گفتگوها برای بازگشت دوستم به نتیجه نرسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150096 منبع: پرینت

مذاکرات در داخل حکومت برای بازگشت معاون اول رییس جمهور به کشور تا حال به هیج نتیجه‌ای نرسیده است.

مجیب‌ الرحمن رحیمی سخنگوی ریاست اجرایی به بی بی سی گفته است که مشکل عمده دوستم، همان موضوع حقوقی‌ای است که جریان دارد و برای آن باید راه حل پیدا شود.

سخنگوی ریاست اجرایی حکومت بیان کرده است که برای بازگشت جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول رییس جمهور از ترکیه مذاکرات در داخل حکومت جریان دارد اما این مذاکرات تاحال به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

گفتنی است که چند روز قبل بن علی یلدریم نخست وزیر ترکیه به کابل آمده و درخصوص بازگشت جنرال دوستم با داکتر عبدالله گفتگو کرده بود؛ مدتی بعد از این گفتگو عبدالله و یلدریم در نشست خبری حاضر شدند و رییس اجرایی گفت که گفتگوها میان رهبران حکومت وحدت ملی درباره بازگشت معاون اول جریان دارد و دولت ترکیه نیز پیشنهادات خوبی در این زمینه ارایه کرده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
ترکیه
تبعید
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه ایشچی مثبت بوده یا منفی ؟؟
همی موضوع هیچوقت معلوم نشد یکی میگوید منفی پسرش میگوید الحمدلله مثبت بود حقیقت را اگر ع وغ بدانند

>>>   جناب سخنگو ! موضوع حقوقی یعنی چه ، این حکومت شرم ندارد که یک شخص بی ابرو راخریده و وی را واردار می کند که ادعا کن که بالایت تجاوز جنسی شده است ؟ رسوایی و بی شرمی به کدام اندازه. دوستم خودش آمد اما طیاره اش را اجازه فرود امدن به میدان هوایی مزار ندادند . چرا اینقدر دروغ و بی حیایی درین حکومت عادی شده است .

>>>   این چکره های که به ایشچی توهین میکنند اگر با پدرتان هم چنین یک جنایت صورت میگرفت بازهم شما دلقک ها تمسخر میگردید؟ بازهم اشرف غنی و ریش سفید که به معامله نرفت و مردانه وار طرفدار عدالت ماند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است