از موقف ریاست اجرایی حمایت می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۶    ۱۳۹۷/۲/۱۸ کد خبر: 150816 منبع: پرینت

در نشست خبری امروز در کابل نمایندگان مجلس، شخصیت های سیاسی و نهادهای مدنی، آغاز روند توزیع شناسنامه های برقی را بر اساس فرمان تقنینی غیرقانونی خواندند و تاکید داشتند که توزیع شناسنامه های برقی باید براساس قانون توشیح شده صورت گیرد.

در نشست از موقف ریاست اجرایی حمایت صورت گرفته و بر آغاز قانونی توزیع شناسنامه های برقی بر اساس توافق در سطح حکومت وحدت ملی تاکید صورت گرفت.

در این نشست هشدار داده شد، اگر به قانون تمکین صورت نگیرد و به صدای برحق مردم گوش داده نشود و این روند غیرقانونی توقف نشود، از هر گزینه ممکن برای توقف این پروسه استفاده خواهد شد.

کانشکا محجوب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ریاست اجرایی
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   اوغانهای یک طرف قرار گرفته اند تمام اقوام غیر اوغان طرف دیگر بگذار تا اوغانها خاک فروشبدانند که دیگر زمان قوم پرستی در پهلویش برادری جعلی و دروغی خاتمه یافته است

>>>   هر گزینه ای را که انتخاب میکنید اختیار دارید ولی گزینه گوزیدن را انتخاب نکنید که غنی روده اش قاق است جواب گفته نمیتواند!!!!!!

>>>   ع بنام خراسان وغ بنام افغان تذکره توزیع کنند

>>>   كلمه افغان بمعناي فرياد ناله وزاري و گريه است اين واژه نا ميمون نبايد در تذكره درج شود چون منحوس است شناسنامه ها به اين واژه پليد نياز ندارد. مندوخيل از جلال أباد

>>>   صدای ریس اجراییه داکتر صاحب عبداللله عبدالله صدای بیشتر از هفتاد فیصد مردم است و نشست امروز کابل در پیوند به تذکره های برقی با واژه کلمه افغن بحیث ملیت به هم شهروندان خلاف از اصل قانون توشیح شده است و باساس مان نادرست غیر قانونی ارگ از اساس و بنیاد غلط و نادرست و قومگرایی و قوم اندیشی غیر قانونی هرگز با این وازه افغان بنام ملیت هم هرگز هفتاد فصید مردم به ان موافق نیستند و حاضر بگرفتن چنین تذکره برقی نمیباشند دلک شان جمع باشد و اگر از زور کار گرفته شود شاخ زور اور شکستانده میشود و فرمان تقنینی نفاق افگن شان به زباله دانی اندخته میشود.

>>>   سقاویان وکولابیان ترس دارند که اگر تذکره توزیع شود دوذدی های شان افشا میگردد نفوس کولابیان معلوم میگردد نظردهنده که 70% مردم غیری ّپشتون را ناراضی ګفته در وقت توزیع اولین تذکره به ریس جمهور مو جودیت دانش خلیلی باتود دوستم محمد خان مشروعیت توزیع تذکره ر ا ګواهی میدهند تنها چند دوذد شورای نظار دنبال وند زدن رفته بود تشریف نه داشت به یاد داشته باشید که روزی نابودی تان رسیده ان روز دورنه خواهد بود که دسته جمعی به باکستان ویا ایران وکولاب بګریزید وپیشه پدری تان همان ....کری را از سر بګیرید
ګیلانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است