تنها راه نجات آگاهی، همت و عبرت گرفتن است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150227 منبع: پرینت

جنایت ساز مان یافته هولناک دیگری رقم خورد ومردم همیشه سوگوار ما را باز هم به سوگ نشاند.
نفرین بر دشمنان انسانیت و نفرین بر حا میان و مدیریت کنندگان آنان.
تنها راه نجات آگاهی، همت" وبالاخره عبرت گرفتن است.

سلسله حملات ساز مان یافته که میراث و ارمغان مشترک متجاوزین خارجی، دست نشاندگان داخلی و تروریست های همکار و شریک با آن دو است بار دیگر فاجعه ای هولناک را رقم زد و تعداد دیگر از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

حاکمیت های وابسته با مردم چه کرده اند؟ مگر این مردم، همان مردم مبارز دیروز نیستند؟ چرا ما تا این حد منفعل، ذلیل و بی خاصیت شده ایم؟

آیا این نتیجه همان انفعال تسلیمی و وابستگی به بیگانگان، فرو ختن غرور، هویت و همه چیز خود در برابر پول و مقام بدون ارزش، حیثیت و صلاحیت نیست؟
آیا فکر نمی کنید که چرا در برابر هر حمله تروریستی و پرپر شدن بهترین عزیزان ما موجی از تر فندهای پشت پرده از جانب حلقه های مشخص داخلی و سفارت های خارجی براه می افتد؟ تا دهان ها را بسته نموده و قلم ها را بشکند و غرور ها را به یاس و سرخوردگی تبدیل نماید تا مردم بی دفاع و به اسارت رفته ما این همه بیدادگری و اعمال ضد بشری و بزدلانه را سر نوشت و تقدیر خود بدانند؟

مقصر کیست؟
چرا منافع عده ای با اعمال تروریستی و تلاش برای سرکوب مردم و خاک پوشی بر جنایات ساز مان یافته گره خورده است؟
چرا عده ای که رسالت و مسوولیت حفاظت جان، مال و عرض مردمی را به عهده دارند، همیشه کوشش می نمایند تا از کنار اینهمه جنایات و ددمنشی ها، با بی تفاوتی و ماست مالی و تحریف اذهان عمو می بگذرند؟

اهانت و جفای بدتر از این به مردم وجود دارد که عده ای اعمال تروریستی و جنایات سازمان یافته مرتبط با عده ی خاصی را تو جیه نموده و مردم را به صبر و مدارا دعوت نمایند؟
آیا ما خود مقصر نیستیم؟
رهبر نماها و معامله گران بهشت فروش دیروزی، هم پیاله گان اشغالگران امروزی مقصر نیستند؟

مگر غیر از این است که یکی از ابزار سلطه شووینست ها به تعبیر "دکتر پدرام" و باداران خارجی شان به عنوان حامیان مالی سیاسی و نظا می از آنها، استفاده ابزاری از ترور و جنایت برای زهر چشم گرفتن و وادار کردن مردم به تسلیم و سکون است؟

آنهایی که هنوز ترفند ها و دروغ های بیگانگان را نشخوار می کنند باید به جای تاختن به خویشتن خویش و فر هنگ بومی بپذیرندکه مسوول فلاکت و واماندگی و ذلت امروزی، در سرسپردگی و امیدبستن به بیگانگان است نه در ماهیت فرهنگ و باور های بومی خودما.

باید اذعان نمایند که در جرایم تروریستی دست قدرت ها و طرف هایی نیز دخیل اند که شما با تکرار اراجیف شان به عالم و آدم ناسزا می گویید و همه را جز خود و آنها مقصر می دانید.

خلیق کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیق
جنایت
نظرات بینندگان:

>>>   پیشنهاد.
اقوام غیر پشتون وافغان.
بیایید یک گروه تشکیل دهیم که در مناطق پشتون ها وافغان ها انفجار های شهادت طلبانه انجام دهد .وچند پسوند اسلامی هم سرش بانیم.
بعد از ان یکبار محکوم کرده و نهایت یک کمسیون تشکیل داده بعد چند مدت هیچ اتفاقی نیفتاده!!!!

>>>   مقصر ما مردم نادان واحمق هستیم که برای چاپلوسی در روزهای عید دست محقق و خلیلی را میبوسیم.

>>>   مردم هزاره از خود دفاع کنند تا کشته نشوند تمام آنها باید آمادگی جنگ داشته باشند راه دیگری ندارند الا همه قتل عام میشوند

>>>   کشتن هزاره برای هیچ یک از قوم های افغانستان معنی ندارد اما تاجیک ها و ازبک ها بدانید پشتون ها نوبت به نوبت سراغ نژاد های دیگر افغانستان می روند اگر الان که سه قوم هستیم در مقابل پشتون ها مقاومت نکنیم فردا با دو قوم و روز بعد فقط با قوم خود و تنها باید جلوي پشتون ها بگیرید و هیچ کسی دیگر نمانده است که به یاری و کمک شما بیاید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است