دموکراسی مافیایی و طبقاتی باابزار گوناگون قومی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۳    ۱۳۹۷/۲/۱۸ کد خبر: 150813 منبع: پرینت

دموکراسی مافیایی و طبقاتی باابزار گوناگون قومی، تباری، نسل جدید و کهنه، ملا و دانشگاهی، لیبرال، مذهبی و جهادی به میدان آمده اند.

در واقع همه ای این مفاهیم و شعارها، جزیک مشت توهمات و فریب برای تحمیق مردم و نهادینه سازی بردگی و تداوم نظام طبقاتی مافیایی در سایه ای سنگین امپریالیسم و استعمار جهانی چیز دیگری نیست.

در واقع همه ای نهیله ها و اقشار درگیر در قضیه و حاضر در صحنه ای تاخت و تاز و بازار مکاره سر و ته یک کرباس و نماینده ای فضا و ساختار فاسدی است که در ماهیت آن انگیزه و زمینه ای برای تغییر اوضاع به نفع مردم و توده های خاموش و اسیر در توهمات وارداتی و مقدس برای بورژوازی نوپا، وجود ندارد.

تمام دست آوردهای این نظام را شما می توانید از وضعیت زندگی میزان در آمد و رفاه اجتماعی، اشتغال کار، اختلاس ملیاردی، بازار سیاه و مافیایی، قاچاق مواد مخدر و شکاف های وحشتناک طبقاتی مشاهده نمایید. نیاز به تکرار و باز گویی نیست.

موضوع القای نفرت باعناوین گوناگون، ترور و وحشت، بر نامه های حذف و تهاجم تدریجی اقوام کشور توسط فاشیست های تمامیت خواه باحمایت و پشتیبانی خارجی ها و در اشراف و نظارت کامل آنها که از دستآ ورد ها و هدایای اصلی این نظام است. حال این شما، این گز و این هم میدان! کاش از حلوا حلوا گفتن دهن شیرین می شد.

خالق کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دموکراسی
قومی
نظرات بینندگان:

>>>   در دموکراسی ارگ فاشیستی داعش و طالب وسایل ترور و قتل عام مردم میباشند از نام دموکراسی برای دیکتاتوری استفاده میشود

>>>   پس مردم اطراف کی عبرت شوند که احزاب بدرد شان نمیخورد یا کی بیاموزد که چطور معدود اشخاص مطلوب را پیدا بتوانند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است