تروریستان در حمله امروز از گاز اشک‌آور استفاده کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۲    ۱۳۹۷/۲/۱۹ کد خبر: 150862 منبع: پرینت

تروریستانی که پس از انجام دو انفجار در منطقه شهرنو کابل، با نیروهای امنیتی درگیری مسلحانه را آغاز نمودند، از گاز اشک‌آور استفاده نموده اند.
به گزارش اسپوتنیک، تروریستانی که پس از انجام دو انفجار در منطقه شهرنو کابل، با نیروهای امنیتی درگیری مسلحانه را آغاز نموده اند، از گاز اشک‌آور علیه نیروهای امنیتی و خبرنگاران، استفاده نموده اند.

قبل از این گزارش شده بود که مهاجمین مسلح پس از انجام حملات انتحاری در مربوطات حوزه دهم امنیتی شهر کابل، وارد شرکت شهیر، یکی از قراردادی‌ها سفارت هند که در بخش صدور ویزای هند به اتباع افغانستان فعالیت دارد، شده اند.

مسوولان وزارت داخله اعلام نموده بودند که مهاجمان در ساختمان‌های این منطقه موضع گرفته اند و با نیروهای امنیتی کشور تبادله آتش دارند.
به گفته وزارت صحت عامه در نتیجه دو درگیری تاکنون به تعداد شش زخمی و یک شهید به شفاحانه‌ها منتقل شده اند.
اما به گفته شاهدان تعداد تلفات ناشی از حمله امروز در شهرنو کابل بسیار زیاد است، زیرا اجساد افراد ملکی هنوز هم در جاده های مسیر شرکت شهیر در شهرنو باقی مانده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
گاز اشک
نظرات بینندگان:

>>>   تعداد تلفا ت زیاد است اما دولت از ترس اینکه مردم به خشم نشوند تعداد را اندکی ذکر می کنند

>>>   ای کاش کسانی کشته شوند که حامی اشرف غنی و حکومت کثیفش هستند اما متاسفانه مردم عامقربانی این غلامان و این نوکران ۴۰ کشور خارجی میگردند.همین انتحاری ها هیچ امکان ندارد که به غنی رای نداده باشند تا یک اوغان در قدرت باشد همانطور که امروز تمام حامیان غنی با فامیل های خود افغانستان بی شرمانه ترک کرده اندهنوز هم از همین گنده ها اوغان سر قدرت بخاطر زبان کثیف و مردارخود دفاع میکنند

>>>   گاز را از ارگ و خارجیها گرفته اند درامه سوریه و عراق در کابل توسط تیم غنی و بادرانش در حال عملی شدن است. خطر بسیار جدی است و همه طرفها باید آمادگی بگیرند در همه ولایتها. جنگ بزرگ در راه است.

>>>   سیاست سرقوماندانی اعلی درمورد السوالی ها:
هرزمانی برادران طالب بالای السوالس حمله میکنند تازمانیکه السوالی سقوط نکرده باشد ، برادران طالب همه امکانات را انتقال ومخالفین شانرا ازبین نبرده باشند تعمیرات راحریق نکرده باشند به هیچ صورت برای مدافعین السوالیها کمک صورت نگیرد وقتی همه امور ذکرشده انجام شد بعدا کمک صورت گیرد والسوالی دوباره فتح شود
( سرقماندان لاعلی قوای مسلح )

>>>   دروغ میگویند. گاز اشک آور نبود.آنها قبل از انفجار خویش تلقان پنجشیر را خورده بودند و بعداز آن که خود را انفجار دادند، سربازان از بوی آنها بیهوش شدند و فکر کردند که از گاز اشک آور کار گرفتند.
این گاز اشک آور نبود، بلکه گوز بوی آور تلقانی بود.

>>>   تروریستهای طالب داعش از سفارت امریکا تمویل میشود. .....به ع و غ جنایتکار. .....به وزیر بیکفایت و خواب برده داخله.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است