با رنده پوست می شوم و دم نمی زنم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۳    ۱۳۹۷/۲/۳ کد خبر: 150242 منبع: پرینت

با رنده پوست می شوم و دم نمی زنم
قربان دوست می شوم و دم نمی زنم
هزاره ها تنها به جرم هزاره بودن قتل عام نمی شوند ، بلکه بی کفایتی مسوولین امنیتی و بی توجهی یا متاسفانه باید گفت نفرت روز افزون نسبت به هزاره ها و مدنی گری دلایل جدی تری اند.

من به عنوان یکی از کارمندان ارشد امنیتی سابق ، به طور قطع می توانم بگویم که گروه هایی به نام داعش و طالب سازمان جدی و واقعی ندارند ، هر دو قصه ای برای جنجال های شخصی اند تنها سازمان های تروریستی که تشکیلات دارند جمعیت اصلاح و حزب التحریرند وگرنه خلافت اسلامی شام و عراق به افغانستان چه کار دارند؟ تشکیلات شان چیست؟
اینهمه دستگاه های امنیتی خارجی و داخلی که پشه را در غبار پیدا می کنند چرا یک ورق درباره این گروه ندارند؟

انتحاری که در کابل آماده می شود با وسایط نقلیه دولتی جابجا می شود، محصول نفرت شخصی گروه های خاص است تا واقعیت سازمانی جدی به نام داعش یا غیره.

چرا شرکت های امنیتی کارآمد غرب کابل لغو جواز شدند اما شرکت ملا تره خیل ها قوی تر شدند؟
چرا معاونین و مسوولین امنیتی یک عده جوان بیمارند که شب و روز چت ها و تلفن های شخصی مردم را می شنوند و به جای تعقیب تروریست ها، در تعقیب دختران و شهوت بارگی خودند؟

طبیعی است که فاجعه اتفاق بیفتد. زندگی خصوصی فعالان مدنی برای اینها از برنامه های تروریستی جدی ترست و یک نفر از هزاره های هوشیار در تمام دستگاه امنیتی نیست.

امیدوارم حکومت به جای لجبازی سیستم امنیتی را اصلاح کند اگر نه خود ما باید راه اصلاح را بسنجیم. مثل داستان در گریز گم می شویم هر روز فقط خبرها را با هراس باز می کنیم که اینبار برادرمان را کشته اند یا پدرمان را...

رضا روزبهان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
تره خیل
شرکت امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   دلیل اصلی رهبران خیانت کار ما هستند.

>>>   برادران مظلوم وعزیز هزاره ما زیاد هم نباید همه غضب خودرا متوجه حکومت بسازند
درکنار آن باید این را هم قبول کنید چرا تعدادی بنام شما درخانه زنبور دست زد؟؟ موضوع سوریه وبعدا تشکری از اشتراک کنندگان درانجا از طرف کسیکه خودش داخل موتر زره است وده ها بادیگارد دارد
- خداوند جزای سختی نصیب این اشرار وحشی سازد ودرهردوجهان جای شان دوزخ باشد
ر

>>>   بودا معتقد بود که کنه رنج زندگی چنان سنگین تر از شادی است که بهتر میبود انسان هرگز زاده نمیشد، او میگفت:
در رنج عزیزان چهار اوقیانوس اشک ریخته است
ر

>>>   دلیل اینکه اکثرمواقع هزاره هارا هدف قرارمیدهند این است که حکومت دست نشانده کیست؟ داعش مربوط کیست؟ همچنان اکثرطالبان مربوط کیست؟ وحتی پاکستان به نفع کیست؟ وزیادمواردی دیگر... چون مردم اهل تشیع دربرابر داعش در کشور سوریه مبارزه کردند همراه با دولت ایران وکمک روسیه ضربه خوبی را به پیکر گروه های بالا تذکردادیم وارد کردند وگروه بالا درسوریه به نحوی شکیت خورده ودرپی انتقام است! به این لحاظ در کشورما میخواهد ودرپی این است که تنها اهل تشیع را هدف قرار دهد! به دوهدف یکی بخاطر انقام ودیگر درپی تفرقه افگنی دربین مذاهب اگر تفرقه افتید باز هم دونفع که دوگروه مخالف جهل دربین خود می افتد، واگر تفرقه نه افتاد پس حد اقل یک گروه مخالف جهل خوازبین میرود، وهم چنان انتقام سوریه را خومیگیرند..... اگر چه که تمام گروه های ضدجهل در این کشور درتهدیدبلند استند خداکند که با نوشتن این مطلب دیگران هم شامل هدف نشوند.
بااحترام
امپراطوری خشم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است