مداخله آشکار اشرف غنی در امور کمیسیون انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۱    ۱۳۹۷/۲/۲۲ کد خبر: 150924 منبع: پرینت

به اساس گزارش‌های موثق از کمیسیون انتخابات و ارگ ریاست جمهوری اکثریت اعضای کمیسیون انتخابات در یک نشست در مقر کمیسیون چنین تصمیم گرفتند:

۱. مدت ثبت نام در مراکز شهرها تا ختم مرحله دوم تمدید گردد.
۲. به اساس قانون انتخابات٬ لوایح و طرزالعمل‌های کمیسیون استیکر در اصل شناسنامه نصب می‌گردد و نصب آن در کاپی تذکره غیرقانونی است و
زمینه تقلب را در سراسر کشور فراهم می‌سازد.

در نشست بعد از ظهر در ارگ ریاست جمهوری با حضور داشت اعضای کمیسیون و تعدادی از نمایندگان خارجی و نماینده سازمان ملل رییس جمهور در عین اینکه به اعضای کمیسیون حق صحبت نداده٬‌ به آنان دستور داده که ستیکر را در کاپی تذکره‌ها نصب کنند و این حکم و دستور رییس جمهور است و هرکی با این طرح مخالفت می‌کند همین لحظه باید استعفی بدهد.

بعد از لحظاتی آقای مرتضوی به نمایندگی از کمیسیون و خلاف اصل عدم مداخله حکومت در کارهای کمیسیون این خبر را اعلان کرد و رییس کمیسیون به رغم مخالفت اکثر اعضای کمیسیون در هماهنگی با آقای چخانسوری در صدد نوشتن و نشر اعلامیه‌ای در این باره است.

فتاح مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   گر مسلمانید استعفا دهید.

>>>   "کمیسیون مستقل انتخابات" چه و کار چه؟ رئیسش که یک نام عجیب و غریب دارد ولی تخلصش صیاد است به "خطیب" مساجد مبدل شده و کمیشنرهایش هم در مساجد "چړیګری" میکنند!!!!!!

>>>   چرا مردم برعلیه آن مظاهر نمیکنند چرا پارلمان خائن صدا بلند نمیکند او برای این کشور یک آدم بیگانه است برای خرابی این وطن آمده اول خو مسلمان نیست دوم دیوانه است سوم زن خارجی دارد در کدام قانون افغانستان برابر است .

>>>   رییس اصلی کمیسیون مستقل انتخابات اصلآ و اساسآ آقای اشرف غنی
است باید از تجویز او اطااعت شود درغیر آن گلیم تانرا جمع کنید
م. زمین بوس کابل

>>>   اشرف غنی ریش جمهور افغانستان است و حق این را دارد که این کمیسون حماقت را لغو کند چون ما در این شرایط باید همرایی دشمن خاک خود مبارزه کنیم و به انتخابات هیچ ضرورت نیست و تا دوره دوم و سوم هم ریس جمهور افغانستان اشرف غنی است و تمام ملت افغان لز اشرف غنی پشتبانی خواهد کرد

>>>   هر كار ميكند بدستور بادارهاى خود ميكند ....كند

>>>   Baha
یک پاسخ تاریخی یه یک استدلال پوچ فاشیستی
فاشیستان با خشم می گویند: اگرملیت های غیرپشتون افغان نیستند، پس چرا در خارج به نام افغان می روند با پاسپورت افغانی و افغان هم شناخته می شوند.
پاسخ : زمانی که نام سرزمین ما جعل شده، تاریخ و هویت مان جعل شد شناسنامه ها و اسناد ما جعل شد با شرمندگی در خارج هم افغان شناخته شدیم ، همه ملیت های بیگناه غیر پشتون هم محکوم به نام بد افغان شدند و در خارج افغان یعنی وحشی، افغان یعنی دزد، افغان یعنی تروریست، افغان یعنی مافیای مواد مخدر. پس افغان کدام افتخاری ندارد، دردا که ما با نام افغان در خارج چقدر اهانت و توهین می شویم و حتا در میدان های هوایی افغان ها بیشتر بازرسی می شوند تا مواد منفجره و خودکفانی را با خود به هواپیما نبرند. اما افغان واقعی از لجنزار بدویت تاریخ به نام افغان فخرمی فروشد که اگرنام جعلی افغان بر ما تحمیل نمی شد ما از سیاره زمین بیرون پرتاب می شدیم ، هچنانی که آنها از اسراییل برسرزمین ما پرتاب شدند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است