عبدالله در مراسم افتتاح مرکز تحصیلات دانشگاه ربانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۹    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149899 منبع: پرینت

رییس اجرایی حکومت، مرکز تحصیلات فوق‌ لیسانس را در چوکات دانشگاه استاد پروفیسور برهان‌الدین ربانی، شهید صلح، افتتاح کرد.

داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور در هنگام افتتاح مرکز تحصیلات فوق‌ لیسانس گفت که ایجاد این مرکز یک دستاورد مهم و یک قدم امیدوارکننده در راستای معارف و تحصیلات عالی کشور است.

رییس اجرایی از اداره انکشافی امریکا (USAID) به حیث یک همکار خوب افغانستان در تمام بخش‌ها به ویژه در عرصهٔ تحصیلات عالی یاد کرد و از همکاری آن اداره ستایش نمود.

بخش ماستری دانشگاه شهید ربانی در سال ۱۳۸۷ با حمایت اداره انکشافی امریکا، بخش حمایت از دانشگاه‌ها و انکشاف نیروی بشری و دانشگاه مساچوستس آن کشور ایجاد گردید.

در ابتدا تنها رشتهٔ تعلیم و تربیه در مقطع ماستری در دانشگاه شهید ربانی تدریس می‌شد و حال مرکز مستقل بنام مرکز تحصیلات فوق‌ لیسانس در چهار رشته ایجاد شده است.

در حال حاضر، رشته‌های ماستری آموزش و پرورش، انگلیسی، انکشاف نصاب تعلیمی و رهبری و مدیریت آموزشی در این مرکز در چوکات دانشگاه شهید ربانی تدریس می‌گردد

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
مرکز تحصیلات
نظرات بینندگان:

>>>   باید یاد اور شد که در پوهنتون تعلیم و تربیه کابل دوره ماستری پیش هم تدریس و انګلیسی تدریس میشد و اینکه حالا در انجا انګلیسی پرورش میشود این یک پوهنتون نی بلکه فارم پرورش اجسام و اجناس است.

>>>   مشکل اساسی افغانهااین است که به میثاق ها وقرار دادها پابند نمی باشند چنذی قبل عقدی در ریاست جمهوری بنام پیمان جان کیری منعقد گردید ودران هریک غنی خان وعبدالله خان برای دوسال یکی ریس ارگ ودیگری وظیفه ای ریاست سپیدار را به عهده گرفتند وبعد از مدت دوسال قرار داد به پایان رسید دیگر هیچ کدام مشروعیت ندارند نه پارلمان ونه ارگ ونه هم سپیدار هرکدام مهلت دیگرش را تمدید مینمایند ومانند طفل ها خاک بازی وگل بازی دارند بجای اینکه گفته شود ریس اجراییه!!! به پوهنتون ربانی رفت باید گفته شود که عبدالله خان به پوهنتون نام نهاد وجنجالی ربانی سرزد
شاید سوال شود که فعلا در کشور خلای قدرت وجود دارد وما حاکم وحکمرانی نداریم هرگز چنین نیست گردانندگان اصلی امور در کشور ما خارجی ها بوده از سیزده سال بدینسو انهاست که ممثلین خودرا تعیین وامور واداره را طبق دلخواه به پیش میبرند ودرین میان ممثل اصلی خانم رولا هستند که وظیفه ای تبشیری ومسیحی سازی ملت را عهده دار اند
مولانا قربان

>>>   مولانا کربان:
نظرت نادرست است دور ه ریاست جمهوری اضاپه از دوسال است ، تو درست نپهمیدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است