طالبان: بگذارید یک دولت اسلامی دینی بسازیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150107 منبع: پرینت

انتخابات دمکراسی تقلبی است؛ بگذارید مردم افغانستان بدون مداخله خارجی ها و موافق با معیارهای دینی و ملی یک دولت اسلامی بسازند تا در سایه یک نظام آزاد و آرام نفس راحت بگیرند.

به نقل از امارت اسلامی، مقامات بلند رتبه دولتی با وجود اینکه با خانم هایشان در مراکز ثبت نام حاضر شدند نتوانستند مردم را قناعت بدهند و به ثبت نام تشویق بکنند، این وضعیت مقامات را به حدی خشمگین ساخته است که قومندان امنیه قندهار جنرال رازق اعلان کرده است که کسی که کارت رای دهی نگیرد عریضه وی در ادارات دولتی پذیرفته نمی شود.

طالبان گفته اند که اگر معنای دمکراسی تمثیل اراده و خواست مردم باشد پس به این چه ضرورت است که مردم تهدید شوند و به زور کوتک به ثبت نام و رای دهی وادار شوند.

این گروه با بیان اینکه دمکراسی قلابی در کشور ما فاجعه ها آفریده است، انتخابات را برنامه ی خارجی ها در کشور گفته و افزوده اند که افغان ها از وضعیت کنونی کشور راضی نیستند، مردم افغانستان باید گذاشته شوند که بدون مداخله خارجی ها و موافق معیارهای دینی و ملی شان یک دولت اسلامی بسازند، تا در سایه یک نظام آزاد و آرام نفس راحت بگیرند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   شما طالبان جنایت کار اگر با لای مردم ظلم نمیکردید حال افغانستان بدست شیطانهای امریکای و نوکران شان احمدزی گرفتار نمیشد.

>>>   از وجود شماجاهلان است که این مشکلات بوجود آمده ، اگر اشرار نمیبود حالا مردم قطارایستاده بودند تا نام نویسی کنند

>>>   بلی، مردم افغانستان در زمان دولت اسلامی طالبان چندین سال "در سایه یک نظام آزاد و آرام نفس راحت" کشیدند. این تجربه را بار دیگر تکرار نمی کنند.

>>>   با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شود.
با اسلام اسلام کردن هم مسلمان نمی شویم.
با عمل به اسلام محمدی میتوان مسلمان بود وبه درجه بالای انسانی رسید .
نه اسلام طالبانی.....

>>>   متاسفانه ما اسلام را نقابی برای رسیدن به مطامع دنیوی خود قرار داده ایم.
اما کیست که به دین عمل کند؟
با چند متر دستار وریش بلند و چند ایه خواندن مسلمان نیستیم. بلکه منافقی هستیم در لباس دین.

>>>   ما وقتی مسلمان هستیم که همه دین را عمل کنیم نه فقط مانند طالبان ان قسمت از دینهراکه به نفعمان است بگیریم وان را هم سلیقوی عمل کنیم.

>>>   اسلامي كه به شيوه وهابيت باشد ويا اين بار باز چي طرح كردن ودرست كردن براي چهره اسلام ناب محمدي هنوز از چهره اي كه داعش هاي وهابيت كه ال سعود به همكاري اسرائيل صهيونيست وروباي پير مكار جهاني وامريكا شيطان كه هر لحظه در فكر ضربه زدن به دين اسلام ومسلمانان هستند ... ومسلمانان در غفلت خواب امروز جهان اسلام ومسلمانان انقدر بيچاره شدن در مقابل قدرت هاي استكباري جهان كفار كه هيچ راه چاره جز سرتسليم شدن ندارند روزگاري امده كه طالبان بيسواد احمق خود فروخته مزدور طرح هاي اسلامي ميدهند ضرب المثل است كه ميگويند سرمه ازموده را باز ازمودن غلط است حالا كورداان طالب طرح اسلام ميدهند واز دين اسلام وقانون اسلامي حرف ميزنند مردم افغانستان روش اسلامي وقانون شما مزدوران پاكستان وال سعود وهابي تكفيري را ديدن وچشيدن در حال كه قانون شما مزدوران احمق وازخدا ورسول اش بي خبر در ضد دين وشريعت اسلام ناب محمدي بود واست چهار كلمه را ياد گرفته شدن ملا وحامي دين اسلام وشريعت مردم بي حيا وخدا نا ترس حيرانم فرداي قيامت را چي جواب خواهند داشت كه ان شا الله ندارند مستقيم پايان ترين جاي جهنم هستيد ....
والسلام يك افغان هموطن

>>>   طالبان درست فرموده اند زيراكه حكومت هاي دست نشانده جز بدبختي چيزي به ارمغان نياورده اند.

>>>   "دولت اسلامی دینی" دیگر چی موجود عجیب الخلقه است؟؟!!

>>>   موضوع أفغانستان به كاغذ توالت هاي پاكستاني چي مربوط كه اطلاعيه ميدهند؟ طالبان آن عزتي كه از روس و پاكستان و ايران دريافت ميكنند به درد دوزخ خو شان هم نميخورد.
اگر خداوند روزي به طالبان وجدان و غيرت بدهد همه بايد خود كشي كنند.

>>>   یکبار دولت اسلامی ساختید و دود ان به چشم همه رفت ما را بس.

>>>   تا زماني كه حكومت اسلامي و شرعيت تنفيذ نشود مشكلات ما بيشتر از اين خواهد شد.

>>>   یک نشان از اسلامی بودن طالبها برآیم بیاورید تا از رفتن به انتخابات منصرف شوم،رهبران طالب زیر قدرت آی اس آی پاکستان برای منافع ملی پورکستان (پاکستان )جنگ ناروایی را تحت نام جهاد مقدس به راه انداخته اند که نه تنها مقدس نیست بلکه زیر فرمان دشمنان افغانستان برای نابود سازی مستمر زیر ساختهای اقتصادی و ملی افغانستان کار میکنند ،دولت اسلامی در عراق و شام را ما شاهدش بودیم که چه کشتارهایی را به ثمر رساندند و مردم سوریه و عراق را به چه فلاکتهایی گرفتار ساختند، سال1374خورشیدی نیز هیچ گاه از حافظه ی تاریخ پاک نخواهد شد که چگونه با نام اسلام استادیوم غازی امان الله و چهارراهی های کابل و سایر ولایات را محل کشتارهای وحشیانه‌ ی خود ساخته بودید که زیر فرمان استخبارات پاکستان مردم عام را هر روز به شهادت میرساندند،اگر به خیال حکومتی هستید که با زور تفنگ در افغانستان بر سر این مردم حکومت کنید باید بدانید بادارانتان (انگلیس، شوروی )آمدند و پوزهایشان به خاک مالیده شد و شما هم به سرنوشت آنها گرفتار شده آید و زیادتر گرفتار خواهید شد .مرده باد طالبها ،مرده باد پاکستان ،مرده باد آی اس آی
محمد عمر غلجی

>>>   مردم از اسلام كه توسط جاعلان مانند شما تروريستان تبليغ گردد را نميپسندند چون اسلام دين شما نيست . شما غلامان كثيفستان هستيد

>>>   حقوق اساسی شهروندی و قانون اساسی افغانستان رای دادن در انتخابات
را آزاد ، سری و مستقیم میداند نه به زور ، علنی و یا میانجی
به زور کشانیدن به پای صندوق رای و حوزه ثبت خلاف قانون و معیار های
حقوقی و بشری است .
گپی و یا تحریک سویی از طالبان یاغی و باغی در میان نیست.
اگر اشرف غنی و عبدالله تقلب نمی کردند و رای مردم را به مسخره نمی گرفتند امروز
چنین دلسردی و استنکاف و مایوسی از جانب مردم نه می بود
اشرف غنی به درجه اول و عبدالله به درجه دوم مسوول این گناه نا بخشودنی
استند و می باشند.
محمد احسان نادری محصل علوم اجتماعی

>>>   ما رژیم های ملا مسعود-ربانی و باز ملا عمر اسلامی را دیدیم به هزار پشت ما بست است و توبه از این اسلامی .افغان

>>>   لعنت خدا بر طالبان دشمن اسلام و انسان در زمان اشغال پاکستان زیر نام امارت خود ساخته پاکستان و ملا کور که اصلن از دین خبر نداشته و یا کدام نفر بلند رتبه پاکستان بود بنام امیر المونین خوانده شده بود اما مردمیکه انها را بزور زیر سلاح انها را وادار به قانون طالبانی کرده بودید امیر مومنین ساختگی شما را کسی ندیده بودو چه خیانت و جنایتی نبود که شما یزید صفتان بالای مردم نکردید حتی که ناموس یک مسلمان را بعناوین مختلف در راه عام پیش چشم شوهرو یا پدرو برادراش با قمچین حواله کردید عزت و شرف ان زن و دختر و شوهر و پدرو برادر انرا بخاک یکسان کردید این یک گوشه ای کمی از جنایات تان است که باز گو کردم کجای ان اسلامی و در یک حکومت اسلامی مجاز دانسته شدهخودتان به لواط کاری از بالا تا پاین گرفتار هستید این در اسلام است دیگر این سخنان فریبنده تان از نام اسلام مردم را فریب داده نمیتوانید و شما طالبان یزید صفت را هرگز و با هیچ قیمتی نمی خواهند شرم و ننگ باد بشما وطنفروشان بی غیرت غلامان پاکستان .

>>>   به نظر شخص خودم مردم رنجدیده افغانستان از حکومت فعلی واز طالبان قبلی هیچ یک راضی نیستند اما اما حکومت با وجود این همه بی عدالتی ها بهتر است از دهشت افگنان وکسانیکه جنگ را پیروزی میدانندوبه کشتارمردم بیگناه ومظلوم خورسند میشوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است