غنی و اتمر و استانکزی قاتلان اصلی شما هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۸    ۱۳۹۷/۲/۱۱ کد خبر: 150521 منبع: پرینت

اشرف غنی احمد زی دیروز در جاده های کابل خون را جاری ساخت و داعش مسوولیت این حمله را بدوش گرفت.
هرگاه داعش را در افغانستان تعریف نماییم، داعش یعنی امریکا و ...های زنجیری و غلامان زرخرید ان، غنی، اتمر، استانکزی که هرسه ماموربن اصلی پروژه داعش در افغانستان اند.

دیروز هم پشتون کشته شد، هم تاجک، هم هزاره، هم ازبک... و این نظام ضد ملی دشمن تمام اقوام افغانستان است و این ماشین کشتار به هویت قومی تعلق ندارد.
حمایت از این رژیم خونخوار، حمایت از طالب، داعش و حمایت از قتل و کشتار است.

چرا روشنفکران ما سردر گم و غافل، طالب، داعش و تروربسم را محکوم می دارند و سرکردگان تروریست را معاف می دارند؟
حمله دیروز برای نابودی و خفه کردن صدای مردم، برای کشتن خبرنگاران برنامه ریزی شده بود تا آنها از جنایت رژیم و تروریستان آن سخن نگویند.

خبرنگاران، ژورنالیستان و همه قربانیان دیروز تا قبل از انفجار سالها مرگ دیگران را تماشا کردند، امروز ما اجساد بیجان آنها را تماشا کردیم، فردا دیگران اجساد من و تو را تماشا می کنند!

در وجود رژیم جنایتکار غنی و تیم آن این جوی خون برای همیش جریان داشته و آهسته آهسته به دریای خون و سیل و طوفان مبدل می گردد.
تا دیر نشده بپا خیزیم و رژیم جلادان و آدمکشان را سرنگون نماییم!
زور خلق زور خدا است!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
توریالی خاوری
غنی و اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   مجرم اصلی شورای نظار است که آمریکا را به افغانستان أورد.

>>>   دقیق، امروز حتی یک طفل هم میداند که داعش یک پروژه امریکایی است و اشرف غنی، حنیف اتمر و معصوم ستانکزی مدیریت و پیشبرد این پروژه را به دوش دارند. این بی‌ وجدان‌ها به جان و مال و عزت مردم افغانستان اصلا ارزش قایل نیستند. تا که مردم ما مثل گوسفند خاموشند، این حالت بد تر خواهد شد.

>>>   تا زمانیکه ع وغ از این دولت دور نشود همین حالت دوام می کند
زیرا این رهبران به خدا ایمان ندارند و به یهودی ها یعنی ترامپ ایمان دارند
فساد به اوج خود رسیده در طول همین چند سا ل هر کس که در چایش است هر گز دور نمی شود از چو کی خود زیرا در این 35 میلو ن انسا ن نه کسی تحصیل کرده و نه کسی با ایما نا است

>>>   دقیق، امروز حتی یک طفل هم میداند که داعش یک پروژه امریکایی است و اشرف غنی، حنیف اتمر و معصوم ستانکزی مدیریت و پیشبرد این پروژه را به دوش دارند.
صد در صد باور ما همین است وبس
زمری

>>>   توریا لی خا وری
مردم هم خوب بی همت و بی غیرت شده اند چرای یک قیا م ملی بر ضد اینها راه اندازی نمی کنند و مرد زن در سرکها و جاده نمی ریزند برای یک هفته هیچ از جا بلند نشوند تا این رژیم مزدور و اله دست جانکری محو نشود و جایش را یک حکومت مردمی بگیرید و مردم صادق به ملت و کشور ریس جمهور و معاونین و وزرا والی وغیره تعین شوند تا سرنوشت دوباره به دست مردم این سرزمین رقم بخورد نه اینکه دیگران توسط غلامان حلقه بگوش و بی غیرت شان سرنوشت مار تعین کنند و هر روز ما از هر بخش زنده گی کدر ها و جوان و پیر و وطفل وغیره را قربا نی بدهیم و این دون همتان پشت دیوار های فولادی و کانکریتی تما شا کنند و عیش و عشرت کنند .
خفه نشوید مرگ به مردم خواب برده وبی خا یه .
سمسور

>>>   غنی واتمر و استانکزی کشتن افراد با انفجار اند! پس باید اینها دور شوند و جای را به وارثان علی و سقو بگزارند تا با میخ کوبی در سر مردم را بکشند! ال ومال اش را غارت و به شمالی ببرد؟

>>>   4 خیانت عمده اشرف غنی:
1. پاکستان که یک کشور دوست مجاهدین است در تنگنا قرارداد و افشا جهان ساخت که حامی تروریزم است
2. یک چندتا دزد بیت المال را افشا و جلو دزدهایشان راگرفت
3. آب های افغانستان را میخواهد مدیریت کند که کشور دوست همسایه ما کم اب شود
4. اینک توزیع تذکره را آغاز کرد، که جلو جعل و تدویر را بگیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است