طالبان: کنفرانس اندونیزیا را در نطفه خنثی کردیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150049 منبع: پرینت

از علمای سه کشور (افغانستان، پاکستان و اندونیزیا) خواستیم تا در نشست صلح اندونیزیا شرکت نکنند.

طالبان درخصوص برگزار نشدن کنفرانس صلح اندونیزیا گفته اند که این برنامه دشمن را تنها با نشر اعلامیه ای خنثی کردیم و از علمای سه کشور خواستیم تا در این کنفرانس که جهت تشویه اسلام و احکام شرعی انعقاد می گشت اشتراک نکنند و همان شد که کشور اندونیزیا از میزبانی این کنفرانس معذرت خواست.

به باور این گروه، آمریکا اولین گام را برای عملی ساختن کنفرانس صلح اندونیزیا داشته است و علمای افغانستان، پاکستان به میزبانی اندونیزیا و پشتیبانی آمریکا گردهم می آمدند و طی این نشست این عده از علما بر طالبان فشار وارد می کرند که پیشنهاد اداره کابل و باداران خارجی را بپذیرند و از جنگ علیه نیروهای خارجی دست بکشند.

گفتنی است که برای تدویر این کنفرانس چندین جلسه دایر شده بود و افزون بر سر مقام های بلند پایه اندونیزیا، چندین هیات ارشد از شورای صلح نیز برای هماهنگی درخصوص این نشست به اندونیزیا سفر کرده بودند.

موضع طالبان درخصوص کنفرانس های اینچنینی صلح درحالی است که رییس شورای صلح همیشه در سخنرانی های خود ضمن حمایت تلویحی از این گروه بر صلح با عزت با آنان تاکید دارد تا جاییکه خلیلی در یکی از نشست های خود گفت که هر چقدر هم که انتحارها و انفجارهای وحشتناک از سوی این گروه اتفاق بیافتد نباید از اراده مردم برای صلح چیزی کم شود چرا که مردم راهی جز صلح ندارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
نشست صلح
اندونیزیا
نظرات بینندگان:

>>>   طالبانی که از اسلام سخن می گویند ایا خبری از شکم گرسنگان کشورم دارد ۔ حاکمیت سیاهی طالبا ثابت کرد که اینها لیاقت حکمرانی را ندارند ۔ ایا مردم افغانستان از جنایت طالبان و کشتار مردم بی گناه در مزار و کابل و دیگر ولایت ها خبر دارند ۔ نه تنها من بلکه تمام جامعه بشریت تمام تحرکات وحشیانه انان را کاملا زیره نظر داشتند ۔ مردم باید از کسانی بترسند که انان بخواهند مردم را با زوره شلاق به بهشت ببرند ۔ ببینید عربستان که مرکز جهان اسلام است دارد با تفکر ١٤٠٠ سال پیش را کنار می گذارد انان متوجه شدند اما دیر ۔ دیگر طالبان سنگ اسلام را اینقدر به سینه نزند و دست از کشتار و سنگ سار بردارند۔ عامل تمام بدبختی ها پاکستان لعنتی است ۔
حبیب الله یوسف زی

>>>   ارباب شما داناست ! کاری که آی اس آی کند شیطان هم نمیتواند!

>>>   اي طالبان بي انسانيت،
شما بهتر است كه بميريد. اندونيزيا بزگترين كشور با نفوس مسلمان جهان است. به اساس دين مبين اسلام شما را ميخواهند به صلح دعوت كنند. چيزي كه پيشوابان همه اديان به آن تاكيد كرده اند.
حالا همه از شما ميخواهند كه به انسانيت بر گشته و تحوش را رها كنيد كه با
خصومت بيشتر تان برابر ميشوند.
دو چيز را حيف ميدانم: يكي اينكه شما از همه چيزهاي زندگي و انسانيت ناآگهاهيد يعني اينكه نميفهميد و خود تان را به در بي وجداني زديد دين را هم بد نام كرديد و مردم را هم تباه..
حيف و افسوس دوم اينكه؛ اگر در راس كشور ع و غ كمي غيرت ميداشتمد، بايد همه چوب ها را به آستين تان ميكردند و شما بايد مثل مگس نابود ميشديد.
اگر روزي باداران اصلي تان شما را بگويند صلح كنيد آنوقت باز مثل ....و بدون چون و چرا صلح ميكنيد. اميدوارم كه هيچ وقت صلح نكنيد. تا شير مرداني پيدا شوند و زور أصلي ملت را به شما و بادارانتان نشان دهند.
با احترام

>>>   به خلیلی علاف تبریک بگوئید دالرها را بخاطر چکر زدن خود و چند تا انسان بی ارزش به اندونیزیا بر باد داد!!!

>>>   تا چندی قبل که حبیب الله یوسف زی ریس نشرات گروه مزدور طالبان اله دست پاکستان بود اما سر انجام از خیانت و جنایت و اله دست بودن طالبان به ای اس ای پاکستان و انجام جنایات ضد اسلامی و انسانی و بشری گروه مزدور بی خبر از دین و عدم سر تسلیمی انها به امرقران و حدیث و فتوای علمای جهان اسلام منجمله مفتی اعظم مکه مکرمه حالا ازین گروه ترورست طالبان بریده و بر ضد ان جنایت پیشگان قرار گرفته که در بالا اولین نظر دهنده و منتقعد به عملکرد ترورستان طالبان نظر خود را ارایه کرده است من برگشت اش را به راه اسلامیت و انسانیت و جدایی از ترورستان طالبان و شناخت اش از اعمال خاینانه پاکستان و روی اوردن اش بمردم مظلوم کشور را خیر مقدم میگویم .

>>>   ههههههههه برمه خیلی جالب از که کلوخ آتش پرید ، تو حبیب الله یوسفزی که چندین سال دراین سایت به حمایت طالبان گلو پاره میکردید حال چی شده که به یکبارگی دست ازحمایت برداشتید.
مبارز ازکابل

>>>   قرار بر این بود که عالمان سه کشور افغانستان ،پورکستان (پاکستان )و اندونیزیادر این کنفرانس اشتراک کنند و از آنجایی که سازمان استخبارات پاکستان زید سلطه و استثمار بریتانیایی‌ها قرار دارد به دستور آی اس آی علمای دنیا پرست و مادیات پرست پاکستان از اشتراک در این کانفرانس انصراف دادند تا باشد که جنگ و نا امنی و کشتار مردم مظلوم افغانستان دوامدار گردد تا از این طریق اسلام باد بتواند دایره ی نفوذ خود را بر گروه دهشت افگن و ظالم طالبان گسترده تر گرداند و زیر ساختهای افغانستان را همیشه مورد تهدید قرار دهد به طور مثال در چند سال گذشته سوزاندن مکاتب و انفجار دادن پلها وپلچک ها و پایه های مخابرات و در همین چند وقت اخیر پایه های وارداتی برق را برای رضایت بادارانشان تخریب کردند ،طالبها مسلمان نیستند و از دایره اسلام خارج هستند. پشتونهای پاکستانی غلامی پنجابی ها را افتخار خود میدانند و از خود هیچ اختیاری ندارند ولی همیشه نفوذ گسترده ای بر پشتونهای افغانستان دارند و همین امر سبب شده که افغانستان همیشه در چنگال حماقت و بی عدالتی گرفتار باشد تا جایی که امنیت امروز افغانستان در زیر فرمان پاکستانی ها قرار دارد.
محمد عمر غلجی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است