بزرگداشت از هشتم ثور در ولایت پنجشیر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۷/۲/۹ کد خبر: 150431 منبع: پرینت

مراسم تجلیل از سالروز پیروزی مجاهدین در ولایت پنجشیر برگزار شد.
داکتر عبدالله و محمد یونس قانونی با حضور صدها تن در مراسم گرامیداشت از پیروزی مجاهدین در ولایت پنجشیر سخنرانی کردند و مردم را به شرکت در انتخابات تشویق نمودند.

رییس احرایی کشور گفت که آمر صاحب شهید، قهرمان ملی کشور راه حل را در انتخابات می‌دید که زن و مرد افغانستان حق رأی داشته باشد. اکنون، ما در تحقق این آرمان در کنار مردم افغانستان می‌ایستیم.

داکتر عبدالله از مردم خواست که با گرفتن شناسنامه، ثبت‌نام در مراکز رأی‌دهی و سهم‌گیری فعال این پروسه را به موفقیت برسانند. چون، تنها بحث انتخابات پارلمانی و شورای ولسوالی‌ها نیست بلکه انتخابات آیندهٔ ریاست جمهوری را در پیش داریم.

او تاکید کرد که سلسلهٔ جهاد و مقاومت با اجماع، نامزد مستقل‌اش را در انتخابات آیندهٔ ریاست جمهوری معرفی می‌کند.
کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پنجشیر
8 ثور
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   بزرگ داشت از هشت ثور برا پنچشیری ها وشورای نظار میزیبد وباید تجلیل وشکر گذاری نمایند .از برکت هشت ثور از بیخانگی دارای قصرها بلند منزلها وشهرگ ها شدند. از کدائی بمقام پاد شاهی رسیدند ازچور غارت گری کشت و خون مردم مظلوم کابل دریغ نکردند. وصاحب همه چیز شدند. که من هم از همین کسها هستم. وتمام آرزوهایم را بر آورده ساختم.
حال در فکر هیچ چیز نیستم.
ق، م باشنده کابل.

>>>   سلسله جهاد یعنی کاندید پنشیری !
حالا مکردم شمارا شناخته اند هرپنشیریکه خودرا کاندید کند دوصد رای بیتشر تنمی برد

>>>   شورای نظار بیست سال پیش منحل شد ، تاقیامت پشتش را ایلا نمیکنید؟؟

>>>   رئیس اجرائیه برود پنشی تجلیل کند ورئیس جمهور برود لوگر ،
رئیس اجرائیه چرا بجای پنشیر قندهار نرفت؟؟ چرابه جلال اباد یا هرات نرفت ؟؟

>>>   پنجشیز
دژ شکست ناپذیز جهاد و مقاومت.
قرار گاه ها را فعال کنید که دسیسه اتمر و غنی در راه است.

>>>   روز سیاه و تباهی و روزیکه فقط نامردها از ا« باید تجلیل کنند چون با نامردی در این روز پلان صلح ملل متحد سبوتاژ شد و کابل زیبا در آغوش هیولای بویناک ایخوان افتاد.افغان

>>>   من تعصب را دوست ندارم اما حقیقت را باید گفت که پشتون ها همواری مالچرانی گوسنفند چرانی وظیفه دیگر نداشتند اما با آمدن خارجی ها وانداخنتن حلقه غلامی صاحب مال ودارایی شدند مردم شمال پول وپیسه را ازطریق زور وجنگ به دست آوردند شرم باد برشما که از مزدوری وبیغرتی به پادشاهی رسیدین........

>>>   من هم به نوبه ای خود هشتم ثور را برای پیروان احمد شاه مسعود تبریک میگویم زیرا بر اساس هدایت امر صاحب معدن زمرد که ثروت مرد م است به غارت رفت و عده ای زیاد از پیروان او قصر نشین شدند و تجارت خانه ها را در دوبی باز کردند تبریک بخاطر آن میگویم که امر صاحب به باور اکثریت پنجشیری ها قاتل پهلوان نامدار افغانستان احمد جان می‌باشد. تبریک برای آن میگویم که او و دگر اخوانی ها مسئول قتل قوماندان امنیت ولایت پروان در زمان داود خان اند و بالاخره تبریک برای ان میگویم که تمام. این نجوس و شپش زده ها یعنی اشرار به شمول وحدتی های هزاره در ایجاد وحشت و ‌هشت دست طالب و داعش را از پشت بسته اند.
قارن...

>>>   ما نه ابرقدرتی را شکست دادیم ونه افغانستان قبرستان امپراطوری "هاست.
هرکشورکه از بریتانیا(انگلیس)آغاز تادیگران آمدند وبه اختیارخود رفتند، افغانستان قبرستان مردم خودش است به میلیون هاتن بی گناه کشته شده ومیشوند ..... نه برتانیا سقوط کرده وعقب ماند، نه روسیه سقوط کرد عقب ماند. و .......تنها افغانستان سقوط کرد،عقب ماند،کشته داد، محتاج به کمک سایر کشورهاست وتمام قبرش هایش ازاتباع خودش پراست.
سیدثمرالدین"سنگر"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است