مجمع ملی جوانان مخالف توزیع شناسنامه های برقی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۷    ۱۳۹۷/۲/۱۳ کد خبر: 150625 منبع: پرینت

امروز ۱۳ ثور ۱۳۹۷ ه.ش جلسه هفته وار مجمع ملی جوانان افغانستان روی تصمیم یک جانبه سیاسی به منظور توزیع شناسنامه های برقی وارایه گزارش ارقام ثبت شده اعضای این مجمع دایرگردید.

در این جلسه، محترم سید عبدالله هاشمی رییس هیات رهبری مجمع ملی جوانان افغانستان موقف گیری این نهاد را در پیوند به توزیع شناسنامه های برقی اعلام نموده افزود: ما همیشه تعهد و تلاش خود را به منظور پرکردن شکاف های موجود در کشور داشته ایم، ولی سیاسیون با اخذ شناسنامه های برقی فاز جدید بحرانی را در افغانستان آغاز نموده اند و ما هر گامی را که از جانب حکومت در توافق با اجماع ملی برای عملی ساختن این روند ملی باشد، حمایت می کنیم.

رییس هیات رهبری این نهاد بیان نمودند: مردم افغانستان خواهان اصلاحات بنیادی در کشور اند و در برابر ظلم و حرکت های یکطرفه سیاسیون خاموش نخواهند بود، ولی توزیع خودسرانه ی شناسنامه های برقی وحدت ملی را در کشور خدشه دار ساخته و بحران های داخلی افغانستان را افزایش می دهد، مجمع ملی جوانان افغانستان به عنوان جریان جوان محور در این رابطه موقف خویش را مطرح می سازد.

در ادامه محترم سید فرهاد هاشمی عضو شورای رهبری مجمع افزود: پروسه توزیع شناسنامه برقی باید در تفاهم ملی صورت گیرد و انتخابات یک پروسه تسهیل کنندهِ مشارکت ملی بوده و ما همه باید در آن سهیم باشیم.

در حاشیه این جلسه، روی گزارش دهی هفته وار از رؤسای کمیته ها و جمع آوری تذکره های اعضای مجمع برای انتخابات صحبت صورت گرفت.
جلسه با اتحاف دعا به ارواح شهدا به پایان رسید.

سعیده‌حمیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجمع ملی جوانان
شناسنامه
نظرات بینندگان:

>>>   اشرف غنی احمدزی نه تنها که دچار مشکل روحی و روانی است بلکه با ارزش های اسلامی نیز با مشکل روبرو است چون مومن واقعی هیچگاهی امام حسین را نواسه خدا نمی گوید، کودک پیر و برنا ما پارچه پارچه میشند این شخص روانی می گوید ؛ اینی امتحان الهی است، رهبر واقعی هیچگاهی چادر سرکردن را نقص و عیب نمی داند و شخصیت علمی هیچگاهی بجای دعا کردن دست هایش را برای نیت نماز بالا نمی کند.

دانشمند واقعی هیچگاهی شخصیت های علمی را بچه خر نمی گوید، رییس جمهور واقعی هیچگاهی حسن روحانی را رییس جمهور افغانستان خطاب نمی کند، شخصیت واقعی هیچگاهی باد برآمدن را وظیفه مطبوعات نمی داند، متفکر واقعی هیچگاهی نمی گوید که "اگر بندش نکردم بچه آدم نباشم".

نتیجه این است که ملت افغانستان دردمند هستند، به صلح و ثبات نیاز دارند، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارند و به رهبری، سالم، خردمند، موثر و کارآ نیازمند هستند و توقع برآورده شدن این نیازمندی ها از اشرف غنی احمدزی، خواب و خیال محال است چون او خود گاهی بیمار است و گاهی مجنون.

>>>   هشتنگ# ما تذکره برقی نمیگیریم# به راه بیفتد.

>>>   كار نيك هست به همه افغان ها اصيل و وطندوست مبارك باشد!!!

>>>   هرحکومت قانونی که بعد از این حکومت دست نشانده روی کار آید اول باید شناسنامه هارا طبق قانونباید دوباره تصیح کند چون مردم نه اوغان هستند همه و نه فرهنگ شان شتر است.

>>>   کشور در آتش جنگ میسوزد اما یک گروه خاص تمامیت خواه پیهم به ایجاد بحران میپردازند:
. نتایج انتخابات را قبول ندارند،
. اسم افغانستان را قبول ندارند،
. ملیت افغان را قبول ندارند،
. نظام دولتی متکی به قانون اساسی را قبول ندارند،
. برطرفی خودرا از بستهای دولتی قبول ندارند،
. پیوسته برای افزایش نقش خود در دولت بالاتر از ۵۰ درصد در تکاپو هستند،
. حاکمیت دولت مرکزی را در ولایات قبول ندارند،
. خود را وارث بلا منازع جهاد میدانند،
. غضب عواید گمرکی، غضب زمینهای دولتی، استفاده شخصی از کمکهای خارجی، اختلاس قراردهای دولتی و غیره را حق خود و پاداش جهاد میدانند،
. زبان دری را قبول ندارند،
. مصطلحات مروج ملی و اداری در کشور را قبول ندارند،
. تاریخ کشور را قبول ندارند،
. قانون اساسی را قبول ندارند،
. سیاست ایجاد بحران را در هر قدم برای تضعیف دولت استراتژی رسمی خود ساخته اند،
. گناه هر حادثه تروریستی را بدوش زعامت مقامات پشتون تبار دولت می اندازند،
. و ده ها مثال مانند فوق.
با اینحال آیا میتوان انتظار داشت پروژه های انکشافی تطبیق گردند، تجارت رونق یابد، اداره دولت سالمتر گردد، زندگی مردم بهتر شود، دولت و قوای امنیتی با موثریت عمل کنند، طالبان از جنگ دست بردارند، پاکستان به حاکمیت دولت افغانستان احترام گذارد و انتخابات آینده در فضای سالم برگزار گرد؟

>>>   نوشته برادر نظر دهند اول که سخنان شخص متفکر را نقل و قول از زبان خود اقای متفکر و متخصص قبیله کرده و سلسله وار تحیر کرده کدام غلطی و گپ اضعافی در ان وجود ندارد چیزیست که متفکر بزان خود بیان کرده انهم در محضر عام ثبت چنین سخنان در تمام ارشیف های رسانه ها کشور بشکل تصویری وجود دارد حقیقت این نوشته را تایید میدارم.

>>>   بعض ها میگویند که تذکره برقی نمیگیرند.دیده شود.فعلا در قطار اول حضور نداشته باشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است