حمله گستردۀ طالبان بر فراه ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۹    ۱۳۹۷/۲/۲۵ کد خبر: 151037 منبع: پرینت

صبحگاه امروز طالبان از چند سو بر شهر فراه حمله کردند و هنوز درگیری در شهر ادامه دارد.

طالبان با تصرف ریاست امنیت ملی این ولایت و به آتش‌کشیدن آن، اکنون از خانه‎های مسکونی به‌عنوان سنگر کار می‎گیرند و مردم در حال فرار از شهر هستند.

شنیده می شود که آمر امنیت فرماندهی پولیس این ولایت نیز کشته شده است.

طالبان در حال نزدیک شدن به زندان مرکزی و فرماندهی امنیۀ ولایت فراه هستند و ولایت فراه نیز در محاصره طالبان قرار دارد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
فراه
نظرات بینندگان:

>>>   آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت فراه فقط زخمی شده است.

>>>   ....شهر دارد سقوط میکند .اینقدر قوای مسلح در تمام افغانستان نمیتواند دستور بدهد یا نیرو بفرستد.کمکی برای آن بنده های خدا. یا ساکت می‌نشینند موقع شهر کامل سقوط کرد.مردم توسط جانی قتل عام شدن بعد دست به کار می شود دوباره برای پس گرفتن توسط خودی این ها دوباره مردم قتل عام میشود

>>>   Salam
افسران و سر بازان تاجيك ، ازبيك و هزاره ؛
هيچكسى در اين حكومت به مرگ شما اشك نمى ريزد ، طالب شما را وحشيانه مى كشد ، فردا طالب جز اين حكومت مى شود و ريس و دبير و وزير خواهد شد ، همانگونه كه قاتل صد ها افسر و عسكر ، حكمتيار اكنون فرمان مى دهد و گل سر سبد اين رژيم است ، فردا طالب چنين خواهد بود، نكنيد به خاطر يك معاش ناچيز خود را نكشيد و زن و فرزند تان را بيچاره و بيوه و تيم نسازيد .
برويد از استان و محل خود دفاع كنيد و در كنار فاميل خود بمانيد ، شما را در مرداب هاى قندهار فراه و هلمند ... مناطق قبايل مى كشند و مرده هاى تان حتا مجال زير خاك شدن را نمى يابد .
در خدمت يك حكومت فاشيستى و طالب طلب مردن ، مرگ بى معنا و بى ارزش است و بار مسووليت آن در دنيا و آخرت به دوش خود تان خواهد بود.

>>>   عمر راوی
من بارها نوشته ام که « اردوی ملی » کشتارگاه جوانان تاجیک است. یک دام خطرناک برای نابود سازی قصدی و سنجیده شده و هدفمند نسل جوان تاجیک که به خاطر فقر و ناداری ناگزیر می شوند به ارتش بپیوندند. زنده میروند، به فجیع ترین شکلها کشته میشوند و در تابوت برمیگردند. این یک تصفیه قومی پلان شده است. حیف از جوانان مظلوم ما که بسیار بیهوده قربانی میشوند. دولت جمع شان میکند، به طالب مشوره میدهد که در فلان جای کمین بگیرید و هر بار پنجاه نفر و صد نفر را برای تان میفرستیم ، بگیرید و گردن بزنید. فاشیستهای پشتون برنامه قتل عام تاجیکان را دارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است