اشک تمساح اجيرزاده در سوگ بادارانش (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۷/۱/۲۹ کد خبر: 149968 منبع: پرینت

فرزند خلف حكمتيار كشته شدگان پاكستانى را كه همواره مناطق سرحدى سرزمين ما را راكت باران مى كنند و پيوسته به خاک ما تجاوز دارند شهيد ناميده و از مرگ و اسارت شان اظهار تاسف مى كند.

اين نمک پرورده ى ISI نه تنها كه احساس ملى و ميهنى ندارد بلكه رنج و مصيبت هموطنان مظلوم پشتون ما را كه از اثر حملات نظاميان پاكستانى متضرر و از مناطق شان كوچانده شده اند را نيز درک نمى كند.

بعد با چه وقاحت از پشت ميكروفون سنگ ملت را به سينه مى كوبند و ديگرانى را كه با زبان رسا گفتند: "اگر به اندازه ى كلاهم در اين وطن جاى پا داشته باشم، مبارزه خواهم كرد و از اين وطن دفاع خواهم نمود" را متهم به خيانت به وطن مى كنند.


پسر حکمتیار کشته شدگان پاکستانی اشک تمساح



محمد عارف منصوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
منصوری
پسر حکمتیار
کشته شدگان پاکستانی
مردم پشتون
نظرات بینندگان:

>>>   ګل بی دین چه کرد که باز ای بسرک بی عقلش بکند ازین قسم آدم ها همین قدر است جان بیادر
حکیم الله مجاهد مزاری

>>>   منصوری محترم باوصف اینکه هیچکونه موضیع مشترک با حکمتیار وپسر شان نه دارم امااین نویشته از پسر حکمت یار نیست این نویشته از شخصی است که در ی زبان باید باشد پسر حکمت یار بی سواد نه بوده او مانند پدرش یک عالم هم است برادر تعصب کاری خوب نیست
ګیلانی

>>>   حکمتیار چرک آب خور پاکستان است. همه می شناسند.بچه اش در کمپین شمشتو کلان شد. نان و آب اش را خورده.این نمک حلال پاکستان است.... بر س این ها. چهرهای این ها هر روز افشا می شود. همراه پاکستان چی ربانی چی گلبدین چی سیاف . گیلانی همه این ها حتی زن گرفتند. دختر داده آن.این‌ ها وطن فروشی ها است.کی این وطن را برباد کردند.کدام این ها خوب است.کی اولاد شأن خوب باشد.وکیل های پارلمان وزیران سفیر ها مفت در این حکومت نیست.کدام بچه غریب وزیر است. تا وطن فروش آدم‌کش دزد نباشی. کس سلام نمی دهد. این همه شأن جنایت کران است. گلبدین را کی آورد. این شورای صلح این را بادارش آورد. چنانچه نماینده. فضل من الله در طلوع گفته بود. مردم هر چی بگوید. پدرش آمریکا است. می آورد. این جنایت کار.من از لغمان استم. هشتاد فیصد مردم لغمان از دست همین دو تنظیم حزب و جمعیت کشته شدند....

>>>   مشکل اصلی افغانستان همین است گرگ درلباس گوسفند ، دشمن درلباس دوست !تعدادی مردم اصلی این وطن پاکستان را دشمن وتعدادی بیوطن ووطنفروش درمقابل نمک وکدار پاکستان دین و دنیارا فروخته میگوید پاکستان خانه اول من است
عاقبت گرگ زاده چون گرگ شود
گرچه در دارالامان بزرگ شود
ر

>>>   من هم از روی سابقه دوستی که دارم مرگ نابهنگام اشرار پاکستانی رابه چوچه گلو تسلیت میگویم وضمنا از روی رواداری میگویم زیاد به فکر پاکستانی ها غصه نخور پیرمیشی !
صوفی ....
قندزی

>>>   اشرار درقندهار برای انتقام گیری از کشته شدن اشرار پاکستانی بالای کاروان قوماندان سرحدی کندهار حمله انتحاری کردند فضل خداوند که به او اسیب نرسید!
ر

>>>   عاقبت گرگزاده گرگ شود.

>>>   به این پاکستانی اشک تمساح گفتن مطابقت نمیکند چون او قلبا اشک میریزد نه بخاطر شکار

>>>   جنرال حميد گل گفته بود كه حكمتياراز هر پاكستانى ، پاكستانى تَر است. اگر فرزند ناخلفش نواسه دختري قاضي حسين احمد پاكستانى باشد، در آنصورت ، حبيب الرحمن از پدر و مادر پاكستاني است. همچو إنسانها بايد خفه شوند و در موضوعات افغانستان مداخله نكنند.

>>>   پدر حبیب الرحمن نوکر پاکستان بوده و اولادهایش نان ونمک پاکستانرا چشیده اند هزاربار که بگویند که گلبدین افغان است نیست همان جاسوس ومزدور پاکستان است که بخاطر وفادار بودنش به بادارش ملیونها هموطنمارا بخاک وخون دراورد وحال افسوز میکند که چرا پاکستانی ها مردار شدند. اینرا نمیگویند که از خاک خود مردم افغانستان دفاع کرده خاک وطن حیثیت ناموس را دارد مثل پدرت هیچکسی خاک فروش ووطنفروش نبوده بغیر از ثدرت وکرزی وغنی

>>>   مرگ به پاکستان و غلامان پاکستانی ایشان هرکس که باشد.
جای بسا افتخار است که اجنبیان ، نظامان پاکستانی و متجاویزین از طرف اردوی ملی قهرمان افغانستان سرکوب ، مردار و اسیر شدند.
زنده باد اردوی ملی ما پاینده باد افغانستان.
وطن وال.

>>>   ازین ....همین توقع میرفت پدرش همین طور مزدور پاکستان است و در وقت جهاد پیروان و تفنګ داران ګلبدین به این افتخار میکردند و میګفتند که جنرال ضیاالحق به ګلبدین وعده داده است که تورا به اریکه قدرت افغانستان میشانم. شما فکر کنید جایې که ګلبدینی است همواره مزدور پاکستان و دشمن مردم افغانستان است. افسوس است یک وقت همین بچه ناخلف ګلبدین جای پدر خونخوارش را میګیرد و مردم مارا مثل پدر ظالم خود در خون و خاک میکشاند و ګروه نادان و جاهل ازوی پشتیبانی میکند.
امیرخان

>>>   پاس نمک ای اس ای را تا دم مرگ مانند پدرش نگهه میداردبه همه معلوم است که گلبدین دست پروده پاکستان است همین پاکستان بود که وی را در سالهای که جهاد دروغین را علیه حکومت افغانستان و خارجی ها سر داده بود در میهمان خانه ای اس ای جاداده بود.

>>>   از پدرش به ملت چي رسيد غير از آدم كشي، دروغ گفتن هاي شاخدار ، خرابكاري و منافقت كه باز از آن حرامي آش بهترش به ما برسد.
هنوز از دست گل بيدين رها ناشده به دست بچه آش مي افتيم.
اين پدر بچه در پهلوي سياست كاري هاي پليد خود از ....و همچنين اكتر هاي سينما هم به موقعش كار ميگيرند. اين اشك تمساح ريختن هم از همان جمله است.

>>>   بچه کلب دین است دیگر چیزی گفتنی ندارم

>>>   از واضح تر مگر میشه خودش اعلام میکنه که مزدور پاکستان است..

>>>   همین را میگویند جوتنمردی و اعتراف جوانمردانه! ایکاش همه تنظیم های جخهادی اینچنین اعتراف نمایند که دالخور پاکستان بوده اند!
حبیب الرحمان حکمتیار درست گفته اند که در زمان جهاد همین پاکستان بود که جهادی هار خوراک و جاه داده بود و همه را تربیت نموده علیه ملت ما میجنگاند.
میهن زرغون

>>>   دراین حمله ابتدا خود مردم عمل کردند بعدا نظامیان ، کسانیکه درین جنگ جان شانرا از دست میدهند براستی شهید استند واین ها به حکم خداوند شهید واقعی ومستحق جنت فردوس هستند وبرعکس متجاوزین پاکستانی مرتد واهل دوزخ هستند
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است