عبدالله خواستار همکاری نهادهای بین‌المللی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۷/۱/۲۹ کد خبر: 149979 منبع: پرینت

داکتر عبدالله، رییس اجرایی، در نشستی با نهادهای بین‌المللی و مقام‌های مسوول دولتی، در خصوص تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از پیامدهای خشکسالی در کشور بحث و تبادل نظر کرد.

در این نشست که وزرای زراعت، آبیاری و مالداری، مهاجرین و عودت‌کنندگان و مبارزه با حوادث طبیعی نیز حضور داشتند، نهادهای بین‌المللی دربارۀ وضعیت آب و هوای کشور در سال جاری و سال‌های آینده به جلسه معلومات ارایه کرده و از احتمال وقوع خشکسالی در شماری از مناطق افغانستان سخن زدند.

رییس اجرایی، پس از استماع گزارش «شبکۀ آگاهی‌دهی پیش از قحطی»، از نهادهای بین‌المللی و داخلی خواست که در همکاری مشترک تدابیر پیشگیرانه‌یی را به منظور مقابله با پیامدهای خشکسالی درنظر گیرند.
وی گفت که حکومت وحدت ملی با استفاده از پروژه‌های توسعه‌یی به ویژه میثاق شهروندی تلاش می‌کند که امکانات و تسهیلات لازم را برای مناطق آسیب‌پذیر فراهم سازد.

عبدالله ابراز داشت که نهادهای مسوول داخلی و همکاران بین‌المللی باید بحث خشکسالی را در برخی مناطق افغانستان جدی بگیرند.
رییس اجرایی همچنان از کمک‌کنندگان بین‌المللی خواست که در این زمینه با دولت افغانستان همکاری نمایند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
نهادها
نظرات بینندگان:

>>>   مردم قدر نشناس افغانستان !
ابوالاعلی مودودی بنیانگذار حزب جماعت اسلامی پاکستان میگفت:
کتاب های مسلکی که درمکاتب پاکستان تدریس میگردد درست نیست ومردم رابسوی سیکولاری سوق میدهد باید این کتب اصلاح شونداو میگفت:
درکیمیا نوشته اند وقتی هایدروجن ونایتروجن یکجاشد آب تشکیل میشود ، این درست نیست ، باید بنویسند انشالله اگر خداخواست آب تشکیل میشود !
درافغانستان هیچکس بیشتر از عبدالله عبدالله انشا الله نگفته ونخواهد گفت!
ایشان از بس به اسلام ودین مبین خلوص نیت دارند بعداز هرجمله یک انشالله استعمال میکنند باید قدر اینگونه افراد ناپیدارا هنوز که زنده اند بدانیم !!
انشالله
(ر )

>>>   مردم مسلمان و مجاهد افغانستان، بشمول داکتر صاحب عبدالله که به خدا عقیده دارید و فکر میکنید که یک برگ درخت از درخت بدون اجازه خدا به زمین نمی افتد و آب و هوا و آینده را به جز از خدا کس دیگر نمی فهمد و بخاطر باریدن باران، نماز باران بخوانید!

من در یک کشور اروپایی زندگی میکنم و آب و هوای یک ماهه را پیشگویی میکنند و هر وقتی که کشت و کار و زمین هایشان به آب ضرورت داشت، از طرف روز طیاره ها بالا میشوند و کود کیماوی را در آسمان می پاشند و ذرات کود کیمیاوی در آسمان رطوبت را جمع کرده و به قطرات باران تبدیل میکند و از طرف شب باران میبارد و کود کیمیاوی نیز با قطرات باران بر سر زمین ها پاشیده میشود و همه جا پر از زراعت و کشت و کار و سرسبزی است و از طرف روز نیز آفتاب است.

موادی را که برای ساختن کود کیمیاوی ضرورت دارید، در کشور است.
موادی که برای ساختن طیاره کار است، نیز در وطن دارید.
فقط عقل کار دارید که متاسفانه ندارید و کله شما از غین دوزیر غین و غین دو زیر غین پر شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است