نگرانی از ساخت تذکره تقلبی برای انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۷/۱/۳۰ کد خبر: 150068 منبع: پرینت

کمتر از یک هفته بعد از آغاز روند ثبت نام رای دهندگان برای انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی ها، ریاست اجرایی از ساخت تذکره های تقلبی اظهار نگرانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مجیب الرحمن رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی امروز پنجشنبه 30 حمل 97 در نشستی خبری همزمان با اجرایی بودن روند ثبت نام رای دهندگان انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی ها گفت: نگرانی هایی وجود دارد که زمینه ساختن تذکره تقلبی فراهم است.

رحیمی بیان کرد: استفاده از تذکره تقلبی طبق قانون انتخابات جدید پیگرد قانونی دارد و متخلفان به نهادهای عدلی و قضایی معرفی می شوند.

وی افزود:براساس اعلان و تصمیم کمیسیون انتخابات، شماره های تذکره هایی که در حوزه ها ثبت می شود بعد از جمع اوری با دیتابیس ریاست ثبت احوال نفوس تطبیق داده می شودو از میان نام کسانیکه با تذکره ثبت نام کرده اند آنهایی معتبر هستند که شماره تذکره شان در ذخیره اطلاعات ثبت احوال موجود باشد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تذکره تقلبی
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   تذکره های ورقی افغانستان به سه صد کلدار در وزیرستان اسرائیلستان ساخته وفروخته میشود گلبدین میتواند دوملیون تذکره اینگونه آماده وبه اساس آن رای پاکستانی هارا بنام مهاجر به نغع خود استعمال کند

>>>   گپ مهمتر این است که انتخابات و سیاست را امریکا یا همسویی با امریکا تعین خواهد کرد و اگر به فکر نفوس و نفوذ خود هستید روی قرضداریها ، تصفیه ها ، شراکتها ، و حمایتها کار کنید تا نسلی دیگر در انتخاباتهای بعدی داشته باشید

>>>   شما وما چطور میتوانیم (افراد را که از انطرف دیورند تابع پاکستان می آیند
تذکره میگیرند و میروند تا انتخابات فرارسد کنترول و شناسایی کنیم .)
پول های زیاد به امر و تجویز ارگ ته و بالا میشود .
تطبیقات بعدی یک قصه است . جعل در افغانستان سهل است .
فتح الله بختیاری کارمند سابق
در تذکره نگاری و ثبت و سجل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است