زنده‌ماندن در کابل برای شهروندان عادی، تصادف است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۷/۲/۲۰ کد خبر: 150884 منبع: پرینت

انتحاری امروز: زنده‌ماندن در کابل برای شهروندان عادی، تصادف است.
پرسش‌ها:
۱_ چه کسی این انتحاری‌ها را به کابل می‌آورد و در روز روشن در مراکز به شدت حفاظت شده وارد می‌نماید؟
۲_ چرا وزیر داخله و رییس امنیت در نشست دو روز پیش مجلس، نام وکلایی را که انتحاری‌ انتقال می‌دهند فاش نساختند؟
۳_ چرا پرونده‌های تروریستان و حامیان شان رسیدگی نمی‌شود؟
۴_چرا تروریستانی که محکوم به اعدام شده اند مجازات نمی‌شوند؟
۵_آیا واقعا رهبری حکومت اراده‌ی جنگ با تروریستان را دارد؟
۶_ یک سال از تسلیمی حکمتیار گذشت، در این یک سال وضعیت امنیتی در پایتخت به شدت خراب شده است، آیا این ناامنی‌ها با حضور او در این شهر مرتبط است؟
۷_ چرا هیچ مقام حکومتی مسوولیت این همه ناکامی را نمی گیرد؟
۸_آیا این ناامنی‌ها برای تشدید بحران و عبور از انتخابات است؟
۹_اگر وضعیت این گونه دوام کند، تکلیف مردم با این وضعیت و حکومت چه می‌شود؟
۱۰_ برای اجرایی شدن توافق‌نامه‌ی امنیتی با آمریکا چه باید شود؟

روح شهدای این حادثه شاد
آثار حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکیمی
کابل
انتحاری
نظرات بینندگان:

>>>   این چرا ها را بار بار مردم گفتند و خواهان پاسخ از جانب ارگ نشینان شدند
پاسخ انرا تا حال دریافت نکرده اند خاموشی ارگ به این چرا ها و ندادن پاسخ درست به انها اعتبار و اعتماد دولت را بکلی نزد ملت زیر سوال برده و بخصوص اینکه مسول درج یک از جلوگیری ورود ترورستان و انجام حملات ترورستی انها با جنگ افزار های با پیمانه وسیع و رسیدن انها به محل و عدم افشای جای بودوباش انها در داخل کشور و شهر ها و ولایات بالاخص شهر کابل پایتخت کشور چیز هایست که تا حال بی پاسخ مانده بر علاوه انکه جواب داده نشده مسول درجه اول ریاست عمومی امنیت گل نازدانه ارگ را کسی نگفته که بالی بینی ات مگس نشسته چه رسد که به اثر بار بار چنین جنایات اعمال ترورستی که ناشی از غفلت و بی پروایی و عدم مسولیت پذیری همین ارگان بی کفایت ریس امنیت ملی است کسی انرا درین ارتباط سبکدوش و بهتحقیق و محاکمه کشاند .

>>>   مردم مظلوم کابل قربانی تروریستهای ارگ کابل و امنیت ملی اند از بیرون کسی نمیتواند در همه نقاط شهر کابل عملیات ترورستی هرروزه انجام دهد. امنیت ملی با تروریستان داعش همدست است

>>>   صبحانه که از خانه میبر آیید، از زیر قرآن تیر شوید. شما حتی اگر از پهلوی موتر ها و تانک های خارجی هم تیر شوید، هیچ انتحاری صورت نمیگیرد. زیرا قرآن آدم را از بلای بد دور نگهمیدارد.
از خیرات شما موتر ها و تانک های خارجی ها نیز از حملات انتحاری در امان میمانند و ضرورت نیست که امریکایی ها با مصرف فی نفر دو هزار دالر از سفارت به میدان هوایی که چهارکیلومتر راه است، همراه طیاره پرواز کنند و مصارف نظامی امریکا را در افغانستان بالا ببرند.

>>>   زنده ماندن در شهر کابل واقعا تصادفی است و این حالت در سال‌های دور نوزده هشتاد شروع و تاکنون ادامه دارد. محتوی فعالیت های تروریستی در همان زمان و اکنون یک سان است ، اکنون. صرف نا مهای تروریستان فرق کرده است.
قارن...

>>>   تا غنی حاکم ارگ است
همه در نوبت مرگ اند.

>>>   گوسفندی برد ان گرگ مزور همه روز
گوسفندان دیگر خیره درو مینیگرند
در مصر میکشند واسمش را اخوانی نهاده اند ودر عراق وسوریه قلع وقمع مینمایند تعداد مسلمانها وانسانهای ساده وبی عقل را زیر لوای داعش خود گرد اورده اند ودر دوطرف خط بنام طالب یک تعداد انسانهای دور از سیاست ودرایت را جمع نموده نابود میسازند در یمن میگویند حوثی زاده شده وقابل مرگ است ودر سوریه ولبنان ولیبیاوعرا ق همه روزه جوی خون روان است ودوسه مزدور وخود فروخته وعاشق چوکی ودنیارا در هر کشور یافته اند اینها کارد ایشان را تیز وبرنامه های انها را خوبتر در منصه ای تجربه قرار میدهند والله اگر هفت نسل قبل توهم یک بار کلمه خوانده ولو خودت کلمه ای خودرا ندانی باید کشته شوی چون اینها سالها قبل توسط بوش پدر جنگ خود با اسلام ومسلمان را اعلان نموده وان پروگرام را تکمیل مینمایند گویا از ریختاندن خون افغان ومسلمان خوششان می اید جلاد های نامدار وپر اوازه را گرد اورده ستانکزی اتمر وحکمتیار و...اینها وظیفه دارند تا نسل افغان را ختم نمایند جکمتیار در یک مصاحبه از خونریزی ها وراکت باران های خود در کابل انکار ورزید وان جنگ هارا تحمیلی یاد کرد وحتی خون یک انسان را به عهده نگرفت او در حالی که ایتلافش با نجیب وامین وتنی و... را انکار نمیکند ولی دیگران رابا دست داشتن با کمونیست ها وملیشه ها متهم میسازد وباز دیری نمیگذرد که خود با همان ملیشه یکجا بالای کابل حمله مینماید ومردم را به خاک وخون میکشد وهنوز خونی را که در کابل ریخته خشک نشده که باز در کابل می اید با انهای که جنگ را بالایش تحمیل نموده بودند!!! یکجا میگردد ودرصف مقابل طالب جا خوش میکندوایران میرود ومیگوید قریب بود که مرا مسعود بکشد نجات یافتم وباز ازایران فرار مینماید ومیگوید در ایران اسیر بودم از میدان هوای با پاسپورت جعلی فرار کردم!!! اتمر که یک پای خودرا در جنگ های کمونیستی از دست داده از ملت افغان انتقام میگیرد خلاصه همه باید کشته شویم واگر هرکدام ما از دم تیغ قاتلین انسانیت زنده می مانیم شانس اورده ایم
مولانا قربان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است