کمیشنر عالی انگلیس در دیدار با رییس جمهور غنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۷/۱/۲۹ کد خبر: 150002 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس‌ جمهور قبل از ظهر امروز توماس دریو کمیشنر عالی انگلیس برای پاکستان را در قصر گلخانه ارگ ریاست‌ جمهوری به‌ حضور پذیرفت.

کمیشنر عالی انگلیس برای پاکستان گفت که فراخوان صلح شما در کنفرانس پروسۀ کابل برای طالبان و پاکستان و پیشنهاد مذاکرات دولت‌ با دولت، باعث تغییر مثبت ماحول شده است.
توماس دریو آغاز مذاکرات دولت ‌با ‌دولت میان افغانستان و پاکستان را اقدام مثبت خوانده اضافه کرد که کشورش از این اقدام استقبال می‌کند و آمادۀ هرگونه همکاری در این زمینه می‌باشد.

رییس‌ جمهور غنی ضمن عرض خوش‌آمدید به کمیشنر عالی انگلیس برای پاکستان گفت که صلح، خواست اساسی مردم و اولویت مهم حکومت افغانستان است. وی اضافه کرد که به‌منظور تأمین زندگی مرفه و آرام برای مردم خویش آمادۀ هر اقدامی هستیم.
ما حاضر هستیم تا از طریق مذاکرات دولت ‌با ‌دولت همه مسایل را با پاکستان حل نماییم. وی ایجاد فضای اعتماد میان افغانستان و پاکستان و فراهم‌نمودن زندگی مرفه و با ثبات را برای مردمان دو کشور مهم و اساسی قلمداد نمود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انگلیس
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   و به غنی گفت ؛ کم کم حکمتیار و طالبان را که به صلح خواهند آمد ، صلاحیت واقعی بدهید تا پاکستان دوباره هلمند و پشتونها را در کل متآثر نکند باخبر !

>>>   سلو تر برو امریکایی! پاکستان هم مهم است. (سفیر) اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است