حمله انتحاری دشت برچی کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۷/۲/۲ کد خبر: 150180 منبع: پرینت


حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل

حمله انتحاری دشت برچی کابل



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
برچی کابل
نظرات بینندگان:

>>>   هنوز شک دارید که دست حکومت و دولتی در کار است؟
شیما کابل

>>>   نجیب دانش از دفتر خود به رسانه‌ها گفته 4 شهید و 15 زخمی داریم. من که دیرتر به محل رسیدم حداقل 16 -17 کشته را با چشم سر دیدم. جنازه ها روی هم افتاده بودند. زخمی زیاد بود. فرد انتحاری صف را زده است.
بعد از انفجار به محل حادثه رسیدم. مردم کشته شده‌ها و زخمی ها را از داخل کوچه به طرف سرک عمومی منتقل می کردند. تقریبا تمام کشته شده ها و زخمی با موترهای شخصی انتقال داده شدند. نه پولیس بود نه آمبولانس.
در برگشت از محل انفجار، پولیس و آمبولانس سراسیمه رسیدند.
جواد ناجی

>>>   برای اتنهاری جنهم وآتش سوزان نصیب کند
وبرای شهدا بهشت برین از خداوند برزگ مسالت دارم

>>>   تا هنوز هیچ وعده دولت عملی نشده و هیچ حرف راست از دولت نشیندم.

>>>   ای مردم ساده ای قوم همیشه به پا خاسته تا بکی ساده گی برای کی ری میدی
بیرید دنبال کار و غریبی خودت لعنت به این حکومت فاسد
جاغوری

>>>   برادران عزیز،
اولتر از همه برای شهدا جنت فردوس از خداوند بزرک خواهانم، در قدم دوم تا به کی تحمل کنیم این همه را، تا به کی. جرا میگذاریم ما را مثل گوسفند سر ببرند، باید مردم هر منطقه دست به دست هم داده در تامین امنیت خود کوشا باشند، نگذارند دشمنان ما اینطور ظالمانه با ما رفتار کنند. اگر چیزی دیگری از دست ما نمی آید، حد اقل متحد شویم، بی اتفاقی را از بین ببریم، بیدار شویم و نگذاریم چند نفر تیکه دار به عوض ما همه چیز را در کنترول خود داشته باشد.
بااحترام و دعا نیک در حق شهدای مردم بیچاره.
هادی احمد شهر کابل

>>>   محقق دست دارد بخاطریکه مردمرا تشویق به رای دادن کرده وگفته که امنیت تامین است

>>>   افسوس افسوس خداوند این جنایت کاران را یه غضب خود گرفتار نماید

>>>   نسل کشی جریان دارد خدایا چه کنیم

>>>   براى غنى ،اتمر، استانكزى، دانش بى صلاحيت و محقق بى سياست و شوراى صلح نمادين هم جهنم سوزان را خدا دهد

>>>   این وطن آنقدر آلوده با تعصب ، نفرت و عداوت و خیانت گردیده است که وهابیت مرتد بنام داعش هزاره ها را که صرفاٌ از راه های مدنی با رای خود نماینده انتخاب میکنند به قتل می رساند. این است انسانیت و اینست مسلمانی. لعنت خدا بر شما و بر حامیان جهانی شما و لعنت بر کشور های مستکبر که داعش را زاده اند. ....ها بر داعش بر تری دارند.

>>>   برایی این قاتلین خداوند جهنم نصیب کند.....

>>>   رئیس جمهورما رئیس اجرائیه ما رئیس حقوق بشر عملانفجار راخیلی به شــــــــــــدت محکوم کردند شاید منبعد انفجاری صورت نگیرد چون خیلی خیلی بشدت محکوم شده است!!!
بجای اینقدر مصرف چرا ده ها اداره کشفی استخباراتی درچوکات ریاست های امنیت وزارت داخله وزارت دفاع استخدام ومعاش امتیازات ودرسالی سه چهار رتبه جنرالی میگیرندرا طور خفیف محکوم نمیکنند ؟؟
اینها درکجا هستند چی مصروفیت دارند ؟
خداوند شما اشرار وحشی را درهردو دنیا خجالت وروسیاه بسازد
ر

>>>   برادران عزیز ومظلوم هزاره ما چرا پند نمیگیرند؟ این مرتبه چندم است چرا نمیدانند که چندین دشمن دارند؟ چرا خود شان امنیت خودرا نگرفتند>
؟؟

>>>   ارگان های کشفی واستخباراتی :
-ریاست عمومی امنیت ملی
دوصد ریاست وچندین ذون درتشکیل این -ریاست پرسونل استخدام شده معاش وجنرالی وامتیازت بیشتر از اردویملی وپولیس ملی اخذ میکنند
-ریاست تروریزم وزارت داخله
-ریاست جنائی وزارت داخله درچوکات وزارت ودرچوکات هرحوزه وجزوتام قطعات پولیس
- ریاست استخبارات وزارت داخله
-ریاست کنترول منطقوی وزارت داخله
- ریاست کشف وزارت دفاع
- ریاست استخبارات وزارت دفاع
- شبکه استخباراتی مشاوریت امنیت ملی
کجاست حاصل کار اینها؟
فعلا چی نمصروفیت دارند؟ برای چی معاش وامتیازات ورتب جنرالی نامشروع اخذ میکنند؟؟؟؟

>>>   تروریستان امروز روی تمام وحشی صفتان دنیارا سفید کرد، یعنی آیا ازاین وحشیان وحشی تر درجهان وجود دارد؟ اینها اسلام رابهانه کرده اند، درحالیکه اینها ازروی جهالت شان چنان آلت دست بیگانگان قرارگرفته اند که خلاصی ازآن شبیه حل یک معما ست، اسلامی که اینها عمل میکنند هزاربار بدترازکفراست.
دشمنان مردم ما چنان زرنگانه ازجهالت طالبان استفاده میکنند که آنهارا با همین اسلام وحشی ساخته وبجان مردم انداخته اند، مولوی میگوید: کفرجهل است وقضای کفرعلم. برای شهدای عزیز مقام عالی تر ازخداوند طلبگارم.
باکول

>>>   امریکای جنایتکار و دولت نوکرش مردم هزاره را هدف میگیرد.

>>>   اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع لهم علی ذلک
خدا این یزیدیا زمانه را لعنت کند

>>>   خطاب به حمایت کننده های انتحاری
فراموش نکنید که کدام سیاره دگر برای شما مهیا نحواهد شد تا خود را در آنجا پنهان کنید. تا بحال پارلمان چه خدمت برای مردم افغانستان انجام داده بود که بعد ازاین انجام دهد این همه مردم بیگناهرا به بهانه های مختلف از بین میبرید و فکر میکنید که کسی شمارا نمیشناسد. به امید روزی که فرزندان تان را شناور در خون بیبینید.

>>>   این وحشی های روانی از آدم کشتن لذت می برند. فقط به خونریزی و آدم کشی می اندیشندو عده ای هم پشت سر شان وعده بهشت و حوریه را به آنان می دهند. این چه منطقی است که آدم کشتن بهشت و حوری را به ارمغان آورد؟ این منطق منطق شیطان و شیطان پرستان است. این منطق از کنار دین اسلام هم نمی گذرد بلکه اسلام چنین تفکر را لعنت کرده و از آن بیزاری می جوید. چرا که در منطق قرآن کشتن یک نفر به مثابه کشتن همه انسانها شمرده است.

>>>   این عمل عمل غیر انسانی بوده ودشمنان مردم افغانستان نه میخواهند که افغان ها یک روز هم بدون انتحارزندگی کنند خداوند(ج) نابود سازند این دشمنان افغانها ی بیچاره را
احمد ولید ازکابل

>>>   همه این کار ها ی خود دولت است همه میدانند ولی به اجنت ها ی آی اس آی و سی آی ای که زورش میرسد. بیشرمترین انسان های این مملکت در راس این کارها. این ها هم طالب هم داعش و هم سرکارهای امنیتی .

>>>   خداوندا تا جه وقت به این اندازه کشته و زخمی شویم اگر به این رقم اوضاع امنیتی پیش برود هیچ کس در انتخابات شرکت نخواهد کرد در روز انتخابات کی تضمین میکند که چونین حمله به وقوع نیفتد

>>>   بخاطریکه هزاره هستند باید کشته شوند

>>>   برادران مظلوم وعزیز هزاره ما زیاد هم نباید همه غضب خودرا متوجه حکومت بسازند
درکنار آن باید این را هم قبول کنید چرا تعدادی بنام شما درخانه زنبور دست زد؟؟ موضوع سوریه وبعدا تشکری از اشتراک کنندگان درانجا از طرف کسیکه خودش داخل موتر زره است وده ها بادیگارد دارد
- خداوند جزای سختی نصیب این اشرار وحشی سازد ودرهردوجهان جای شان دوزخ باشد
ر

>>>   بودا معتقد بود که کنه رنج زندگی چنان سنگین تر از شادی است که بهتر میبود انسان هرگز زاده نمیشد، او میگفت:
در رنج عزیزان چهار اوقیانوس اشک ریخته است
ر

>>>   گلبدین :
و باید گفت اگر احمد شاه مسعود به کمک دولت کابل بپردازد در انصورت یک لوا کماندو خاص ارتش پاکستان از طریق ولسوالی سروبی بطرف پنجشیر حرکت میکند و توسط طیارات اف 16 اردو پاکستان پنجشیر را به یک ویرانه مبدل میسازم با وجود این من و مقامات عالی رتبه پاکستان به همراهی استاد ربانی صحبت نمودیم که نباید مسعود این اشتباه را کند که استاد ربانی به مقامات پاکستانی و به من اطمینان کامل داده که این کار اتفاق نمی افتد

>>>   تا وقتيكه مردم هزاره غيرت نكند و خودشانرا متحد نسازد سرنوشت همين است. از بديهيات زندگي همين است كه براي زنده ماندن بايد قوي شد در غير اينصورت ضعيف هميشه قرباني است.

>>>   باشد اگر ایالات متحده آمریکا ظرف بیشتراز ده سال مبلغ سه بلیون دالر بنام جهاد ضد روسی مردم افغانستان به مصرف رسانید منظور آن غمشریکی با مردم افغانستان رهایی آنها از چنگ اسارت و اباد سازی این کشور نبود بلکه به قول چاریی ویلسن یکی از سناتوران آمریکایی که گفته بود ما در حدود پنجاه و هشت هزار عسکر در ویتنام از دست دادیم و روس ها بیست و پنجهزار نفر در افغانستان از دست دادند بدین صورت سی و سه هزار دیگر هنوز قرضدار هستند. هدفی جز گرفتن انتقام خونین از حریف خود شان و بدست آوردن منافع جهانی آمریکا نداشت همین چاریی ویلسن از حزب دموکرات آمریکا بود که بقول جورج کرایل روزنامه نگار آمریکایی جنرال ضیاالحق را طی یک ضیافت به گوشه یی میکشاند و آهسته بگوشش میگوید آیا حاضر است با اسراییل معامله نماید؟

>>>   الی دلم برای قربانی ها موسوزه ولی ما که خیز موزنی که محقق وخلیلی را پشه بکنی و انها کلان بشه ان ظالم ها کدام احساس بر مادرند ویانه از شهرک خلیلی کدام خنه به تو ویه به مه ددن ؟کشته ما میشیم وعیش ونوشه انها بکنن جزای ما ازی بتر بشه
سید علی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است