فاشیزم در مورد تذکره برقی به مردم دروغ می گوید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۷/۲/۱۵ کد خبر: 150684 منبع: پرینت

جریان فاشیزم در اتحاد با تروریزم در مورد شناسنامه های برقی به مردم افغانستان دروغ می گوید!

من بار ها تذکر دادم که جریان فاشیزم با استفاده از تروریزم در سدد جعل هویت قومی اقوام غیر افغان (پشتون) به سبک و شیوه های قرن هفدهم و هجدهم که‌ کاملا یک تجربه شکست خورده در اروپا، شوروی سابق، ترکیه، چک و اسلواکیای سابق و یوگو سلاوی سابقه است دست زده اند که بدون شک این تجربه دیر و یا زود در افغانستان نیز ناکام می گردد حتی هویت فروشان اقوام دیگر نیز با گذشت چند وقت به هویت اصلی شان برمی گردند.

جریان فاشیزم به بهانه ای تفکیک تروریزم توسط تروریزم مردم را می خواهند به زعم خودشان افغان بسازند در حالیکه جریان فاشیزم خوب می دانند که بیشترین تروریست ها در جنگ های عراق و سوریه از کشورهای اروپایی و آمریکایی بودند که دارای سیستم پیشرفته بیومتریک هستند اما هنوز هم در شناخت تروریزم ناکام مانده اند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند چون انسان ها را ذهنیت، عقیده و طرز تفکر به تروریزم سوق می دهد نه اسناد و نمود ظاهری همین گونه ذهنیت، عقیده و طرز تفکر است که یک انسان را به فاشیزم تبدیل می کند نه اسناد و دید ظاهری.

در این جا من نمونه های شناسنامه چند کشور پیشرفته را می گذارم که در آنجا هیچگونه چیزی و یا جایی برای درج هویت ملی وجود ندارد با دیدن این شناسنامه ها شما خود متوجه می شوید که جریان فاشیزم به وسیله تروریزم زاده این طرح برای جعل هویت است و در هیچ کجای دنیا چنین سندی وجود ندارد من شخصا ده ها اتباع کشورهای مختلف را با ایشان گفتگو کردم که در شناسنامه های آن ها فقط نام، نام پدر، شماره شناسنامه و نام کشورهایشان درج است و چیزی بیشتر از آن به چشم نمی خورد.

لطفاً به تصاویر اسناد ذیل دقیقا متوجه شوید تا حقیقت را دریابید.


تذکره برقی هویت افغانستان

تذکره برقی هویت افغانستان

تذکره برقی هویت افغانستان

تذکره برقی هویت افغانستان

تذکره برقی هویت افغانستان

تذکره برقی هویت افغانستان



حسن علی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
تذکره برقی
فاشیزم
نظرات بینندگان:

>>>   تمام روز و شب چیغ می زدید که باید نام قوم و قبیله ای ما در تذکره ثبت شود. حالا که این کار شد، نمونه های تذکره های دیگر کشور ها را پیشکش می کنید.
شما ها به هیچ چیز راضی نمی شوید.

>>>   بکلی صحیح است.ملت وملیت نوشته نشده است.

>>>   نوشتن مليت آنهم از نوع اوغانش صرف مصرف داخلي دارد تا در آينده قوم افغان با أكثريا بيشتر بتواند به سر ديگران ظلم كند و هيچكس صدايش را هم نكشد.

>>>   چرا به عوض افغاني افغانستاني نمينويسند؟ اينكه خيلي واضح است و جنجالي هم به دنبال نخواهد داشت.
چرا اساتيد سخنور و ادبيات چي هاي ما نتوانستند به غني بفهمانند كه افغان نام خاص يك قوم در افغانستان است و افغانستاني مربوط همه افغانستانزاده ها ميشود. بنابران بايد يا اصلا نوشته نشود و يا هم افغانستاني بنوبسند.
اگر همين قدر شعور و درايت واضح از حقوق مردم به خريت زده شود و آراء مردم ناديده گرفته شود، پس به أصل سلطه فاشيست بر شانه ديگران هيچ شبهه نميماند.
تحميل اين وضعيت ختم افغانستان است .

>>>   کشور در آتش جنگ میسوزد اما یک گروه خاص تمامیت خواه پیهم به ایجاد بحران میپردازند:
. نتایج انتخابات را قبول ندارند،
. اسم افغانستان را قبول ندارند،
. ملیت افغان را قبول ندارند،
. نظام دولتی متکی به قانون اساسی را قبول ندارند،
. برطرفی خودرا از بستهای دولتی قبول ندارند،
. پیوسته برای افزایش نقش خود در دولت بالاتر از ۵۰ درصد در تکاپو هستند،
. حاکمیت دولت مرکزی را در ولایات قبول ندارند،
. خود را وارث بلا منازع جهاد میدانند،
. غضب عواید گمرکی، غضب زمینهای دولتی، استفاده شخصی از کمکهای خارجی، اختلاس قراردهای دولتی و غیره را حق خود و پاداش جهاد میدانند،
. زبان دری را قبول ندارند،
. مصطلحات مروج ملی و اداری در کشور را قبول ندارند،
. تاریخ کشور را قبول ندارند،
. قانون اساسی را قبول ندارند،
. سیاست ایجاد بحران را در هر قدم برای تضعیف دولت استراتژی رسمی خود ساخته اند،
. گناه هر حادثه تروریستی را بدوش زعامت مقامات پشتون تبار دولت می اندازند،
. و ده ها مثال مانند فوق.
با اینحال آیا میتوان انتظار داشت پروژه های انکشافی تطبیق گردند، تجارت رونق یابد، اداره دولت سالمتر گردد، زندگی مردم بهتر شود، دولت و قوای امنیتی با موثریت عمل کنند، طالبان از جنگ دست بردارند، پاکستان به حاکمیت دولت افغانستان احترام گذارد و انتخابات آینده در فضای سالم برگزار گرد؟

>>>   پشتونها یا اوغانها یگانه باشندگان این کشور نیستند و درین کشور اکثریت را هم نمیسازند۰ تمام شهروندان این کشور به میهن خود عشق دارند و به آن افتخار میکنند، بناعن این کشور باید بنام اصلی آن که یک نام غیر قومی و فراگیر همه باشندگان آن است یاد گردد، یعنی که خراسان۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است