پوسته های پاکستانی در افغانستان برچیده می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150032 منبع: پرینت

پاسگاه‌هایی که نظامیان پاکستانی در خاک افغانستان ایجاد کرده اند، برداشته می شوند.

نظامیان افغانستانی و پاکستانی روز چهارشنبه 29 حمل 97 بار دیگر درخصوص تنش های مرزی در ولسوالی زازی میدان ولایت خوست با یکدیگر گفتگو کردند.

در این دیدار که در ولسوالی دند پتان برگزار شد، نظامیان پاکستانی پذیرفتند که در بخش‌های مرزی افغانستان چندین پاسگاه امنیتی را ایجاد کرده اند.

دگرمن فریدون فیضا رییس ارکان لوای دوم مرزی در این نشست به طرف پاکستانی گفته است که شما تعدادی پوسته‌ در خاک افغانستان ساخته اید، بیایید این پوسته‌ها را از نزدیک ببینیم و آنان را به عقب ببرید.

هیات گفتگو کننده پاکستانی در این نشست تعهد کردند که این پاسگاه‌ها را انتقال خواهند داد.

بریدمل اختر رییس هیات گفتگوکننده نظامیان پاکستانی در خصوص این درخواست گفته است که ما حتی یک اینچ از قلمرو شما را نمی‌گیریم و همانگونه که ما با خاک خود احترام دارید ما نیز به خاک خود احترام داریم و دیدارها باز هم ادامه خواهد داشت.

گفته می شود که در پایان این نشست رییس هیات گفتگو کننده پاکستان از نظامیان افغانستانی خواست تا نظامیانی که سه روز پیش در نبرد از سوی نظامیان افغان در ولسوالی زازی میدان ولایت خوست بازداشت شده اند دوباره با پاکستان بسپارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تنش های مرزی
خوست
نظرات بینندگان:

>>>   به این قسم پاکستان درحال اسنادسازی تثبیت مرز است وقت ما میگویم که به ای طرف مرز شما پاسگاه ساخته اید لطف به اوطرف مرز بسیازید چه معنی میدهد به جز به رسمیت شناختن مرز افغانستان وپاکستان صد افسوس به حال این قسم کشوری بی در ودروازه خدایا به تو پناه میبریم .
غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است