبول میکنید.

>>>   بنا بر روایت تاریخ اسکندر کبیر در افغانستان توسط همین افغان ها شکست خورد حالا روزگار طوری رقم خورده که افغان ها در سر زمین اسکندر کبیر به تن فروشی گیر مانده واز مزد .. شان زنده گی میکنند و چرا؟ جواب این سوال را بهتر است یکی از سخنگویان ع و غ بگویند.

>>>   لکه ننگ بر دامن غنی احمدزی

>>>   میگوینداسکندر مقدونی خودش آنطور بوده که بعضی قوماندانانش با او چنین رابطه ای داشته اند
راست ودروغش بخدا معلوم !

>>>   بلى اتن افغان و اتن يونان با بچه بازى و بچه آزارى سرو کا ر دارد. همين اتن افغان از "اتنا" يکى از خداوندان استوره اى دوزاده گانه تخت گاه "اولمپ" ( بازيهاى اولمپيک , بازی‌های المپیک یا المپیاد ورزشی به جشنوارهٔ ورزشی‌ای گفته می‌شود که به عقیده باستان‌شناسان و تاریخ‌نویسان در یونان باستان به انجام می‌رسیده، و در اواخر قرن ۱۹ میلادی ازنو احیا شد) مشتق شده است. آتنا یا آتنه در اسطوره‌های یونان، الههٔ خرد، جنگ وهنر و بازى با آذرخش پدر زويس خدا خدايان اولمپ. پيش از جنگ اتن مى رقصيدند.
علامه ها و اکاديميسيون زبان ا فغانى بايد ثابت کنند که اتن رقص جنگ که وحشت اش زياد و هنر اش کم از کجا آمده و از کدام لغت پشت و مشتق شده اند.
تخت گاه "اولمپ" درجمله شش تاريخ اساطير جهان است که شجره دراز دارد.
ولى طول نامهاى شجره هاى آريانا و ايران باستان دوبار زيادتر از يونان و شش بار زيادتر از خدايان واساطير جرمن والمن. و شش بار زيادتر از خدايان واساطير يونان. هرودوت تاريخ نگار يونان خدايان واساطير يونان را همجنس باز و پسر باز خواننده که شاهان آريانا از يونان اين جور هم نوع دوستى را آموختند » کتاب اول بند135 . جنگجويان هميش پسران را سوى استـفاده قرارمى دهد
شاهان هخامنشى و اسکندر (اسکنداره >^کندهار) تا به افشار و درانى و حتى روسيه و چين جوانان خوش پيکر وماه صورت را براي لشکرکشى وجنگ ودفاع جذب مىکنند. اديب بزرگ ادبيات جرمنى حافظ وجامى دوست در اثر خود کسى را نقل قول مى کند: من زيبايى را در گونه جوان بچه مى بينم. کندهار و اتن و لاس انجلس شهرهاى برده بار براى جميعيت همجنسبازان است.
در مقايسه به ارتش آمريکا يا اروپا يا آلمان که سن اوسطى شهروندى به 60-70 سال است سربازان و پوليس شان جوان و افغانستان که سن ميانگى 20 سال است سربازان اين کشور 40 ساله و 50 ساله اند. نه دزد را گير کره مى تواند ونه طالب وداعش را.
لطفا کلاه خود را نزد خود بگذاريد
"روان شناسى عميق" (علم عمق النفس Depth psychology) با اسناد و خواب و رويا شناسى ثابت نموده که هيچ انسان عارى از تفکر و يا خواست همجنس عشقى نيست و اگر کسى اين را رد مى کند يا دروغگو و يا تظاهر و يا انکار از شخصيت درونى خود مى کند. در حيوانات چنين چيزى وجود. تابوهاى جامعه مانع مى شود. مگر انسان عليه انسان خطرناک تر ازحيوان نيست.
لذت چوشيدن (شير خوردن کودک شيرخوار 1,5 سالگى ) لذت برامدن مواد غايطه (وخودپاکى 3 سالگى ) ولذت لمس شرمگاه دختر و پسر کودک تا سن 6 سالگى و خموش شدن اين سه لذت وشعله ور شدن لذت فراگرى دانش پيده هاى دانش روحيات و روان آدمى است. انسانشناسى علم مادر آموزش وپرورش وفلسفه و دين وغيره است. روان انسانى در عميق ترين تنگاه و روانگاه انسان است. اوقيانوس است که هر قدر عميق تر روى تاريک تر سرد تر فشار آب زيا تر. بار نام یکایی برای کمیت فیزیکیِ فشار، معادل 100 کیلوپاسکال و تقریباً معادل فشار یک جو است. "بار" برگرفته از واژه یونانی به معنای وزن است. بار در فارسى هم با وزن سروکار دارد. ده متر زير آب درياچه يک بار است. در ده بار وزن صد متر زير آب شش ها مى ترکد.
هر گرايشات داريد کنيد با انسانهاى سن قانونى بالاتر از 18 سالگى به شرط که رضايت همبازى باشد تجاوز بر سر هر انسان حرام است. با کودکان هر گرايشات جنسي حرام است و سوى استفاده است.

>>>   نفرین ....براین دولت!
دولت افغانستان امنیت شهروندان را نه در داخل کشور و نه در خارج از کشور تامین می کند. با امضای قرارداد با کشورهای مهاجرپذیر از آنها پول دریافت نمود و اعلان کرد که در افغانستان امنیت است و برای شهروندان کشور شغل ایجاد می کند، در حالیکه فساد و تبعیض در دولت و ناامنی باعث شده که سرمایه گذاری و رشد اقتصادی به صفر تقرب نمایند، مردم از وضعیت ناراضی بوده از کشور فرار نمایند. از طرف دیگر دست به شایعات و دروغ پردازی و انتشار اخبار جعلی از طریق رسانه ها و شبکه های اجتماعی می زند.
علیزاده

>>>   این یک دروغ محض است.
به خاطر جلو گیری از فرار جوانان از وطن این روش شما درست نیست . و این بر میگردد به طرز تفکر و کوتاه اندیشی شما و عاجز بودن از خلاقیت و معقولیت در نوشتن جملات است .
در افغانستان هر کی در جای واسطه داشت در همان جا نا خوانده بالا منبر میرود تا مسلکی شود آبرو خود و اطرافیانش را به بها مسلکی شدنش قربانی میکند.
حالا هم این موقعیت نویسندگی را که برایت فراهم کرده اند میتوانید با مشوره در مورد موضوعات مثبت زندگی بنویسید تا خود رشد کرده و خواننده مقاله های هم استفاده ببرد.نه این که داستان تخیلی.
غفور.

>>>   به دعا و تعویض نه میشود. این خسوف و کسوف نیست که نماز بخوانی
ماهتاب و آفتاب رها شوند یا خشکسالی باشد باران بیاید.
بیایید آماده یک انقلاب شویم. اولتر حامد کرزی را به جزا برسانیم که طالبان
را بعد از شکست شان به سر قدرت آورد و توان جنگ و قتل و قتال بخشید.
دوم غنی و عبدالله و پارلمان را در بدهیم سپس خود هارا نابود کنیم .
حاجی محمد کمال

>>>   این چه توجیحی ست که بخاطر پول مجبور به لواط شده ایی؟
برگرد به کشورت کم یا زیاد بساز.جز اینکه هم دنیای خود را خراب کردی هم آخرتت را.
چگونه میخواهی جواب خدا را دهی که حال لواط کار شدی؟!

>>>   جوانان ما اكثراً بخاطر عياشي فاميل را بازي داده و پول را بقرض و وأم گرفته و بجاي فاعل بالاخره مفعول ميشوند، كساني كه سابق رفته اند براي دوستان شان حقيقت را بيان نميكنند، كه زنده گي مهاجران غير قانوني در غرب و خصوصاً اروپا بدتر از زنده گي افغانستان است، نفع شان در جيب چند دزد و قاچاقبر ميرود، به هزار ها جوان و فاميل ها در اين راه كشته شدند، كشتي ها قصداً از طرف قاچاق بران غرق شده، مردم را از مرز عبور داده و خودشان فرار كرده اند، و آنها از طرف مرزبانان مرمي باران شده اند، به لحاظ خدا هيچ وقت وطن تانرا رها نكنيد، ما و شما را كفار در جمله انسان حساب نميكنند، همه چيز تان تباه ميشود، شرف، عزت، فاميل ، غيرت، تعليم و ... ،

>>>   خاک بر سرشان مرگ با شرف بهتر از زندگی با ذلت است!‏ از آدمهای بی غیرت تن به هر چیزی میدهد!آزاد

>>>   اين هم دست آورد غني رواني و نتيجه جنگ و بدبختي گروهك هاي شيطاني منافق به نام طالب خدا لعنت شان كند كه كشور و مردم را به چي روز انداختند

>>>   سرمایه گذاری در افغانستان فرصت های زیادی دارد ، افسوس دولت کار نمی کند ، صبب این کار ها ناتوانی دولت است.یک مثال نو ، یک از کمپنی چینایی ها مدت 2 سال میشود درخواستی سروی تفحص معادن 2 ولایت افغانستان برای وزارت معادن ارایه نموده است ، این کمپنی در پلان خود ذکر نموده است که تمام مصارف این سروی به دوش کمپنی بوده و در این جریان 300نفر صاحب کار میشود ، مگر دولتی افغانستان و یک وزارتی بزرگ معادن کشور در حالتی عیش نوش غرق شده هیج نوع جوابی را برای کمپنی داده نتوانستند. باز آقای کرزی گریه میکند که جوان ها خارج از کشور نشوید. اگر آقای کرزی ،آقای ع وغ، آنقدر دلسوز استید ، چرا جوان های این کشور در هال این روز روبرو میشوند؟جرا فرصت های بزرگ سرمایه گذاری را این گونه از دست میدهید؟
شرق دور

>>>   بد کرده که رفته حال بد کرده اوکاره میکند بیاید پس به وطن خود کراچی رانی کند نه تن فروشی

>>>   به یونان این مثل معروف باشد که رب النوع بشر کور باشد .

>>>   دو و نیم هزار سال گذشت، مردم بیچاره افغانستان هنوز هم از دست اولاده سکندر مقدونی خلاصی ندارند.
خودش با شمشیر سر مردم بیچاره افغانستان را قطع کرد، اولاده او با ....خود، .... مهاجران بیچاره افغانی را پاره میکنند.

>>>   این هرهنگ از افغانستان نشات گرفته در قندهار شخصی که از این مرض و بیماری دور باشد به ندرت پیدا میشود چرا همیشه کار های بد را به کشور های دگر ارتباط میدهید در حالیکه در سرتاسر افغانستان از فرهنگ هلمند و قندهار مردم خبر است از روز پیدا شد پشتون ها این فرهنگ به وجود آمده هر مرد با داشتن زن یک بچه هم برای هم خوابی دارد
از کابل

>>>   جامعه ای فرتو ت ... و مرد سالار افغانستان و ایران و عربستان و پاکستان ، ترحم انسانی را آنچه در کتاب آسمانی یعنی قرآن گفته شده از جوامع گویا کفار اروپا و کانادا بیاموزید ، چرا در جوامع اسلامی یک زن مورد شکنجه و آزار قرار می‌گیرد ، دلایل مختلفی وجود دارد و صد مساله ای پیچیده، اگر حقوق کامل زن‌ها در جوامع مرد سالار واقعا تامین میبود نه زن ، با مرمی زده می‌شد و نه مرد چنین حرکت غیر انسانی می‌کرد، علل معضلات فامیلی زیاد می‌باشد، ازدواج های قبل از سن معین ، و اجباری ، وابستگی اقتصادی زن به مرد، حاکمیت فرهنگ عقب مانده و تنگ نظرانه، مرد در جامعه مردسالار بخود حق می‌دهد که هر نوع عیاشی و اعمال نا درست انجام دهد ، حتی مرد های متأهل در جوامع اسلامی با وجود داشتن همسر و خانواده استفاده های جنسی از اطفال (پسران و دختران)می‌کنند، در محافل شخصی شان پسران خرد سال را به نام بازنگر میرقصانند، اما اگر زن و یا دختر شان با کسی قول دهد ، آسمان به زمین میخورد و غیرت به جوش مییاید ، من نظرات مختلف را در رابطه به این تصویر مرور کردم بسیاری به صدراعظم کانادا تحسین فرستاده اند و بعضی به این خانم نفرین ، افرادی که نفرین فرستاده اند ، مردمان حد اقل متوسط الحال هستند، یا در افغانستان و یا در خارج از کشور با امکانات خوب اقتصادی زندگی می‌کنند،اگر در افغانستان اند باید بدانند که امنیت شانرا ، تمام شوون زندگی شان تحت مایکرسکوب CIA است و امنیت خودش ، زنش و دخترانش را خارجی ها گرفته و هم معاش و مصارف شان از کیسه ای خارجی ها است ، اگر در خارج هستند ، بسیاری اینها با بی غیرتی و صد چال و فریب معاش دولتی میگیرند، و هم کار سیاه یعنی بدون پرداخت مالیه به دولت می‌کنند، در ابن کار ها دماغ شان از انشتاین فیزیک دان و ریاضی دان هم بهتر کار می‌کند اما در درک مسایل اجتماعی و احترام به حقوق دگران و به خصوص زنان خودرا به در دیوانگی زده و غیرت های قلابی اسلامی و وطنی شان به جوش مییاید، حد اقل برای ده ثانیه چنین افراد فکر کنند که از لباس جان شان تا موتر ، تلویزیون ، موبایل طیاره ، وسایل پیشرفته در همه ساحات زندگی ، ساخت کی و لز کجا است، چنین مشکل را جوامع پیشرفته ای امروزی در گذشته ها نیز داشتند، اما آنها گلیم مذهب و فرهنگ عقب مانده را جمع کردند و سیاست و حکومت داری را از مذهب مجزا ساختند و به سران کلیسا ها گفتند که به کار دولت مداخله نکنید ، کار شما دعا خواندن است ، و بس ، به همین خاطر اکنون بازار کلیسا ها کساد کرده و امروز بعضی از کلیسا ها که زیاد اهمیت تاریخی ندارد به رستورانت ها مبدل شده است، به انتظار چنین روزیکه دگر طفل افغان و زن و افراد بی دفاع در امن و صلح به سر برند و مساجد ما هم به محل ترویج فرهنگ انسانیت ، همزیستی و برادری صرف نظر از عقاید مذهبی مبدل گردد
و در تربیه ای انسان نوین نقش خود را ایفا نماید ، افغانستان عزیز هر چیز دارد اما از داشتن انسان های با فرهنگ مترقی و سیکیولر محروم است و اگر هم است خیلی ها محدود.
کنشکا

>>>   در قانون طب کشور های دگر وقایه را بهتر از تداوی تعریف نموده اما در افغانستان برای تداوی آمادگی گرفته میشود این خود نشان میدهد که تصمیم برای وقایه وجود ندارد و این ها هم نمیخواهند که وقایه کنند. این پدیده شوم از کجا آمد ؟ برای اولین بار در کدام ولسوالی کشت شد؟ کیها این مواد را جمع آوری کرد ؟ و کیها فروخت ؟ و کیها خرید ؟ اولین وزیر مبارزه علیه مواد ومخدر در افغانستان که بود ؟ چه دست آورد دارد ؟ فرزند کیها به این پدیده کشنده دچار گردیده ؟ و کیها با این پدیده مرگبار دست و پنجه نرم میکند ؟ فعلا کیها مواد آماده میکنند ؟و پول این مواد به کجا و توسط کیها به مصرف میرسد ؟ بالاخره از که باید پرسیده شود ؟ فعلا در کجا این مواد کشت میشود؟ بیاید از همین مردم و از همین زمین داران بپرسیم که در کدام حدیث و در کدام قرآن کشت و حاصل این زرع نجس را اجازه داده و به کدام حق خود را مسلمان قلمداد میکنند اولین سوال را از کرزی میپرسیم که برادرت احمد ولی کرزی و دگرش محمود کرزی چه سروکار با مواد مخدر دارد ؟ کرزی مجبور است که جواب دهد باید روزانه هر انسان واقعی یک سوال دراین مورد از کرزی داشته باشد این سوال باید تا وقتی ادامه داشته باشد که کرزی مجبورا به یک کنفرانس بیاید و تمام جنایت خانواده اش را که درحق مردم افغانستان کرده جواب بگوید. همین سوال را از وزیر مبارزه علیه مواد مخدر میکنیم که وظیفه اش چه بوده چه کرده؟ به جوانان که در این پدیده خونبار دچارگردیده جواب بگوید بعد از جنرال باز مخمد احمدی معین مبارزه با مواد مخدر میپرسیم که بزرگ ترین قاچاقبر و فروشنده مواد مخدر افغانستان را به کدام حق از زندان پل چرخی به قندهار انتقال داده و بعد از گرفتن ده ملیون دالربه پاکستان فرستادی ؟ و امروز دست به دامن عطا محمد نور انداخته ای تا از حساب دادن در امان باشی. اگر این مبارزه را از همین دقیقه آغاز نکنیم برای یک ساعت بعد دیر خواهد بود؟ از مردم هلمند بپرسید که برای این جوانان و خانوداده های شان چه جواب دارد ؟چرا مردم هلمند به این اندازه بی عزت شده اند که تاریخ افغانستان را در جهان روسیاه کرده است کشت تریاک در هلمند با خون فرزندان افغانستان آبیاری میگردد ؟ از نمایندگان هلمند بپرسیم که در پارلما ن چه میکنند ؟ از کشت ؛قاچاق مواد مخدر حمایت میکنند ؟ یا بر علیه این پدیده مهلک و ننگبار مبارزه میکند ؟ اگر مبارزه میکند تا بحال چرا زمین های هلمند از این مزرعه شرم آور پاک نگردیده ؟ اگر حمایت میکند پس چرا در پارلمان رسمی به کشیدن این دود حرام شهوت ران آغاز نمیکنند تا دگر جوانان هم نیرو گرفته و با جرآت از زیر پول بر آمده و در پار لمان اشتراک کنند ؟ و دگر احساس حقارت نداشته باشند. در اخیر پیام به وزیر مبارزه علیه مواد مخدر میگویم یا استعفا کن یا تمام موضوعات را دریک کنفرانس مطبوعاتی برای مردم افغانستان بیان کو که چرا امادگی برای وقایه این پدیده مرگبار را نداری ؟ یا باید خودت با تمام خانواده ات به اغوش گرم این پدیده را پذیرفته و امادگی بگیری تا از حالت فرزندان این سرزمین با خبر شوید مردم دست به کار شوید ورنه تباه خواهید شد.
از کابل

>>>   دولت‌افقانستان‌اگر‌بخواهد‌در‌یک‌ساعت‌طالبان‌وداعش‌را‌نابود‌میکند.ولی‌نمیخواهد‌این‌کارا‌بکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است