معاونان رییس جمهور هم در ناامنی ها مقصر هستند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۵    ۱۳۹۷/۲/۱۸ کد خبر: 150824 منبع: پرینت

جمعیت اسلامی، جنبش ملی اسلامی و وحدت اسلامی مردم افغانستان، یک ایتلاف تازه سیاسی، تشکیل دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالقادر زازی وطن دوست، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «فراخبر» اظهار می دارد که ایتلاف تشکیل شده حزبی و قومی است و بیان داشت: برای عده ای دیگر که در قانون وظیفه داده شده است که کاری دیگر را انجام دهند، آنها می روند ایتلاف درست می کنند، تظاهرات به راه می اندازند، خیمه های تحصن را تمویل و تجهیز می کنند. برای یکی دیگر که عنوان مشاور رییس جمهور در حکومت داری خوب را دارد، وی هم هر روز از حکومت بودجه می گرفت و در بیرون پشت سرحکومت حرف می زد. در واقع اینها صلاحیت های خود رانشناخته اند و وظایف خود را نشناخته اند و مطابق قانون اساسی نتوانسته اند از صلاحیت های خود استفاده کنند.

وی افزود: من به اجزای این احزاب می گویم که لطفا در رهبری حزب تان، تجدید نظر کنید و جوان هایی را بیاورید که اخلاق سیاسی و اصول سیاست را بفهمند و مساله حزبی و قومی را از مسایل قانونی دور کنند.

زازی، معاونان رییس جمهور را در ناامنی های کشور به اندازه رییس جمهور مقصر می داند و می گوید: اینها می گویند ما خواست های مردم را به حکومت ابلاغ می کنیم. باید گفت که در قضایای انتحار و انفجار، ابتدا رییس جمهور ملامت است و سپس معاونان آن. مگر آنها اعضای حکومت نیستند؟ اگر انتحار و انفجاری صورت می گیرد، هم اشرف غنی و هم رییس اجرایی، هم دوستم و هم محقق و هم دانش ملامت است. اینگونه نمی شود گفت که اینها همه معاونان باشند اما مسوولیت همه به رییس جمهور برگردد. قانون اساسی اینطور نگفته است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زازی
معاونان رییس
نظرات بینندگان:

>>>   معاون اول اقای جنرال دوستم از یکسال بدینسو با دسایس و توطعه اشرف غنی و اتمر و استانکزی از صحنه سیاسی و دولتی دور کرده شده و معاون دوم سرور بی دانش فقط چوکی نشینی و نام معاونیت دوم برایش است نه کدام صلاحیت تمام کار های امنیتی و اقتصادی و سیاسی را اشرف غنی احمدزی با چال و خدعه و نیرنگ و دروغ بخود غصب کرده وقتیکه صلاحیت انها از جانب غنی احمدزی فریبکار حذف و غصب گردیده پس بکدام عقل و منطق در نا امنی و فساد موجود معاونین با غنی احمدزی مسولیت مساوی دارند مسولیت مساوی اشرفغنی با استانکزی و اتمر درست است .
.

>>>   رئیس جمهور باید به عوض این کادر زازی همان اسپ که از ننگرهار تحفه گرفته بود عضو مجلس بسازد این یک رسم جهانی است ، مثالش امپراطوری روم سابق !

>>>   زبان رادیوی ملی افغانستان به زبان کوچه بازاری تبدیل شده :
امروز چهارشنبه ساعت 7:20 صبح این اهنگ راپحش کرد:
فرمایش کو سازیته
می بردارم نازیته
اگر قیچی میداشتم
می بریدم مویکای نازیته

بعدا یک اهنگ پشتو وچند لحظه بعد آهنگ دیگری :
برقصیم میده میده ..... بعدا میگوید:
رادیوی ملی افغانستان 25.2 اف ام
هیچ حرفی برای گفتن ندارد ،رادیو های خصوصی موضوعات اجتماعی یا درین ساعات مضامین دینی وفامیلی را پخش میکنند که تعدادی زیادی شنونده دارند
امارادیوی ملی زبان حکومت افغانستان زبان مردم افغانستان آهنگ عها وترانه های را پخش ونشر میکند که کسی درحمام عهم آنرا مناسب نمیداند پخش کند زبان لهو لعب پوچ !
( ر)

>>>   زازی قانون اساسی هم نگفته که همه کاره مملکت اشرف غنی و افراد متعصب دوروبرش است . وقتی از قانون اساسی حرف میزنی تو لوده که نماینده قانون استی قانون اساسی را زیر پا گذاشتی با غیر قانونی بودنت در چورلمان. امدی از قانون اساسی نشخوار داری.

>>>   تا که پشتون ها خود شان به تنهای در اوضاع گو می‌توانن
دیگران مقصر نمیباشد چرا گو و افتخار را یک قوم به تنهای انجام می‌دهد
احمد از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است