احمدزی: مانع استیضاح استانکزی می شوم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۰    ۱۳۹۷/۲/۲ کد خبر: 150176 منبع: پرینت

طرفدار سینه چاک استانکزی در مجلس در واکنش به بالا گرفتن موضوع استیضاح رییس امنیت ملی، از راه اندازی حرکت مدنی در تالار مجلس هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نذیر احمد احمدزی عضو مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 1 ثور 97 مجلس در واکنش به اصرار شماری از نمایندگان مبنی بر استیضاح معصوم استانکزی رییس امنیت ملی گفت: مجلس با استیضاح رییس امنیت ملی به سمت تشنج می رود و باید این فیصله خود را پس بگیرد.

احمد زی بیان کرده است که اگر هیات اداری بر سر استیضاح استانکزی تاکید ورزد، حرکت مدنی بزرگی را در تالار مجلس به راه می اندازد و مانع استیضاح می شود.

نماینده لوگر افزوده که این تصمیم بر اساس عقده‌های شخصی برخی نمایندگان مجلس گرفته شده است و به هیچ وجه قابل قبول سایر نمایندگان نیست.
وی خطاب به رییس مجلس گفته است که از فیصله استیضاح استانکزی بگذرد.

گفتنی است که مجلس نمایندگان چند هفته قبل نیز قرار بود رییس امنیت ملی را در پیوند به ناامنی های مکرر در کشور استیضاح کند اما با تلاش های شماری از نمایندگان استیضاح به استجواب تبدیل شد؛ البته که گفته شد نمایندگان مجلس در جلسه استجوابیه استانکزی نیز بیشتر سکوت کرده و سوال خاصی از وی نپرسیدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
استیضاح
استانکزی
نظرات بینندگان:

>>>   احمدزي ها پاچاخيل استند. حالا مسأله دشت و كوه و صحرا ، رمه و شتر و غيره نيست. حالا ارگ است، پارلمان است،، زور است و زر.

>>>   حکومت باید دهن جوال ( کد91) رابازکند وجیب های کمیشن کاران را پُرکند همینطور بالمقابل همایون هم باید اقلا همان پنج لک دالر که بی بی گل برایش تحفه معاونیت داده بودرا مصرف کند تا دل کمیشن کاران را بدست اورد بعد ببینیم چی میشود
استانکزی آدم خوبست اما مشکل اینست که ریاست که سابق نامش امنیت ملی بود قبلا پیش از آمدن جناب استانکزی به شرکت سهامی پنشیر وردک تبدیل شده وکار آمد نیست
ر

>>>   نماينده مردم نيست، منشي درايوران ترك است

>>>   اصلا احمد زی یک ایزک است نه احمد زی زیرا قو اره او هم مانند ایزک است

>>>   کفر گر ازکعبه خیزد - کجاماند مسلمانی درصورتیکه نماینده مردم درخانه به اصطلاح ملت ، مانع آمدن اصلاحات گردد پس به کدام باور مردم به پای صندوق های رای رفته و برای کی این مردم بیچاره اعتماد نموده ورای بدهند .
جویا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است