از توطیه زنجیره رژیم تا خیانت و فریب جامعه جهانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۷/۲/۲۴ کد خبر: 151001 منبع: پرینت

بعد از سرنگونی امارت تروریستی پشتونیزم تحت حمایت آمریکا و روی کار آمدن رژیم تروریستی دیگر پشتونیزم تحت حمایت کشورهای غربی با عین ماهیت اما فقط با تغییر نام جامعه جهانی به نام های دموکراسی، مردم سالاری، حاکمیت قانون و دیگر موضوعات دروغین به قصد خلع سلاح غیر پشتون ها به ویژه هزاره ها و مسلح سازی دوباره گروه های تندرو و وحشی پشتون با سلاح های مدرن، برنامه های ملکی سازی چون دی دی آر، دایاگ را راه اندازی کردند که ملت خوش باور هزاره هم بخاطر اینکه از طرف محقق و خلیلی تشویق شدند در این راه ریسک پذیر پیش قدم شدند.

کمیسیون ملکی سازی که در راس آن خون محمد کریم خلیلی زی قرار داشت بدون آینده نگری پروژه خلیلزاد را بخاطر نشان دادن خوش خدمتی به ثمر رسانید و بزرگترین خیانت را به جامعه هزاره مرتکب شده از یک طرف سلاح های دست داشته هزاره ها را جمع آوری کرد از سوی دیگر بدون گرفتن هیچگونه ضمانت از تامین امنیت آینده جامعه هزاره و یا هم در طول سه دوره معاونیت خود حتی از ایجاد یک قول اردو که حق هزاره ها است در هزارستان دریغ کرد.

اما حالا یگانه امید بقای جامعه هزاره فقط همین ارتش آزادی بخش هزارستان است (بهتر است به کدام اسم دیگر یاد نکنید) اگر می خواهید از دست این فرزندان نامشروع غرب و عرب از گزند کوچی و خود مردار در امان بمانید با وجودیکه از این ارتش آزادی بخش تا آخرین قطره خون حمایت نماییم بلکه این ارتش را در تمام مناطق هزارستان گسترش باید داد.

یکی از هزاره های دردمند از دفتر کریم خلیلی زی گرارش داده است که رژیم تروریستی می خواهد از طریق سرور دانش زی و کریم خلیلی زی این ارتش را خلع سلاح نمایند رفتن فهیم قایم به هزارستان هم بخشی از همین توطیه مثلث تیم تروریستی ارگ، سرور دانش زی، کریم خلیلی زی بوده که تا حالا بخاطر حمایت مردم توفیقات نداشته اند.

جالب اینجا است که از طرف دفتر مشاوریت شورای امنیت ملی هر روز دستور صادر می شود تا تعداد ولسوالی ها به گروه های تروریستی پشتونیزم این پیش مرگه های غرب و عرب، شرق واگذار شود تا همه امکانات نظامی را با خود ببرند، سربازان و افسران غیر پشتون را قربانی می کنند و بعد از چند روز عملیات نمایشی باز پس گیری ولسوالی ها آغاز می شود و ولسوالی ها را بدون امکانات، سوخته با ده ها جسد سربریده نیروهای غیر پشتون تسلیم می شوند.

اما در هزارستان مردم که در دو دهه گذشته از همه امتیازات حکومتی محروم شدند حتی امنیت وقتیکه خودشان دست بکار شدند می خواهند بخاطر خط سیر صاف کردن گروه های وحشی، تروریستی، خود مردار پشتون، اینها را خلع سلاح نمایند اما اینجا است که فرموده های رهبر شهید مطابقت پیدا می کند.

رهبر شیهد فرموده بود: هیچ کس جرات شکست هزاره ها را ندارد مگر با خاین پروری و استفاده از خاین های داخلی.

حالا باز هم خلیلی زی و دانش زی بعد از معامله با هویت شان اینبار دست و آستین بالا زدند تا بخاطر خوش خدمتی برای مثلث ترور، وحشت، دهشت، آدم کشی، چپاول چون اشرف غنی احمدزی، حنیف اتمر و معصوم استانکزی خیانت دیگری به خیات هایشان بیافزایند و محافظان حریم هزارستان را خلع سلاح نمایند.

این بر ما است تا با حمایت مالی و معنوی از ارتش مردمی هزارستان دستان پلید خاینین داخلی و خارجی را قطع نماییم. ما می توانیم اگر متحد باشیم.

علی مراد بیگ


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرادبیگ
مردم هزاره
دانش
خلیلی
رژیم تروریستی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است