عطامحمد نور: همه باید در انتخابات شرکت کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150132 منبع: پرینت

عطا محمد نور که در جمعی از هواخواهانش صحبت می کرد گفت: «وقت کم است و باید شناسنامه بگیرید و نام های تان را ثبت کنید تا بتوانید رای بدهید.»
استاد عطا محمد نور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «باید خانه به خانه بگردید، مردم تان را انگیزه بدهید، چون باید کارگر، دهقان و چوپان مان هم کارت رای دهی بگیرند تا در انتخابات پیش رو اشتراک کنند.»

رییس اجرایی جمعیت اسلامی که در حال حاضر بعنوان رهبر سازندگی و مقاومت نوین ملت افغانستان مطرح می باشد، خطا به هواخواهانش گفت: «اگر منسجم نبودیم, اگر پارچه بودیم, اگر متفرق بودیم، اگر رای مان تقسیم شد، بدون شک که رقیب مان برنده می شود و ما می بازیم.»

استاد عطا محمد نور که در دو دوره ی گذشته انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی داکتر "عبدالله" حمایت همه جانبه کرده و بیشترین سرمایه گذاری را بالای او کرده بود، خطا به هواخواهانش گفت:«ما باید آنقدر برای گرفتن کارت های رای دهی تلاش نماییم که حتی پیر مرد و پیر زنان مان هم در انتخابات اشتراک کنند، آنان نباید از حق شان محروم شوند.»

او همچنان گفت:«در انتخابات پیش رو نباید سهم حزب بزرگ و فراقومی جمعیت اسلامی در مجلس نمایندگان کمتر از سهم رقبای سیاسی اش باشد.»

مرتضی جلالی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   جلالی صاحب حالا هم ازین راهزن توصیف وتعریف میکنی؟ اینهارا مردم بهتر ازشما میشناسند این معامله گران واختلاس گران وغاصبین را هرچه رنگ وروغن بزنی بازهم همان مفسدین غارتگر هستند
ر

>>>   عطا محد خان به کدام رو و آبرو از سکوی سیاسی با ما صحبت میکنی
شرمت باد ترا به جمعیت اسلامی چه همه را تحقیر کردی توهین کردی و بی عزت ساختی .
انجنیر حلیم مراد

>>>   عطا هم خود با معامله کردن با غنی نشان داد. برای این طایفه مردم فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند و پس از انتخابات دیگر ارزش خود را از دست می دهند.

>>>   دولت و پارلمان هردویشان چهار تگ ها هستند.
حالا بخاطر آن که مردم دیگر به انتخابات نمیروند و از گرفتن کارت انتخابات خود داری میکنند،دولت نه انتخابات پارلمانی را براه می اندازد و نه هم انتخابات ریاست جمهوری را.
هرکس که اعتراض میکند،برود و مردم را از خانه هایشان بکشد و به صندوق انتخابات بکشاند.
هرکس که ار مردم خواهش هم کند و دهن دروازه خانه اش برود که بیادر بیا در انتخابات سهم بگیر،خواهد گفت:
برو بیادر! در انتخابات گذشته اشتراک کردم چه شد که حالا اشتراک کنم؟
دویدن از ما و چوکی ار شما.
حتی رییس جمهور نیز که زورش به دیگران نمیرسد،پشت کارمندان دولتی را گرفته است و اعلان نموده است که اگر کارمندان دولتی همراه خانم هایشان در انتخابات اشتراک نکنند.خودشان را بر طرف و زن هایشان را بالای شان طلاق خواهد داد.

>>>   بمردمی که پشتیبان تان شد چه کردید.؟شرم نیست؟کی بشما رای خواهد داد؟همه هیاهوی را بقط بخاطر دونفر بلخی خود(سفارت قذاقستان ویک وزارت)این هم شد امتیز واینهم لاف وپتاق بیجا.همه تان ازسیاست به فرسنگها دور هستید.
عبید.

>>>   نمیدانم مردم شریف شمال کشور و سایر نقاط کشور که وابستگی به جمعیت اسلامی دارند و در محافل عطا محمد نور اشتراک میکنند، چرا تا هنوز به او باور دارند و بازهم فریب میخورد. چرا که هواداران عطا محمد نور باید به یاد داشته باشند که همین عطا محمد نور بود که به مردم میگفت که با ارگ مذاکره نمی کنم فقط نمایندگان جمعیت باید صحبت کنند و فیصله آنان را قبول دارم . در حالیکه با همین چند پست که برایش داده شود خود را فروخت و در اصل اول با او توافق کردند بعدش عنوان کرد که این موافقه جمعیت بود و من به آن موافقت کردم. امپراطور شما به گرفتن چند پست جفا به هوادارانش کرد و در حقیقت آنها را ( دو توت) ارزش هم نداد. حالا نمیدانم باز به کدام شیوه میخواهد هوادارانش را فریب بدهد.

>>>   معلم عطا تف همه مردم شمال به رویت. او امپراتور کاغزی.

>>>   عطاوقت تو گزشت امتحان ات را خوب دادی بگزار مردم را خودشان خوب وبد را میدانند حاجت به سخنان دروغین تو نیست تو. یک معاملگر هستی کوشش کن به فکر خود واقوام خودت باشی نه به فکر جمعیت ، جمعیت اسلامی حالا از تو زیاد فاصله دارد ،تو به جمعیت توهین بزرگی کردی که هیچگاه فراموش اعضای نیک آن نمیشود
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است