بانوان تکواندوی افغانستان مقام سوم مسابقات ایران
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۶    ۱۳۹۷/۲/۲ کد خبر: 150191 منبع: پرینت

تیم بانوان تکواندوی افغانستان مقام سوم بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر ایران را از آن خود کرد.
«سمیه غلامی» عضو تیم تکواندو بانوان افغانستان و از شرکت کنندگان این مسابقات در گفتگو با فارس جزییات بیشتری از حضور بانوان افغانستان در این مسابقات را تشریح کرد.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان بانوان افغانستانی در این مسابقات گفت: حدود 20 ورزشکار از افغانستان در این مسابقات حضور داشتند که برخی از کابل آمده بودند و برخی هم از ورزشکاران مهاجر داخل ایران بودند.
غلامی افزود: تیم بانوان افغانستان در این دور از مسابقات خوب ظاهر شدند و توانستند مقام سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

این ورزشکار افغانستانی تصریح کرد: تکواندو بانوان در سال‌های اخیر در افغانستان رشد خوبی داشته است و اگر از این ورزشکاران حمایت شود می‌توانند در صحنه‌های بین‌المللی بیشتر از این بدرخشند.

در بیست نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر که روز گذشته در کرج برگزار شد، در بخش بانوان ایران اول آذربایجان دوم و تیم افغانستان در جایگاه سوم ایستاد.
امروز یکشنبه مراسم نهایی مسابقات در بخش مردان هم برگزار و تیم‌های برتر شناخته خواهند شد.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر با حضور 161 تکواندوکار (مرد و زن) از کشورهای ایران، افغانستان، عراق، لبنان، ارمنستان، پاکستان، تاجیکستان، روسیه، سوریه، قزاقستان، عمان و هند به میزبانی هیات تکواندو استان البرز برگزار شد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فجر ایران
بانوان تکواندو
نظرات بینندگان:

>>>   در کجای کتا باسلا م ذکر شده برای دختران تکو اند شما مردم افغان غیرت ندارید که زنان و دختران شما لنگ های خود را قیل کرده و سپورت می کنند چای تا سف است

>>>   واقعا باعث خوشحالیست که برادران و خواهران عزیز خراسانی ( افغانستانی ) با وجود مشکلات فراوانی که در کشور خود دارند و همچنین جنگ خونین داخلی در کشورشان با پشتکار و سختکوشی فراوان افتخار آفرینی میکنند من بعنوان یک ایرانی به همه برادران و خواهران عزیز افغانستانی این پیروزی رو تبریک میگم و برایشان آرزوی موفقیت دارم
گیلانی

>>>   خدمت خواهران هموطن تبریک عرض می نمایم.
عایشه از ایران

>>>   نظر دهنده ی اول
مشخص است شما نه از اسلام چیزی میدانید نه از غیرت
به احتمال زیاد از مردمی هستی که تمام عمرت در بیابان و دور از تمدن بوده ای که اینگونه صحبت میکنی
موجوداتی هم چون تو هم ابروی ملت هارا میبرند و هم اسلام را
محمد قیاسی، ایرانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است