قانونى در نبود استاد ربانى دروغ مى گويد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۷/۲/۱ کد خبر: 150137 منبع: پرینت

قانونى در نبود استاد شهيد ربانى دروغ مى گويد.
كسانىكه در جريان اند مى دانند كه كودتا عليه استاد ربانى قبل از داير شدن كنفرانس بن آغاز شده بود ، اولين نشست نماينده هاى سى آى اى با قانونى ، عبدالله و مرحوم ملا فهيم در فرودگاه بگرام و پنجشير صورت گرفته بود و مبلغ هاى هنگفت را هم اين سه نفر از امريكا و سازمان سى ، آى ، اى بدست آورده بودند و تعهد كردند تا استاد را كنار بزنند.
صد ها سند در مورد وجود دارد. سخنان استاد ربانى در آرشيف بى بى سى موجود است.

دوام كنفرانس بن به چندين روز هم ناشى از نارضايتى استاد ربانى بود و استاد به هيچ وجه با اجنداى كنفرانس بن موافق نبود، قانونى واضح در بن گفته بود اگر استاد كنار نرود ما به زور او را كنار مى زنيم.

شناخت قانونى و عبدالله با كرزى از نشست هاى دوامدارى است كه در زمان تسلط طالبان در آلمان قايم شده بود ، قانونى روابط را هم با شاه سابق قايم كرده بود كه كرزى واسطه آن بود.
البته فرصت نيست و فيسبوك هم حوصله اى جزیيات را ندارد ، ورنه من در آن زمان با استاد ربانى همكارى نزديك داشتم و از همه خيانت هاى قانونى ، عبدالله و فهيم با خبرم ، استاد اگر حيات مى داشت سخنان او را در مورد اين سه فرد مى نوشتم.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قانونی
نجیب سلام
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   هر کس برای مطلب خود دلبری کند .قانونی و رفقای او تطمیع شده بودند و
علیه ربانی دودفعه برملا و کثیرا پشت پرده سخن گفتند . من هم باخبرم موضوع از قبل
سازماندهی شده بود که یکی از مهره های تسلیمی اقای تطمیع شده ( در
حقیقت هم فریب خورده ) قانونی بود .
حالاهم اگر جمعیت عاقلانه و متحدانه در کسب رضاییت غرب هوشیاری
کنند بد نیست . سیاست همیشه چند روی دارد .
جمعیتی ناشناس

>>>   خيانت قانوني، عبدالله و فهيم بي عقل در مقابل مجاهدين و كانفرانس بن به همه معلوم است، و شايد همين ها در مرگ مسعود و رباني دست ميداشتند، كه از طرف خارجي ها طرح ريزي شده بود، چون هر سه نَفَر مذكور مربوط به نهضت اسلامي نبودند، و سيل آورده هاي خلق و عسكرگيري نظام وقت بودند

>>>   به تو چیزی نرسیده؟

>>>   چرا در زمان حیات استاد این حرفهارا نگفتی اگر حقیت است ؟؟؟

>>>   اینهانه تنها به یچ کس صادق نیستند بلکه حتی به همان استاد ربانی هم صادق نبودند

>>>   قانونی ، عبدالله و مارشال فهیم افراد اند و بودند که جهت بدست آوردن پول و مقام حتی حاضر بودند همین جهاد نمیه راهه شان را نیز به لیلام بگذارند. و حتی حاضر اند بگویند که کدام جهاد ، ما فقط برای پول و مقام و خانه های لوکس جهاد کردیم. جهاد را آن مردم کردند که حالا شهید هستند و یا هم خانواده شان بیوه شده اند و اگر در چین حالت به اینها هم مراجعه کنند که نفر ما در جبهه شما جهاد کرد و شهید و یا معلول گشت، آنها به گفته شان وقعی نخواهند گذاشت. مارشال حالا نیست، ولی اگر کدام معامله ناموسی هم به قانونی و عبدالله و امثال شان در مقابل پول و مقام برایشان پیشنهاد گردد. به این معامله هم تن خواهند داد و ناموس شان را در اختیار خواهند گذاشت.

>>>   عمرش دردروغ تیرشده

>>>   خوب نقطه را پیدا کرده اید که اګر استاد زنده میبود سخنانش را مینوشتم. حالا هم بنویس اګر ربانی مرده سخنان اش زنده است و دروغ شاخدار که شما همکار نزدیک ربانی بودید در ان وقت شاید شما تنبان بر تن نداشتید و در کدام کوچه وبازار باقلی فروشی میکردید. شما مانند همان کفن کشهای سابقه هستید بدون لاولهب چیزی دیګری ندارید که بګوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است