مستی نماینده مجلس نزدیک به فاجعه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۷/۲/۸ کد خبر: 150392 منبع: پرینت

عاشق الله نماینده مردم بغلان در مجلس نمایندگان یک پولیس را در منزلش گروگان گرفته است.

حشمت الله استانکزی سخنگوی فرماندهی پولیس کابل اظهار نمود که عاشق الله در ساحه حوزه هفتم، شام روز گذشته شلیک هوایی می کرد و پولیس کابل تلاش کرده تا مشکلی ایجاد نشود و وی را به منزلش رسانده است.

آقای استانکزی افزود که نامبرده دو پولیس را گروگان گرفته و اکنون هم یک پولیس نزد وی گروگان است.

سروش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
عاشق
نظرات بینندگان:

>>>   ایا برای اصلاح این نوع جناوران یک حکومتی طالبی ضرورت نیست. ما به حکومتی ضروړت داریم شاخ های این نوع جناوران را بشکند و به یک ملا هحمدعمر قهرمان دیګر ضرورت است. تا یک حکومت شرعی و کاملا اسلامی را ایجاد نماید

>>>   برای کمیسیون صلح مراجعه گنید یا محاسن سفیدان را بفرستید !

>>>   البته به مردانگی پولیس نیاز دارد .
وزیر داخله امر کند که پولیس مشکلات ایشجی گونه اش را رفع کند و دوباره به وظیفه خود برگردد.

>>>   هنوز هم خصوصیات شرارت واوباش گری از سر آنها بدر نشده ، دیگر چیزی برای غنیمت باقی نمانده ،

>>>   شراب مستش کرده بود یا چرس یا بلاهای دیگر؟؟؟؟
اینها خو در حرف خود را از فرشته ها کمتر نمی دانند!!!
با احترام
طویله ای اصلی

>>>   به نظردهنده اول!
لطفا بار دیگر نام ملاعمر را ننویسید. من هم از او خوشم می آمد ولی وقتی گوشه ای از کتاب گولدن یلو را به مشوره یک دوست در گوگل مطالعه کردم نام بسیاری از دزدان جهادی وحتی کرزی را که یکجا با ملاعمر از جانب آی اس آی در راس یک تشکیل جدید بنام ((شورای کابل)) در اکستان قرار داده شد. لطفا این دو مطلب پائینی را بخوانید: جیمز س از توضیحات در مورد جنگهای غرب کابل برهبری سیف و مزاری مینویسد:

((اگر کسی بخواهد شیطان را در هیکل انسان ببیند کفایت میکند که نگاهی بطرف سیاف بیندازد. زیرا سیاف میتواند تجسم عینی از شیطان باشد.))

او اضافه میکند:
((...از اینجا بود که ای اس آی برای اهداف دوم خود توسط ملا ترخیل و حامد کرزی به تشکیلاتی نو دست یافت در پشاور و کویته یک نهاد جدید را بنام (شورای کابل ) تاسیس کرد. بعد از شش ماه این شورا تبدیل به گروه طالبان گردید.
دگروال شاهد رضا مدیر M1 بخش القاعده ( ای اس آی ) که مشاور ارشد اسامه بن لادن و مسول امور مالی آن میباشد یک تعداد افراد مربوط حزب اسلامی و القاعده را منسجم ساخت تا تشکیلات انر وسیع و به نام گروه طالبان به پا ایستاده نماید افراد و قوماندانان جهادی را شامل این گروه نو بنیاد ساخت و در راس رهبری آن دو نفر را هریک (حامد کرزی )از تنظیم مجددی و (ملا محمد عمر ) از تنظیم مولوی محمد نبی انتخاب شد. که بعدا نظر به مخالفت اسامه بن لادن و مولوی ترخیل حامد کرزی از سطح رهبری حذف و ملا محمد عمر در سطح رهبری قرار گرفت...))

>>>   این جناور باید تعزیر شرعی گردد مطابق یا قا نون جزا با ید از طرف پولیس گرفتار میگردید ای جانوران صرف در داخل فیل خانه مصونیت دارند نه در خارج از وظیفه

>>>   تقريبًا همه اين دولت مردان لادين از طرف شب نشه ومست اند . واى به حال اين ملت بيجاره كه دولت در دست جه كسانى افتاده است .

>>>   جای شرم به این دولت که یک وکیل فاسق فاسد بی وجدان را مجازات کرده نتواند

>>>   این یک مانور کمپاین انتخاباتی دوره بعدی بود.

>>>   اوباش گری از وکلای مردم مرگ بر کسیکه به این فاسد رای داده و یا مجبور به رای دادن شده

>>>   شرم است والا این آدم تکلیف دارد باید به زندان انداخته شود تا توبه کند ،نماینده مردم که چنین بداخلاق وبی ادب باشد پس از که بنالیم همه یکسان اند از بالا آب خت است ،حکومت قانونمند باشد هیچ کسی چنین بداخلاقی کرده نمیتواند
عبدالله ریحان

>>>   این جناوران را فقط امیر عبدالرحمن خان میتوانست براه بیاورد.
دوستم هم بد نیست بشرطیکه بوتلهای کلان در اختیار داشته باشد!!!

>>>   بجای این اگر یک ....نماینده پارلمان باشد بهتر است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است