ستون پنجمی ها را دست کم نگیرید
ارگان های نظامی و به خصوص اداره امنیت دولتی آلوده به ویروس تروریزم شده اند و برای جابجایی و انتقال تروریزم کمک می کنند و ستون پنجمی های افغانستان موفق شده اند به تروریزم رنگ و بوی قومی بدهند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۹    ۱۳۹۷/۲/۲۰ کد خبر: 150864 منبع: پرینت

ستون پنجمی ها توان دفاعی و استخباراتی کشور را فلج نموده اند ، سقوط ولسوالی های بالچراغ در فاریاب ، تاله و برفک در بغلان ، تحت محاصره قرار گرفتن چندین ولسوالی در بدخشان ، حمله انتحاری در خوست و بالاخره حمله منظم و با لباس نظامی توسط تروریست ها در ناحیه سیزدهم و دهم ، نمایانگر آن است که دیگر ستون پنجمی ها دارند آهسته آهسته به اهداف خود نزدیک می شوند.

وحشت کنونی افغانستان شباهت به وحشت عراق و سوریه چند سال قبل دارد که به کمک ستون پنجمی های آن کشورها و حامیان بین‌المللی شان روزانه ده ها نفر در شهر های عراق و سوریه دست به حملات انتحاری و انفجاری می زدند و هزاران نفر را به قتل می رسانیدند تا حکومت های عراق و سوریه را وادار به تسلیمی در برابر خلافت اسلامی نمایند.

در آن روز ها ترکیه و قطر از طریق داعش در فکر برپایی حکومت اخوانیزم جهانی افتاده بودند و طارق هاشمی معاون ریس جمهور وقت عراق را استخدام نموده بودند که حکومت عراق را تسلیم داعش نماید.

همچنان عربستان سعودی که دست بالا را در میان داعش داشت در پی برقراری وهابیزم جهانی برآمده بود و ریاض حجاب صدر اعظم سوریه را برای تطبیق نقشه های خود انتخاب کرده بودند ، تا اینکه استخبارات عراق محافظین طارق هاشمی را دستگیر کردند و خود طارق هاشمی به ترکیه فرار کرد و در این ارتباط ده ها نفر از مقامات عراقی دستگیر و از بدنه حکومت و پارلمان تصفیه شدند و بعد از آن به مرور زمان وضع عراق بهتر گردید.

در سوریه هم هنگام که استخباراتی سوریه بالای ریاض حجاب مشکوک گردید ، ریاض حجاب با درک این موضوع با ده ها نفر دیگر فرار کرد ، اما خوبی کشورهای عراق و سوریه در این‌ بود که ارگان های استخباراتی آن کشور ها به دولت های شان وفادار مانده بودند و در سرکوبی داعش و تروریزم مصمم بودند.

مشکل عمده افغانستان در این‌ است‌ که‌ ارگان های نظامی و به خصوص اداره امنیت دولتی آلوده به ویروس تروریزم شده اند و برای جابجایی و انتقال تروریزم کمک می کنند و بدتر از همه آن است که ستون پنجمی های افغانستان موفق شده اند به تروریزم رنگ و بوی قومی بدهند و گاه گاهی از تروریزم به عنوان از بین بردن و حذف اقوام استفاده نمایند ، از همین سبب است که ستون پنجمی ها در اوج نا آرامی های کشور با استفاده از تروریزم در پی توزیع شناسنامه های برقی بدون موافقت اقوام کشور افتاده اند تا هرچه بیشتر زمینه رشد تروریزم را مهیا نمایند.

چه اندازه جالب است که رد پای ستون پنجمی ها ، طالب و داعش به صورت مشترک در حمله روز گذشته بالای ناحیه های سیزدهم و دهم دیده می شود از یک جانب تروریست ها با لباس ، موتر و اسلحه که در خدمت نیروهای امنیتی افغانستان است مجهز بوده اند و از جانب دیگر مسوولیت حمله بالای یک ناحیه را داعش فرمایشی و حمله بالای دیگر ناحیه را طالب فرمایشی به عهده گرفته است.

حسن علی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
ستون پنجم
امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   حسن ....واضع بگوید افراد لندغر و بی منطق دوره. ربانی و کرزی افراد دزد و غارتگر مربوط سیاف خایین و کسانیکه به ملیونها دالر را و هزاران جریب زمینهای مردم را غضب نموده از جمله ستون پنجم هستند و تمام اعضای طويله افغانستان. که بنام پارلمان است ستون پنچم هستند و اکثر کار های استخباراتی انهارا امرالله صالح میکند و این همه انفجار های از پارلمان. رهبری نیشود که اعضایی مهم انها همایون. امرالله صالح. لالی ظاهر قدیر. پدرام عطا چور و چندین لندغر شورایی نظار و اختطاف چیان سیاف ....است و شاخه دیگر ان چند خردوان دیگر که رهبری ایشان در دست محقق است میباشد.

>>>   دولت فاشیستی قوم گرا از سر تا پا الوده به استخبارات و نوکران خارجی است. مخصوصا امنیت ناملی ما که کاملا در اختیار تروریستها و باداران اصلی شان امریکا انگلیس قرار گرفته است.

>>>   حملات پلان شده است و بحران پروژه است

>>>   ده ها ولسوالی از سالها باینسو در حاکمیت طالبان قرار دارد. ولسوالیهاییکه جدیدا بدست طالبان میافتد سه چهار روز بعد دولت اعلان میکند که بازپس گیری ان از جانب قوای هوایی و زمینی آغاز گردیده و دشمن را از ولسوالی (تاله و برفک بعنواد مثال) برون میکنیم ولی در تمام مقامات این دولت پوسیده هیچکس پیدا نمیشود که درین گرفتنها و واپس گرفتنها سر نوشت باشنده های ولسوالی که سر و مال و جان خود را از دست میدهند چه میشود؟؟ هیچکس پیدا نمیشود که از والی و ولسوال و قوماندان بپرسد که ولسوالی چرا سقوط کرد؟؟ درین گرفتنها و واپس گرفتنها جان ده ها باشنده ولسوالی فدای دهن گندیده غنی میشود!!!!

>>>   دوست و دشمن مردم مظلوم ما در داخل هست، تا زمانی که با خودمان به صلح نرسیم ، در هیچ مسئله و مکان دیگری نیز به صلح نخواهیم رسید. بعبارتی دیگر وقتیکه بعنوان مسئول و روشنفکر و نویسنده و مقام دولتی نتوانیم مردم خود را بطریق منطقی قانع و راضی کرده و اعتبار داخلی بدست آورده و به خلاقیت و توانمندیهای داخل متکی شویم، هرگز به صلح و ثبات داخلی نیز نخواهیم رسید. دشمن دانا بلندت می کند، بر زمین می زندت نادان دوست. دشمن دانا به از نادان دوست. اگر دشمن دانا ما را یکبار به چاه اندازد، دوستان عقبماندهً نادان بنام خدا و دین و پیغمبر هرروز مردم افغانستان را به چاه اندخته و می اندازند.

>>>   فعلا شرايط را طوري جور كردند كه همه بشتون ها بخاطر منافع مشترك شان ان هاى كه مخالف دولت اند و ان خاي هاي كه در داخل نظام هستند همه ستون بنجمي ها يك دست هستند و هم قابل ياد اوري است كه تيم غني و كرزي هم يك سياست مشترك دارند يكى اش تار ميدهد ديكرش كش ميكنند و ديكر ابروي ندارند اين بي رو ها كه همه شان يك بروزه هستند بخاطر تطبيق بلان هاى بيكانه ها كه در هر بلان قبلا شرط نامه امضا كردند كه بخاطر خدمات شان برعلاوه كه تمامي كمك هاى بيروني بايد در اخطيار شان باشد بلكه اراده بشتونيزم ساختن هم را كاملا تطبيق كنند و حالي غني و حكمتيار و سياف و دشمنان در حال جنك به حكومت و غني و كرزي ووو حتي تيم ايتيلاف بشتوني در تركيه قسمت بشتون هايشان هدف يكي است وسلام و خدا خودش مهربان است و يك واقعه از غيب تمامي شان را نيست و نابود كند و سلام

>>>   گرچه محاسبات این رژیم پوسیده نابکار در حال حاضر در تمامی عرصه ها ازجمله تفاوق طلبی قومی، در نابودی و حذف مخالفین خویش از قدرت، تحمیل تفکر قبیلوی بردیگران ،..... بالاخره بااندیشه و روش عبدالرحمنی و مومندی تا این دم خشت های تعمیر کاخ تعصب و تفکر "فاشیستی افغانیزم"؛ یکی بالای دیگری گویا حساب شده، دقیق جابجا می شوند و به سرعت حرکت صعودی داشته و قطعآ هر تیری که تا این لحظه روانه کرده اند به هدف اصابت نموده است، ولی از آنجاییکه معماران اجنبی از ابتدا خشت این تعمیر را کج گذاشته اند، مطمین باشید که روزی زوالش حتمی است و هیچ چیزی هم ابدی نخواهد ماند.

بقول شاعر:
خشت اول گر نهد معمار کج
تا ثریا می رود دیوار کج

زیرا تاریخ جامعه بشری گواه براین است تمام حاکمان و سلاطین و نظام های خونخوار استبدادی و فاشیستی در جهان از عرب و عجم و یا از هتلر و چنکیز گرفته تا دوران سادیزم عبدالرحمنی و نادری از هم پاشید و دیگر اثری از آن محسوس نیست.

باور دارم روزی خواهد رسید این محاسبات سرسام آور و به سرعت در حال حرکت که سیر صعودی دارد در جایی متوقف می گردد. به این دلیل که "بارکج به منزل نمی رسد" و این تیر تفنگ پدری ایشان روزی معکوس نشانه خواهد گرفت و کاخ استبداد پشتونیزم فرو می ریزد و در زیر انبار تاریخ مدفون خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است