دولت مکلف به تامین خواست های غزنویان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150031 منبع: پرینت

می دانم که فعالیت های ضد ترور و وحشت در داخل غزنی به قیمت جان انسان تمام می شود اما با آن هم می توانیم صدای ضد ترور و وحشت را از مجاری مختلف بلند کنیم.

خواست ما از همه غزنویان گرامی این است تا به هر وسیله ممکن دولت را تحت فشار بیاوریم تا به خواست مطلوب و انسانی ما رسیدگی کند در شرایط کنونی ما چیز دیگری نمی خواهیم.

خواست ما امنیت جان، مال و فرزندان ما است. این انسانی ترین حق ما است که دولت مکلف به تامین آن است این بر همه ما است تا با نوشته، تصویر، کلیپ های صوتی و تصویری و مقاله فریاد مردم غزنی را به گوش مسوولین برسانیم و انزجار خود را از گروه های طالب و مزدوران پنجاب که در بدل چند کلدار پاکستانی هر روز ما را در گلم غم می نشانند بلند کنیم.

قبل از اینکه ما را به گلوله ببندند باید صدای خود را بلند کنیم.

نصیر احمد تره کی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تره کی
باشندگان غزنی
تامین خواست مردم
دولت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر ساده وبی عرضه اید؟بنده در افغانستان دولت نمبینم،یعنی رئیس جمهور ومسؤول نداریم که به اندازه ذره ای شرف ،وجدان وانسانیت داشته باشد تمام کسانی که در رإس جکومت هستند فقط یک چیز را می پرستند وآن پول است!‏ اگر کسی به من بگوید دوتا گوسفند پیش غنی وعبدلله بگذار که چوپان شان باشند من به این دو اعتماد ندارم،شما چطور انتظار حمایت از کس ویا کسانی دارید که دستشان تا مرفق در خون مردم افغانستان غوطه ور است؟؟؟
نادرشاه

>>>   تره کی صیب اول سلام وبعد شاید شما از حکومت داری در ولایت غزنی درست معلومات نه دارید ترکیب ملیتی مشارکت درادرات دولتی کاملا غیری عادلانه است درا ادارات دولتی اینکی همه از یک قوم اند فساد بی داد میکنند واین فساد پیشکان درمزکر از طرف وکلای هزاره حمایت میشوند درنهادها نظامی به جز ازهزارها نه قوم پشتون ونه قوم تاجیک وترک تشریف دارد وهزارها توان دفاع را نظر به خاصیبت ذاتی شان نه دارد وفرار می کنند من پیشنهاد می کنم ترکیب ملیتی درنهادهای ملکی و نطامی باز نګری شود بیبن در ولسوالی خواجه عمری همه مسوولین وافراد پاین رتبه هزاره بودند ولسوالی سقوظ کرد اکر ملیت ها دیګر مم می بودند من باور دارم که ولسوالی سقوظ نه میکرد پس لازم حقوق اقوام دیګر در نطر ګرفته شود باور دارم که مردم همکار میشود در غیری ان شاهد سقوظ غزنی باشید
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است