اجساد متجاوزان پاکستانی تسلیم کشورشان شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149898 منبع: پرینت

اجساد 5 نظامی پاکستانی که در نتیجه تجاوز به خاک کشور توسط نیروهای امنیتی کشته شده بودند تسلیم جانب پاکستان شد.

حکم خان حبیبی والی خوست در یک نشست خبری گفته است که صبح روز دوشنبه 27 حمل 97 اجساد 5 نظامی پاکستانی همراه با یک اسیر نظر به قوانین بین المللی تسلیم پاکستان شده است.

گفتنی است که وزارت دفاع ملی گفته بود که در درگیری میان نظامیان کشور با متجاوزان پاکستانی در ولسوالی جاجی میدان ولایت خوست 14 پاکستانی کشته و 17 نفر از آنها زخمی شده اند.

گفته می شود که ساخت تاسیسات نظامی در امتداد خط مرزی دیورند از سوی نظامیان پاکستانی سبب شد تا باشندگان ولسوالی جاجی میدان خوست در برابر آنان برخیزند و مانع این کار شان شوند؛ پس از آن، نظامیان کشور نیز به پشتیبانی مردم شتافتند و چندین ساعت درگیری میان نظامیان پاکستانی و نیروهای امنیتی صورت گرفت.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجاوز نظامی
پاکستان
خوست
نظرات بینندگان:

>>>   در غزنی فغان وناله هزارها را اسمان گرفته که چرا حکومت مرکزی حین جنگ بینی مخالفین ونیروهای محلی به کمک شان نه شتافته اند همه ازبین میرود یا فرار میکنند قلم بدستان متعصب غوغا میکنند که هزارها کشته میشود حکومت مقصر است اما از قهرمانی مردم سلحشور خوست که دشمن را بدون کمک از حکومت بوزشان به خاک مالیدند یک یاد اوری نسبی هم ازین قهرمانان را به زیان ویا قلم نه می اورند تعصب از کجا تاکجا ؟؟؟ مردم خوست زنده باد با دولت تادندان مسلح مردانه وار رزمیدند
کیلانی

>>>   اجساد این متجاوزان پاکستانی را تسلیم مقامات کشور دوست ما هندوستان میکردید که آنها مطابق رسم و رواج و مراسم دینی خودشان، اجساد را به بگوان میسپردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است