گروه های تروریستی جهت سرکوب حرکت های مدنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۷/۲/۱۸ کد خبر: 150812 منبع: پرینت

زمزمه های خوش آیند مبارزه مدنی از هرگوشه و کنار فضای مجازی در کشور بگوش می‌رسد و شور و هیجان را بر می‌انگیزد بخصوص که تنور انتخابات پارلمانی روشن گردیده و تب و تاب تازه ای بوجود آمده است.

دوستان ما توجه داشته باشند که مبارزه مدنی برای وصول بحقوق شهروندی وتقویه نظام نو پای مردم سالار که از سوی حاکمیت انحصار گرا و تمامیت خواه تهدید شود کار بس ارزنده و قابل تقدیر است.

با دولت زورگو که پایه های قدرت اش را با دیکتاتوری و استبداد تحکیم می نماید و نظام مبتنی بر تبعیض و بی عدالتی را اعمال می کند مبارزه مدنی کم هزینه ترین راه برای رسیدن به حقوق اولیه انسانی و شهروندی است. ولی آنچه که دوستان ما نادیده گرفته موجودیت گروهای تروریستی نیرومند با حمایت قدرتهای ذینفع منطقه ای در قضایای کشور ما است که در محاسبه شأن نیامده است مبارزه با باگروه های تروریستی که کار دولت قدرتمند با انگیزه قوی و اجماع ملی که باید همه توان و تلاشش را در جهت مقابله و نابودی نیروهای تروریستی و افکار دهشت افگنی بکار برد.

درحالیکه که گروه های تروریستی در بدنه نظام تا بالا ترین سطح رخنه دارد و در مواقع لازم جهت سرکوب حرکت های مدنی مردم از این گروها استفاده شایان می شود چنانچه در دهمزنگ جنبش روشنایی را بخاک وخون کشید و مبارزه رستاخیز برادران تاجیک را در اولین ساعات مورد حمله قرار داد با چنین وضعیت که دولت گاه از دیوار کانتینری سد میسازد و گاهی از حمله انتحاری سود می برد مبارزه مدنی دوستان ما با چه روش رهبری خواهدشد.
والله اعلم.

وارث


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تروریست
مدنی
نظرات بینندگان:

>>>   دولت دولت دموکراسی نیست حکومت ترورستی می باشد .
خود اشرف غنی قاتل تمام ملت می باشد.
خاکسار

>>>   داعش و طالب ابزار ترور و کشتارجمعی قبیله گرایان ارگ فاشیست است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است