بازهم کشته و زخمی نتیجه بقای استانکزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۹    ۱۳۹۷/۲/۱۰ کد خبر: 150487 منبع: پرینت

استانکزی ابقا گردید ، وکلای مجلس به کاغذی تشناب برای جریان فاشیزم و تروریزم تبدیل شده است ، بازهم ۲۱ شهید و ۴۰ زخمی نتیجه کار استانکزی در کابل.
چه درد آور است ، این چه مصیبت و فاجعه است که بالای مردم افغانستان تحمیل شده است ، این مردم بیچاره کجا رود و به کی شکایت کند ، بگذریم از حکومت وحدت ملی که هریکی آنها در پی توطئه و دسیسه علیه یکدیگر و مردم هستند و از جریان تروریزم برای بقای خود و زراندوزی استفاده می کنند ، آخر این قوای بین‌المللی مرکب از ۴۴ کشور به رهبری بزرگ ترین نیروی نظامی جهان ناتو در افغانستان چه وظیفه دارند.

این آمریکا که پیمان استراتژیک با افغانستان دارد که گاه گاهی به خاطر این و یا آن کشور می خواهد و یا ادعا می کند که فلان و یا بیمدان کشور را از نقشه جهان نابود می کند ، پس چه شده که زور آن ها به طالبان جمع پاکستان نمی رسد ، این مردم بیچاره افغانستان اکنون فقط وظیفه کفن ، دفن و ماتم داری را پیش می برند ، توان تظاهرات را حکومت وحدت ملی با همکاری جریان های تروریستی از مردم گرفته است.

مردم افغانستان حالا محکوم به مرگ هستند ، وکلا هم به مثابه کاغذ تشناب ، امید وار هستند که با ادامه این وضع در تشناب های پارلمان باقی بمانند تا سران حکومت وحدت ملی در صورت ضرورت از آن ها استفاده نمایند ، اگر اندکی وجدان می بود فردا باید ، ریس امنیت ملی ، ریس عالی شورای امنیت ملی ، وزرای دفاع وداخله به شمول وکلای که چند روز پیش برای استانکزی نقش کاغذ تشناب را ایفا کردند باید به ارگانهای عدلی و قضایی به جرم عدم تامین امنیت شهروندان معرفی می گردیدند ، اما چه کنیم که خون مردم افغانستان دگر برای هیچ کسی ارزش ندارد ، این ۲۱ شهید و ۴۰ زخمی ، تنها ضایعه شش درک کابل است علاوه بر آن ده ها شهید و زخمی در بدخشان وجود دارد ، آخر تا به کی این وضعیت ؟

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
استانکزی
حسن علی
نظرات بینندگان:

>>>   امنیت ملی میگوید ما از پیش خبرداشتیم
وظیفه حکومت محکوم کردن است

>>>   وقت شکایت از ستانکزی خاتمه یافته است باید به عمل توجه نمود که چه باید کرد؟ ستانکزی به اهداف خود یعنی حاکمیت یک تعداد پشتونهای متعصب که باید حاکم باشد ادامه میدهد و معاشات و زندگی مملو از دالری خود را نیز ادامه میدهد اینها وجدان ندارند.
شبگیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است