ارتباط تذکره ها با حملات تروریستی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150680 منبع: پرینت

ارتباط تذکره های برقی و حملات تروریستی را هرچند فکر کردم به جز از طنز در قالب دیگری نگنجید!

چایخانه سی سال بعد: بیادر د او وختا که ما زندگی می کردیم کشور ما توسط یک نابغه رهبری می شد و او نابغه یک گله آدم نابغه دگه همرای خود داشت. د او وختا جنگا دگه قسم بود! مثل حالی نبود یک نفر می امد و خوده د بین مردم انفلاق می داد و مردم بیچاره ره قتل عام می کرد ... یعنی بیادر ما د او وختا مام بچه خیل بودیم خوب به یادم است گپ دروغ نیست!

اینی جماعت شاهد است که هر روز مردم ناله و فغان می کردند و پیش همی نابغه و تیم نابغیش عذر و زاری می کردن که یک کاری بکن که ملت تباه شد... خو بالاخره یک روز نابغه به مردم گفت که مه یک قسم تذکره اختراع کدیم که تروریسته می شناسه... ما باور نکدیم بیادر چی دروغ بگویم ... خو از نابغه پرسیدیم که تذکره چطور تروریسته می شناسه؟ گفت که د تذکره های جدید یک نوع مواد استفاده می کنم که تروریست هاره می شناسه و همی که در جیب ات بگذاری و به پوسته های تلاشی نزدیک شوی اگر تروریست باشی از تذکره چیغ می برآیه که (من تروریستم و مرا دستگیر کنید) این کلمات را به هر دو زبان ملی یعنی دری و پشتو می گوید تا طرف متوجه شود.

ولی بیادر شماره چی دردسر بتم اگه از کلان هایتان پرسان کنین و اگر زنده باشند حتمی یاد شان است... خلاصه قند بیادر این تذکره های معجزه جور شد و مردم بیچاره و غریب و خورد و کلان و زن و مرد و تروریست و غیرتروریست تذکره گرفتند... تروریست چرا؟ احمق خو نیست که بیایه و خوده تذکره انفجار بته؟ خوهمی نابغه گفت که اگه تذکره د جیب تان نباشه قلب تان هم ضربه نمی زنه.... خو مردم از ترس ایکه قلب شان ایستاد نشه تذکره گرفتند... خو هر گپی که ای نابغه می گفت مردم مجبور بودند باور کنند!

خلاصه قند بیادر شماره چی درد سر بتم که ای تذکره ها کار می داد ولی پولیس بیچاره نمی تانست تروریسته دستگیر کنه! چرا؟ بخاطریکه صدای جیغ (من تروریستم) از تذکره ها می برآمد ولی این تذکره ها د جیب کسایی بود که د داخل موترهای شیشته سیاه، زرهی، پلیت های دولتی و پارلمانی داشت چکر می زدند و زور پولیس بیچاره نمی رسید که ای موترها ره ایستاد کنه... هموطور به خدا پولیس لق لق سیل می کد که تروریست از پیش چشم اش تیر می شد و مییییییرفت و هموووووطووورررر خوده انفلاق می داد....

مردم یخن نابغه ره گرفتن که او نابغه صایب ای تذکره هاره هم دادی، قلب ماره هم کتیش کیبل کدی ولی آرامی نشد و خود انفلاقی و انتحاری و دگه گم نشد.... نابغه گفت مه کوشش بندگی خوده کدیم حالی دلتان که تذکره ره اوسو می اندازین و خودتان به مرگ خود می میرین یا منتظر میشین که نوبت تان به حملات انتحاری برسد...باز گفت که فایده صبر کدن ای است که اگه کشته شدین باز رییس شورای امنیت به اولادهای یگان تای تان بورسیه تحصیلی میته و اداره امور هم یک پنجاه هزار پول اکرامیه به فامیل های تان میته و دگه ایکه جامعه جهانی هم میفهمه امنیت ما خراب اس و بره ما کمک می کنه ....

خو قند بیادر همی جماعت بسیار کلان بود تقریبا دو سه هزار جوان بودیم از یک منظقه چند تا تذکره ره اوسو انداخت و سکته کرد و مرد... چندهزار دیگه ما د همی حملات انتحاری کشته شدند ولی بخاطریکه مجرد بودند یا اولادهایشان خورد بود یا هم شناخته شده نبودند مستحق بورسیه شناخته نشدند.... پول اکرامیه چی؟ خو بیادر وقتی فامیلش پشت پول اکرامیه رفت حتی از مادر و خانم شهید هم در بدل پول اکرامیه تقاضای هم خوابگی کردن به همی خاطر کسی اکرامیه هم نگرفت.... خو مه و همی چند تا ریش سفیده که میبینی ماره هم خدا نگاه کرد هر کدام ما چند چند دفعه زخمی شدیم ولی خو زنده ماندیم و شکر که زنده ماندیم تا ای قصه ره به شما بکنیم....

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مصدق
تذکره های برقی
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی موثر است اگر انتحاری تذکره نداشت نمیگذارند انتحار کند اورا مجبور میکنند اول برود تذکزه باستیکر بگیرد بعد از اخذ تذکره اگر پنجابی یا چیچینی باشد افغان میشود آن وقت از انتحار صرف نظر میکند!

>>>   تشکر خواهرمحترم با تنز زیبای تان رای کوسفندی چه بود که باد دیگر بور شد و تعفن وبوی انکل کشور را بد بوی و ناراحت کرده است یک بوی هنوز خلاص نشده که بوی دیگر مردم را کنس و گول میکند چقدر بوی را در خود دارد که یکی پی دیگر پرتاب میشود خداوند ما را از شر این بوجی بوی خلاص کند همه ما را بوی و گنده گی ان کنس وو گول ساخته بکام مرگ یکی پی دیگری برده میشویم .

>>>   تذکره با حملات تروریستی هیچ ارتباطی ندارد. غنی یگان وقت مالیخولیایش تور میخورد!! او خو حضرت حسین را هم نواسه خدا میگوید!!

>>>   پشتونها یا اوغانها یگانه باشندگان این کشور نیستند و درین کشور اکثریت را هم نمیسازند۰ تمام شهروندان این کشور به میهن خود عشق دارند و به آن افتخار میکنند، بناعن این کشور باید بنام اصلی آن که یک نام غیر قومی و فراگیر همه باشندگان آن است یاد گردد، یعنی که خراسان۰

>>>   فاشیست دوم جهانی و مغز متعفن دوم جهان اختراعات زیادی خواهد داشت. این جنایتکار جهانی افغانستان را به پرتگاه سقوط نزدیک کرده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است