رهبران به اصطلاح سیاسی ما از پاکستانی ها یاد بگیرند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۷/۲/۱۳ کد خبر: 150612 منبع: پرینت

رهبران سیاسی افغانستان با ادعای تاریخ پنج هزار ساله ، بهتر است از سیاستمداران پاکستان که بدون هیچگونه تاریخ هستند ، سیاست را بیاموزند!

ستون پنجمی ها توسط داعش خیالی و فرمایشی تظاهرات مدنی جنبش روشنایی و جنبش رستاخیز تغییر را به خاک و خون کشیدند تا برای ادامه حیات ننگین خود ها پای مردم را از جاده ها جهت برپایی تظاهرات قطع کنند و در روزهای اخیر با حمله بالای خبرنگاران و به شهادت رسانیدن ده ها تن از آنها ، خواستن زبان مردم را از بیان حقیقت خاموش نمایند.

اگر رهبران سیاسی افغانستان ریگ در کفش خود نمی داشتند مگر نمی توانستند تا دهمزنگ و یا هم پهلوی ارگ رفته با تظاهر کنندگان و تحصن کنندگان صحبت نمایند ، چه نیازی داشتند که از داعش خیالی و فرمایشی و یا قوه قهریه بالای شهروندان بی دفاع خود که با پیروی از قانون اساسی و با اجازه دولت تظاهرات و تحصن برپا کرده بودند استفاده نمایند ، در مقابل سیاست مداران پاکستان باوجود اینکه در فساد ، فریب و توطئه کمتر از سیاست مداران افغانستان نیستند ، و حتی بانک و فابریکه تروریزم را در اختیار دارند ، چون هر مدرسه دینی وهابی به مثابه فابریکه تولیدی تروریزم عمل می نمایند که پاکستان از تولیدات آنها در مقابل هند ، افغانستان ، فشار بالای ایران و منبع در آمد از عربستان سعودی و قطر استفاده می نمایند ، اما بازهم در مقابل شهروندان خود با احترام و مسولانه روبرو می شوند و از داشته های تروریزم استفاده نمی کنند و تروریزم را برای دگر کشور ها نگه می دارند.

بارها تظاهرات بزرگ پشتون ها ، بلوچ ها و روز گذشته هم تظاهرات و تحصن هزاره ها را عاقلانه و مسوولانه مدیریت کردند تا جایی که صدر اعظم ایالتی بلوچستان ، وزیر داخله پاکستان و قوماندان عمومی نیروهای مسلح پاکستان بدون زور آزمایی و زورنشاندادن به پیش تظاهر کنندگان و تحصن کنندگان رفتند و برای آنها گفتند که شما از ما خواسته بودید و ما هم آمدیم و به حرف ها و درد های شما گوش می دهیم و مشکلات شما را حل می نماییم.

اکنون قضاوت را می گذاریم به شما خوانندگان محترم.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
پاکستان
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   همین کار را میتواند دولت ما نیز انجام دهد.
چند نفر هراره ها را به عضویت داعش و طالبان متهم کند و آنها را بندی کند و مردم هزاره ما بخاطر رهایی آنها تظاهرات براه بباندازند و دولت یک کمیسیون حقیقت باب به ریاست صبغت الله مجددی تشکیل کند و صبغت الله مجددی از هرکدام ازین هزاره ها خط بگیرد که دیگر در صفوف دشمن برعلیه دولت جنگ نمی کنند و هزاره ها را رها کنند.
بعداًهزاره ها راهپیمایی را به طرفداری از اشرف غنی دایر کنند و یک شعار کلان بسازند و یک نوک آن را در دست خلیلی و نوک دیگر آن را در دست محقق بدهند و در شعار چنین بنویسند:
زنده باد اشرف غنی دوست هزاره های افغانستان.

>>>   لطفا به رهبران سیاسی پاکستان توهین نکنید بخاطریکه سیاست مداران پاکستان به کشورشان خاین نیستند و روی قومیت فکر نمیکنند. خانه های شان در واشتنگتن،لندن،دوبی،برلین،پاریس،موسکو ،دهلی،تهران،اسلام نیست بلکه در داخل کشورشان است. این وطنفروشان خاین ملی را با هیچ سیاستمداران دنیا مقایسه نکنید.
عزیزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است