سفیر کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۷/۲/۱۲ کد خبر: 150573 منبع: پرینت

سفیر کیست؟
سفیر فرستاده رسمی دولت و نماینده مشروع یک ملت به جهان است. سفیر نمادی از فرهنگ، هویت، منافع و ارادهء یک ملت در دولت دوم است. سفیر پیامبر خواست‌های یک ملت به جهان است. سفیر یک دیپلومات حرفه‌یی است که مناسبات جهانی را با منافع ملی و توسعه اقتصاد و فرهنگ ملی گره می‌زند. سفیر یک هنرمند است. هنرمندی‌که لابی‌گر، سخن‌سنج و هدف‌مند است. سفیر یک مدیر مدبر است که یک نمایندگی سیاسی را مدیریت می‌کند. سفیر یک رهبر است که گروهی از دیپلومات‌ها را توصیه و سفارش می‌دهد. سفیر یک هم‌آهنگر است که ساختاری ملی را با کشور میزبان گره می‌زند.

ديپلومات هاى كشور ما:
با دیپلومات های وزارت خارجه معرفی شوید.
امان «مصور»:
سه فرزند و دو برادر يونس قانونى، يك پسر تورن اسماعيل خان، فرزند محمد عمر داود زى، شوهر نيلوفر ابراهيمى نماينده مردم بدخشان، دو فرزند داود كلكانى نماينده مردم كابل در مجلس، دختر قاضى راحله نماينده مردم پنجشير در مجلس، فرزند ظاهر عظيمى سخنگوى پيشين وزارت دفاع ، برادر حميده احمد زى نماينده كوچى ها در مجلس ، يك پسر و يك برادر سيد حسين انورى ، برادر انورالحق احدى ، برادر فاروق وردك ، پسر قيام الدين كشاف رئيس شوراى علماى افغانستان ، پسر و برادر محمد عبده نماينده مردم بلخ در مجلس ، برادر قدرت الله ذكى نماينده مردم تخار در مجلس ، دختر جنرال نظيفه ذكى نماينده مردم كابل در مجلس ، خواهر فوزيه رووفى نماينده مردم فارياب در مجلس، برادر آرين يون نماينده مردم ننگرهاردر مجلس ، دختر آمنه افضلى وزيرپيشين كار وامور اجتماعى ، برادر نذير احمدزى نماينده كوچى ها ، دختر هيلى ارشاد نماينده كوچى ها در مجلس ، برادر زاده حامد كرزى و كاكاى حامد كرزى ، پسر كريم خليلى ، برادر زاده مير داد نجرابى نماينده مردم كاپيسا درمجلس ، پسر اسحاق الكو لوى سارنوال قبلى ، پسر قاضى محمد امين وقاد، برادر حاجى رووف ابراهيمى ريس مجلس ، پسر انجينر قرار نماينده مردم لغمان ، پسر كاكاى ناصر اصولى نماينده مردم خوست ، برادر زاده شاكر كارگر ، كاكاى هارون چخانسورى سخنگوى پيشين اشرف غنى ، پسر عبدالله وردك ، پسر توريالى ويساوالى پيشين قندهار ، پسر و برادر زاده داكتر مشاهد ريس پيشين اصلاحات ادارى و خدمات ملكى ، پسر وكيل عبدالجبار نماينده مردم تخار در مجلس ، خواهر زاده عزيم محسنى نماينده مردم بغلان در مجلس ، شوهر سيمين باركزى نماينده مردم هرات در مجلس ، پسر داكتر مهدى نماينده مردم بغلان در مجلس ، هفت نفر از يك فاميل كه در حمايت از غنى قرار دارد.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سفیر
ستیز
نظرات بینندگان:

>>>   پس چگونه توقوع داشت که در این کشور توته و پارچه امنیت تامین گردد. در رس هر اداره و مقام افراد وابسته اینها قرار دارد حتی در بخش های نظامی و استخباراتی، بهتر است به مردم مظلوم و اسیر این کشور گوش زد کرد که برای تامین امنیت، تامین عدالت اجتماعی و تامینات اقتصادی شان خود دست بکار شوند و چاره سنجند.
شریف

>>>   اّخ راست است. بايد گفت كه اكثر نزديك به كل اينها بيسواد هم هستند.
خدا شاهد است كه معاش اينها برايشان حلال نيست.
اكثرأ در رخصتي بسر ميبرند

>>>   شوهر سیمین بارکزی که قبل از رفتن زنش به پارلمان از طریق ارایشگاه زنش .... میکرد حالا ببینید کشور به دست چه کسانی افتاده

>>>   والله دگيشه خو نميفامم دمي سفارت تركمنستان برادر امنه افضلي مستشار است برادر يونس قانوني سكرتر اول است و از جمله ٨ دپيلومات ٤ تايش بسمول سفير از پنجشير است

>>>   عالیجنابان بعلاوه که روابط نزدیک باشخصیت های سیاسی افتضاحی دارند تخصص و مهارت ودرکارات سفارت وقونسولگری هم دارند انشالله افغانستان به سرعت نور به طرف ترقی و رشد همگانی میرود اما اگرتایر شان شان درطول راه پنچر نشوند.

>>>   داماد سیند منصور نادری سفیر کبیر در اوزبیکستان

>>>   سه فرزند ودوبرادریونس قانونی دیپلومات
یک برلادرش رئیس تفتیش دیگر برادرش رئیس تروریزم
دیگر چی می خواهد ، برای او همه چیز فعلا درست وسرجایش هست ، حکومت هم خوب است ، قانون جاری است ،هیچ مشکلی نست ،
اما زمانیکه چوکی را گرفتند همه چیز برعکس میشود

>>>   خوب چطور میخواهی کشور ما ارزش پیدا کنه در پیش جامعه بین الملل
تا این لاش خور ها و لاش خور های بزرگ‌تر فعالیت میکنن ملت روز خوبی را نخواهد دید
احمد از کابل

>>>   ستیز صاحب به معلومات شما اضافه شود که برادر و برادر زاده یعنی پدر و پسر(نادر اتمر و هلال اتمر)،دوپسر وکیل لغمان آقای قرار،قاضی زاده خسر بره رئیس سناء،دو برادر دیگر قدرت الله ذکی نماینده تخار،برادر عبدالروف ابراهیمی رئیس پارلمان،ملک قریشی خسربره کرزی،پسرمعصوم ستانکزی،پسر نصر الله ستانکزی و ده ها دیگر از ارجمندان فاسد مقامات دولتی در وزارت خارجه تخت و تاز دارند.

اینها نه اینکه دیپلومات نیستند بلکه برای خرید و فروخت افغانستان درهر مکان و زمان که قرار دارند اماده و در معاله گریها شامل هستند. بادیگر کارمندان بی واسطه در سفارت خانه ها نهایت ظالمانه و بی ادبانه نیز برخورد صورت میگیرد.تشکر از افشای نامهاو همه آن حقیقت دارد.

سراج نبی زی

>>>   به همین خاطر است که اگر روزی ده ها انتحاری صورت گیرد باز هم ازین حکومت بخاطر چوکی های برادر ،پسر و اقارب شان که دیپلومات استند دفاع می نمایند همان ضرب المثل که من زنده جهان زنده، من مرده جهان مرده.
لعنت به این خائنین که مردم بیگناه را فربانی خوش گذرانی خود و فامیل خویش کرده اند.

>>>   بهتر است که در صورت حکومت عدل اين ها از وزارت خارج و جايداد هاى منقول و غير منقول به فقرا داده شود

>>>   تازمانیکه این شروفساد درحکومت باشد هرگز عدالت وپیشرفت بمیان نمی آید

>>>   جناب ملت ستیز در وقت کمونستان یا بهتر بگویم در وقت شما هم همه از جمله خودتان بود حال ار یک نفر وکیل است یا وزیر است باید اعضای فامیلش همه در خانه بنشینند ؟

>>>   برادر زاده و پسران کاکای اشرف غنی، ده‌ها احمد زی از قومش و کاکای پیر و هشتاد ساله او که در مسکو سفیر است یاد تان رفت؟

>>>   معلومات شما آقاى ستيز از زمان قبل از پناهندگى شماست اين معلومات مربوط سالها پيش است شما بايد معلومات تان را بعد از پناهنده شدن آپديت ميكرديد
مرجان

>>>   قدرت سیاسی که به دست هر کدام باشد امتیازات سیاسی ومادی هم از همان گروپ هستند.لیاقت و شایستگی در وطن ما دور از حقیقت و واقعیت است لذا همینطور است که پیشرفت و وحدت ملی دربن وطن تا صدها سال دیگر هم بوجود نخواهد آمد.حفیظ الله امین و ووابستگانش ببرک کارغل و امثالهم چه شخصیت و لیاقت داشتند که تمامی سفارت خانه ها و وزارت خانه هارا به نام خلق و کارگر اشغال کرده بودند.افغانستان وطن فقیر است چوکی و مقام بهترین تجارت وبیسنیس است که هم فروخته میشود وهم درآمد مادی است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است