مشوره به رهبران ملی و مردمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150658 منبع: پرینت

اختلافات و عقده گشایی های داخلی تان را کنار بگذارید و یکپارچه شوید چون ضمن آنکه سه بار، بیشتر از 50 درصد رای انتخاباتی تان را به سرقت بردند برای نابودی تان از سه طریق دست بکار شده اند.

راهکار اولی آنها حذف فیزیکی شما است همانگونه که رهبران و بزرگانتان را ترور کردند، جوانانتان را به گلوله بستند، حتی در مراسم جنازه ایزدیار برای کشتار دسته جمعی شما نیز تلاش کردند. برای اثبات این موضوع تحرکات شورای امنیت کشور را بررسی کنید و یا کتاب خاطرات رابرت گیتس وزیر اسبق دفاع آمریکا را مطالعه کنید که چگونه طرح نابودی تان را علنی مطرح کرده بودند.

طریق دومی آنها این است که ضمن ایجاد اختلاف و جدایی در میان شما می خواهند یکی پی دیگری بی آبرو، بی عزت و یا بی صلاحیت شوید و یا به بهانه های مختلف همچو اصلاحات و یا تقاعد از نظام بیرون رانده شوید. به یاد دارید که در تازه ترین مورد برخی از همفکرانتان را به بهانه اصلاحات عزل کردند و تعدادی از نظامیانتان را به بهانه تقاعد خانه نشین ساختند اگر قادر به عزل و یا بیرون راندنتان نشدند برای بی صلاحیت شدنتان تلاش می کنند و یا شما را درگیر توطیه و دسیسه می سازند که هیچ کاری در توانتان نباشد تعدادی از همقطارانتان تکرار این تجربه را دارند.

طریق سومی این است که شما را نزد آمریکاییان و اروپایان بعنوان جنگسالاران، قانون شکنان، زورگویان و یا ناقضان حقوق بشر معرفی می کنند تا به شکل بسیار دقیق و سیستماتیک از طریق آنها مانع حضور و پیشرفت تان شوند. امروز تعداد زیادی از سیاستگران آمریکایی شما را به مثابه دشمنان خود می پندارند چون برای ایشان تبلیغ و تلقین کرده اند این روند از سال های قبل آغاز شده و به سرعت و جدیت نیز جریان دارد برای حصول قناعتتان فعالیت های سفارت افغانستان مقیم واشنگتن را بررسی کنید که ماهانه برای تحقق این روند چه مقدار پول به مصرف می رسانند.

نتیجتا منحیث یک خیرخواه شما و ملت عزیز افغانستان از این کنج دنیا برایتان مشوره می دهم که بخاطر حفظ و بقای خود و ملت ماتمدار افغانستان اختلافات درونی تان را کنار بگذارید و با ایجاد یک صف واحد و مقتدر مسیر حوادث در کشور را تغییر دهید، طرح های غیر اسلامی و غیر انسانی دشمنان اتحاد و یکپارچگی افغانستان را خنثی کنید و چهره واقعی آنها را برای ملت قهرمان پرور افغانستان و حامیان بین المللی مان نیز افشا کنید آنگاه افغانستان در مسیر ترقی، تعالی و خودکفایی سوق خواهد یافت.

محمدجواد رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رحیمی
مردم
رهبران ملی
نظرات بینندگان:

>>>   کدام کنج دنیا؟؟ اگر این اندازه فکر و تجربه دارید چرا مردم تان را ترک کرده اید و به آن کنج دنیا جا خوش کرده اید؟ اگر اهل نصیحت هستید من به شما نصیحت می کنم که برگردید به وطن تان منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است