حکمتیار روحیه مردم را تحریک می کند و سود می برد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۴۱    ۱۳۹۷/۲/۱۶ کد خبر: 150702 منبع: پرینت

حکمتیار با توجه به همان سیاست های ایدیولوژیکی که دارد قومی و رادیکال رفتار می کند و همیشه سعی می کند کسانیکه خیلی همسو و همفکر هستند آنها را پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فهیم فطرت آگاه سیاسی در برنامه «مثبت و منفی» معتقد است سخنان حکمتیار باعث تفرقه افکنی می شود و بیان داشت: در این شکی نیست که سیاسیون همیشه تلاش می کنند که قوم، زبان، سمت، نژاد به عنوان ابزاری برای سیاست سیاستگران باشد. حکمتیار با توجه به همان سیاست های ایدولوژیکی که دارد قومی و رادیکال رفتار می کند و همیشه سعی می کند که کسانی که خیلی همسو و همفکر هستند آنها را پیدا کند و کل تلاشش این بوده است که در کل تاریخ سیاسی اش در بین اقوام افغانستان بین تفرقه ایجاد کند و با این تفرقه یک بخشی از مردم افغانستان را با خود همراه کند.

وی افزود: در چنین شرایطی که اینگونه در این حکومت شکاف های قومی در میان مردم بوجود آمده است، به جای اینکه حکمتیار به عنوان بزرگ ِبخشی از مردم افغانستان بیاید ادبیاتی را مطرح کند که یکپارچگی بوجود بیاید می آید و می گوید که حق قوم بزرگ زدران را دایکندی و بامیان گرفته است. می خواهد روحیه مردم را تحریک کند و خود از آن سود ببرد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
مردم
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند از مسعودبازخواست کند که این گرگ پیر رابا هلیکوپتر به تخاروقندز وتاجکستان برد ،بالای سالنگ اورا از هلیکوپتر پائین می انداختی این بزرگترین خدمتت بمردم افغانستان بود

>>>   گلبیدین گفته بود تا یک امریکائی درافغانستان باشد از پاکستان به افغانستان نمی آیم:
حالا امرکائیهابه مجاهد تبدیل شده اند بهمین سبب گلو هم آمذد:
یک جنرال ارشد امریکایی به نظامیان کشورش در افغانستان لقب "مجاهد" داد.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال "رابرت نلر" فرمانده تفنگداران دریایی امریکا در اظهاراتی عجیب مدعی شد نظامیان کشورش که در افغانستان حضور دارند "مجاهدین"» واقعی هستند.
جنرال امریکایی تاکید کرد که ارتش افغانستان و امریکایی‌ها؛ مجاهدین هستند.ما مجاهدین هستیم.

>>>   قوماندان امنیه بدخشان گفت:
السوالی کهستان بدخشان دوباره به تصرف نیروهای حکومتی در آمد، او گفت این عملیات بدون کمک مجاهدین امریکائی صورت گرفت

>>>   بگزارید تحریک کند! تا جلو تحریک خراسیانیان بیچاره و بی وطن گرفته ود

>>>   گلو دین و ایمان باخته
با غنی و اتمر بهم ساخته

>>>   حكمتيار نگوئيد، نام و شهرت مكمل اش از اين قرار است: اين .....گل بي دين حكم تيار، و اين شهرت اش را استاد محترم سياف صاحب در حضور خودش برايش بيان كرده بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است