مردم مناطق سرحدی باید مسلح شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150048 منبع: پرینت

حکومت مردم مناطق سرحدی را برای مقابله با تجاوزات نظامیان پاکستان مسلح سازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فضل ‌هادی مسلمیار رییس مجلس سنا در نشست روز سه شنبه 28 حمل 97 این مجلس از حکومت خواست تا مردم مناطق سرحدی را برای مقابله با تجاوزات نظامیان پاکستان مسلح سازد.

مسلمیار ضمن قدردانی از ایستادگی مردم زازی میدان ولایت خوست در برابر تجاوز نظامیان پاکستانی بیان کرد: حکومت افغانستان باید مردم زازی میدان ولایت خوست و تمامی مردم مناطق سرحدی را برای مقابله با تجاوز نظامیان پاکستان در چوکات نیروهای امنیتی کشور تجهیز و مسلح سازد تا مردم از خود از سرحدات دفاع کنند.

گفتنی است که در اوایل هفته جاری نظامیان پاکستانی با عبور از نقطه صفر مرزی در ولسوالی زازی میدان ولایت خوست با مقاومت مردم ملکی و نیروهای امنیتی مواجه شدند و تجاوزشان با شکست روبرو شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سنا
تجاوزات مرزی
نظرات بینندگان:

>>>   درست ګفته!

>>>   مسلح هستند برادر عزیز

>>>   او مردم ساده حالا فهميديد چرا چهار نفر چتل استانى را در خوست روان كرده بودند. ؟ از اين به بعد تمام مردم ان طرف سرحد را مسلح ساخته بنام مردم خوست مياورند
ح ع

>>>   تردوی ملی برای چیست.
قوای سرحدی برای چیست.
بهترین راه ساختن دیوار سرحدی است.

>>>   بشرطیکه مردم سرحدی خیانتکار نباشد ومردم غیره را اختطاف ودزدی قتل وبا مخالفین یکجای نشوند
مثل قندز

>>>   باید توجه داشته باشید به بهانه دفاع یک زمانی سلاح را طرف مردم خود نشانه میگیرند این تجربه قبلا هم ازمایش شده.

>>>   بخاطر حفظسرحدات کشور بهترین کار تویه نظامیان سرحدی کشور ما از نگاه سلاح و مهمات و نفرات نظامی است مسلح کردن مردم سرحد نشین راه حل نیست بلکه اینکار خود در اینده مشکل ساز است .

>>>   پشتونها بیشتر به پاکستان وفادارند تا افغانستان!انگار نام پاکستان افغانستان ونام افغانستان را باید عوض کنیم،بیشتر ضربه وخیانت را همین پشتون بر پیکره افغانستان وارد نموده اند، نمونه اش نصف خاک پاکستان مال افغانستان است که چتلستان داده اند.
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است