قوماندان امنیه غزنی فقط استراحت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۲    ۱۳۹۷/۱/۲۸ کد خبر: 149931 منبع: پرینت

جنگ غزنی بخاطر دو بیکاره این ولایت است؛ والی و قوماندان امنیه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالقیوم سجادی نماینده مردم غزنی در مجلس نمایندگان در نشست علنی روز دوشنبه 27 حمل 97 این مجلس از وضعیت امنیتی غزنی و بی مسوولیتی مقام های مسوول در ولایت بشدت انتقاد کرد.

سجادی بیان کرد: قوماندان امنیه ولایت غزنی معلوم نیست که آیا رهبری جنگ، دفاع و مدافعه را برعهده دارد یا فقط در مرکز استراحت می کند؟

عضو مجلس علاوه کرد که مقام ولایت غزنی نیز با درک تمام نگرانی هایی که در غزنی وجود دارد برای رفع نگرانی ها هیچ اقدامی را روی دست نگرفته است.

گفتنی است که در طی یک هفته گذشته ولایت غزنی بارها مورد حملات تهاجمی قرار گرفت و ولسوالی خواجه عمری این ولایت برای چند ساعت سقوط کرد، در این سقوط ولسوال خواجه عمری همراه با بیش از 20 نیروی امنیتی جان باختند.

نمایندگان غزنی در این نشست گفتند که تشکیلات پولیس، نیروهای امنیتی و اردو در این ولایت حدود 40 درصد کم است برای رفع نگرانی ها ضروری است که این کمبودها رفع شود.

قابل ذکر است که از یک هفته گذشته بدینسو بارها از خطر سقوط ولایت غزنی هشدارهای مکرر داده شده و همچنان بر شدت حملات مخالفان بر این نقاط مختلف این ولایت از جمله پوسته های امنیتی افزوده می شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
حملات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعا صرف استراحت کند باید برایش مدال داده شود چون بلا خفته بهتر !دیگران که استراحت نمیکنند یا تیل می فروشند یا معاش سربازان خیالی را اخذ میکنند یا پوسته مهمات را می فروشند کاش اینهاهم استراحت میکردند

>>>   کاش نمایندگان نیز بخوابند و معامله نکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است