کرزی بزرگترین دزد جهان!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۳    ۱۳۹۷/۲/۲۰ کد خبر: 150885 منبع: پرینت

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با انتشار گزارشی مدعی شده که حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان یکی از بزرگترین امپراطوران مالی دوبی است.

دیلی‌میل که در این گزارش حامد کرزی را به فساد متهم کرده است، نوشت: مجموع ارزش املاک مربوط به اعضای خانواده حامد کرزی در دوبی، به ۹۰ میلیون پوند انگلیسی می‌رسد.

در سال ۲۰۱۶ نیز یک روزنامه به اسم پیپل ویت مانی ۱۰ سیاستمدار پر درآمد جهان را معرفی کرده بود که حامد کرزی رییس جمهوری پیشین افغانستان در این رده‌بندی جایگاه نخست را داشت.

براساس گزارش این روزنامه، که‌ در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، حامد کرزی بطور میانگین ۸۲ میلیون دالر سالانه بدست آورده است و حدود ۲۴۵ میلیون دالر سرمایه دارد.

همچنین پایگاه اینترنتی مدیا مس نیز سال گذشته با انتشار گزارشی ریس جمهور پیشین افغانستان را بعنوان ثروتمندترین سیاستمدار جهان معرفی کرده بود که دفتر کرزی آن را رد کرده و کذب دانست.

بنابر ادعای مدیا مس، تنها سرمایه شخصی ریس جمهور پیشین افغانستان مبلغ ۲۴۵ میلیون دالر و همچنین درآمد سالانه کرزی از ماه مارچ سال ۲۰۱۵ الی مارچ ۲۰۱۶، ۸۲ ملیون دالر بوده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
دزدی
نظرات بینندگان:

>>>   همین دزد خاین یعنی کرزی را شما انگلیسیهای شیاطین و امریکایییهای خونخوار بر مردم افغانستان تحمیل کردید. چرا چند سال پیش کرزی جنایتکار را دزد خطاب نمیکردید که حالا دزد خطاب میکنید؟ دلیلش این است که کرزی حالا به شما غربیها پشت کرده و به روسیه روی اورده است.
احمد

>>>   انگلسیهای خونخوار

>>>   شاد دزد خون ملت را مکید و برای خانواده اش آسایش فراهم کرد بلاخره اگر خدای وجود دارد در این دنیا میخواهیم مجازاتش را ببیند.

>>>   همه ارکان دولت دزد اند و گروه مافیا اند افغانستان را چپاول و غارت کردند

>>>   ( چای خانه ) :
( د وقتای سابق ای دریای کابل نبود ، عابدرامان خان با ازره جات جنگ داشت، امرکرد اَو را سر ازره جات بند کنند ، اموبود که مردما اوه از طرف بامیان بطرف کابل کشیدن ووسط شهر جوی کلان کندند که انه امی دریای کابل نام گرفت او وقتا هرماهی داشت برابر قد مه ، خدا مغفرت کنه خلیفه رضا میگفتن از قطغن بود او وقتا بلخ ملخ نبود هرکس ازو طرف سالنگ می آمد می گفتن از قطغن یا ترکستان آمده با خود امی پوست قره قل خربوزه خشک می اوردن ،بچه ئی خلیفه چنگک را انداخته بود زورش نمیرسید که ماهی رابالا بکشه مه دویدم هردوی ما زور زده ماهی ره بالا کشیدیم ،ای امو سال بود که خروس چوف بکابل امده بود، او وقتا انتحارمنتحار کسی نمی فامید بادی گاردای خروس جوف دشهر می گشتن سیل میکدن ، مردم می خواستن با اونا حرف بزنن اما ترجمان نبود مه کم کم انگریزی بلد بودم به یکی از گارد ها گفتم : مستر مسلمان لازم ، او فامید به اشاره گفت اگر مسلمان شوم مره حلال میکنند ، خوب وقتا بود خیرو برکت بود هرچیزی فریمان بود )
ر

>>>   ﺩﺷﺖ ﻣﺎﻥ ، ﮔﺮﮒ ﺍﮔﺮ ﺩﺍﺷﺖ ، ﻧﻤﯽ ﻧﺎﻟﯿﺪﻡ؛
ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﮔﻠّﻪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺳﮓِ ﭼﻮﭘﺎﻥ ﺧﻮﺭﺩﻩ

>>>   دولت امريكا و انكليس هم همين جنايتكاران و دزدان را كار دارد اين قانون استثمار است .

>>>   کرزی را چپنکی گیرکرده اند بیچاره تنها ده هزاردالر دربانک جرمنی دارد انهم معلوم نیست کم شده یا زیاد ؟؟

>>>   Roshan
از این حکومت دزد چی توقع دارید خود دولت دزد است با دزدان قول قرار بسته است
کسیکه در این دولت ایفا وظیفه میکند همه شان دزدان پت پت نیست برحالا در پیش رویت دزدی میکنند

>>>   Hashem
كجاست قانونيت وشفافيت كه هميشه غنى چيغ ميزند شروع كند از مشاور ارشد خود در امور پارلمانى خاموشى به معناى شريك جرم بودن است .

>>>   Qarizada
این ادمک روانی متعصب به همینگونه دزدان ضرورت دارد چرا که خود دزد بزرگتر است و با همینگونه بیسوادان و دزدان میتواند تجارت های خانوادگی حود را پیش ببرد.

>>>   رهبران جهان که دزدان میلیون دالری هستند، خس دزد هستند. من فکر نمی کنم که کرزی با صد ها ملیارد دالر کمک های خارجی به افغانستان و ده ها ملیارد دالر ارزش سالانه مواد مخدره افغانستان در بازار های جهانی، در جمله خس دزد ها باشد.

>>>   این هم از شانسی مردم افغانستان است.این کرزي .... را به عنوان ریس جمهور به مردم افغانستان تحمیل جای که به مردم خودش به مملکت خودش خدمت بکند متاسفانه خیانت بزرگ را کرد خداوند لعنت اش کند

>>>   تشویش نداشته باشید آقای وزیر مالیه اکلیل حکیمی نیز به صدها میلیون دالر به حساب دختر و پسر آقای اشرف غنی به امریکا سرازیر نموده است و حق خودش را نیز به حساب بانکی خودش خانمش و دخترانش نیز سرازیر نموده است. درسال 2020 باز روزنامه های جهان انرا افشا خواهند نمود.
بابک قندهار

>>>   کرزی بزرگترین است یا عطا وپاروک وردک ؟؟

>>>   باید حکومت افغانستان از ملل متحد یا ارگان کشفی جهانی مثل پولیس انترپول بخواهد معلوم کنند در طول این سی سال کلانترین دزد افغانستان کی است ؟؟؟

>>>   دیلی میل بچیم!نیرنگ وزرنگی کرزی به حدیست که شما میتوانید تنها یک روی سکه را رو کنید پولهای الکوزی وحبیب گلزار وابراهیم محب وداود نصیب وبسیاری دیگر از تجار دوبی سرمایه گذاری کرزی است دو پروزه ای بزرگ محب تاور اصلا از کرزی است وصدها پروزهبنامهای مختلف از جناب کرزی میباشد در اختلاس های اقای وردک که به سه ویا چهار ملیارد دالر میرسد سهم اقای کرزی محفوظ میباشد
شاید دیلی میل کوشش نمودهکه حداقل مایه ای کرزی را رو نمایند وگرنه به تخمین تبنگ چی که از محاسب های ورزیده ای کشور است سرمایه ای جناب کرزی را بیش دوملیارد دالر تخمین نموده است خلاصه زهر را چه کم وچه بیشش هردو کشنده است این تنها سرمایه ای ناچیز اقای کرزی است این که چقدر زاخیل وال زراندوزی نموده وچه قدر هم اقای محمود کرزی وشاه ولی خان کرزی و... دارندحسابش از حد واندازه بیرون است
موچی

>>>   Salam
من از شهروندان پشتون تبار خود مى پرسم ، آيا تمدنى را مى شناسيد كه افغان در تاريخ ناجى آن بوده باشد ، جز تاريخ سياه و قتل و كشتار و غارت !
يك نمونه از تمدن درخشان علمى ، فن آورى و ادبيات را شما در تاريخ سياسى و انسانى پشتون ها ( افغان ها) نشان دهيد !
مگر احمق بايد بود كه تمدن و تاريخ درخشان خراسانى را در مقابل عصبيت قبيله يى وسنت هاى انسان سوز افغانيت از دست داد.
ما سه سده اين تجربه يى تمدن سوز را داريم ، فكر كنم ديگر كافى است .

>>>   چند سال قبل حالت اقتصادی عزیزی به حدی خراب بود که اگر حمایت وپشتیبانی مرحوم مارشال فهیم از او نمی بود مانند شیر خان وفیروزی جایش زندان وبانکش محکوم به شکست میشد حال چه شد که درظرف پنج ویاشش سال این شخصیت ور شکسته وبان ورشکسته ودوفلوپر ورشکسته روی اب امده وتقریبا یک ملیارد دولار وبیش تر ازان را در دوبی سر مایه گذاری مینماید؟ کدام گنج غیبی پیدا کرده ویا از خانه اش اثار عتیقه وانتیک یافت شده و...؟طبعا همه بامن موافق هستید که یکی ازین دوکس باید
پول نقد تزریق نموده یا خلیل زاد ویاهم کرزی احتمال سرمایه گذاری خلیل زاد بسیار کم است زیرا حرکات وسکنات اورا امریکای ها زیر ذره بین دارند هرقدر از هر پروژه منبع بدست اوردانها میدانندولی کرزی بلیمیتواند نصف از سرمایه هایش را از طریق محمود جان کرزی در اختیار عزیزی گذاشته باشد واو تا این حدشهرت کسب نماید تاحدی که شیخ های دوبی هم عزیزی را گاهی در کنار خود به سفر های خارجی ببرند
چشم بخیل کور اگر عزیزی از هر طریقی پول بدست اورده وتا این حد مشهور گردیده باعث افتخار افغانه است گرچه ده ها ملیون افغان از گرسنگی وفقر رنج میبرد واز بیکاری راه مهاجرت وفرار از وطن را پیشه کرده اند اگر سرمایه گذاری نمیشد در افغانستان میتوانست ده ها هزار افغان را در دوبی استخدام مینمود ولی بجای انها هندوستانی وپاکستانی را به کار میگمارد
روز گم بی روزگار

>>>   آقاي عزيز هوتك خواهر زاده خليلزاد است. او قبل از اين پول هاي باد آورده، در ماسكو مانند ديگر خلقي هاي بگيل در ريلك قوت و لا يموت ميكرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است