از ارچی تا برچی فاصله ای به دوری دو جهان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150222 منبع: پرینت

ما در جهان دوگانه و بی هنجاری زندگی می کنیم؛ در یکجا کشتار کودکانی که در کنار تروریستان کشته می شوند، چنان غوغای به اصطلاح« علما» را بر می خیزاند که گوش حقوق بشر جهان را کر می کند. اما در جای دیگر کشتار سبعانهٔ کودکان و زنان مظلوم، وجدان هیچ یک از آنها را تکان نمی دهد.

چرا در جایی که مرگ تروریستان در میان باشد، برای عده ای این همه ترحم برانگیز و رقت آور می شود و در جایی که مردم توسط تروریستان کشته می شوند، هیچ آبی از آبی تکان نمی خورد.

پس ایمان ها و وجدان ها - اگر وجود داشته باشند - در کجا خفته اند؟
باورها، اصل ها و معیار ها در بخشی از جامعهٔ ما چنان به هم ریخته اند که آدم حتی به وجود خودش شک می کند؛ چه رسد به ایمان یا وجدان دیگران!

عزیز آریانفر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارچی
برچی
عزیز آریانفر
نظرات بینندگان:

>>>   ااریانفر کودکان در پهلوی تروریستان نه بوده در پهلوی قران ومدرسه بوده کشتن انسان ومسلمان ازهر جانبی باشد مردود است وخلاف شریعت وقتی دیګران را توهین میکنید پس بشنو کودکان شما به منطور مشروعیت بخشیدن اشغال افغانستان توسط امریکا در پهلوی امریکا کشته شده اند اما کودکان ارچی به خاطر دین خدا شهید شده اند متوجه حرفهایت باشید
ګبلانی

>>>   غیر دشت ارچی و دشت برچی، دیگر کدام مناطق پشتون نشین و هزاره نشین است؟
چطور است همراه کارته سه و کارته نو؟

>>>   جناب اریانفر صاحب برنامه همین قسم تنظیم شده است.وزارت های کلیدی دارای در اختیار طرفداران تروریستان،وزارت دفاع در اختیارآنها،امنیت ملی در اختیار آنها، بانکهای افغانستان در اختیار آنها سفارت خانه ها در اختیار آنهاوووو پس چه باید کرد؟ راه حل چیست؟ باید نظریات عملی ات را بخاطر بهبود وضعیت پیشکش نمود نه عالمانه و از روی تحلیل بخاطرکه دوستان ما خیانت میکنند تحلیل را نیمدانند فقط میگویند که افغانستان از ماست ما 200 سال حکومت کرده ایم ما 80 فیصد هستیم اینها به تحلیل و دانش باور ندارند. سرمایه مردم را در واشنگتن و لندن و دوبی دزدی زندگی میکنند.
چخانسوری

>>>   از اسلام جز پوست جویی بیشتر نمانده. از این به بعد هرکس نام اسلام را برد بدانید به دنبال منفعت خود است.

>>>   گیلانی.احمق
این کودکان.دشت برچی متعلمین مکتب بودند که از انجا می گذشنتد
لعنت.به.فاشیزم و تروریزم و طالبان وحشی و دشمن انسانیت و دانش
نجیب

>>>   به گیلانی
اطفال که شهید شدند شاگردان مکتب بودند که عبور می کردند شرم ات باد که زخم مردم نمک می پاشی لعنت به فاشیست ها و تروریست ها و طالبان جنایتکار و هواداران ان ها
نجیب

>>>   از غنی وطنفروش بپرسید!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است