استیکر زنی بر تذکره، طرح داکتر عبدالله بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۵    ۱۳۹۷/۲/۲۵ کد خبر: 151044 منبع: پرینت

هارون چخانسوری سخنگوی ارگ ریاست جمهوری در یک نشست خبری در کابل گفت: ادعاها مبنی بر تهدید اعضای کمیسیون از سوی رییس جمهور اتهامی بی‌اساس است.

چخانسوری افزود: کسانیکه به استعفا تهدید می‌شوند، پیشنهاد ما این است که جرأت اداری و اخلاقی را داشته باشند. هرکسی که هستند در حضور رسانه‌ها نگرانی خود را به مردم بگویند، آقای غنی هیچ نشستی فردی یا گروهی با اعضای کمیسیون انتخابات نداشته که در آن کمیشنران را زیر فشار و تهدید قرار داده باشد.

سخنگوی ارگ اضافه کرد: تمام جلسات رییس جمهور با اعضای کمیسیون انتخابات در حضور رییس اجرایی، معاون ریاست جمهوری، سفیر امریکا، نماینده ملل متحد و سفیر اتحادیه اروپا و سران ارگان‌های امنیتی برگزار می‌شود.

چخانسوری گفت: نصب برچسپ بر کپی تذکره بار اول توسط خود آقای عبدالله مطرح شد که تیم فنی امکان آنرا بررسی کرد و پس از آن در جلسه‌ای اعضای کمیسیون انتخابات آن را تایید کردند.

فرید نعیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
نعیمی
نظرات بینندگان:

>>>   او مردم ... صفت و بيعقل، انتخابات چه معني دارد، در حاليكه آزادي نداريم، چند غلام توسط أمريكا بالاي ما حاكم است، شايد عِوَض شوند اما حالت تغير نميكند، اول خود آزاد بسازيد و بعد در فكر نوع حكومت و غيره أمور شويد

>>>   گناه این گلمرجان ایزک نیست هر وقت که لب سرین اش خلاص شود. باز پای را در یک موزه میکند. و کارهای گلمرجانی شروع میکند.

>>>   طرح هرکی که بوده امروز عبدالله شدیدن مخالف آن است و غنی بخاطر تقلب نمودن دوباره بشکل غیرقانونی میخواهد از آن سهو استفاده کند۰

>>>   مهسا خراسانی‎
کسانی که در حمام خون ( افغانستان ) به قربانیان جنایات فاشیزم اوغانی میگویند که طالب و داعش و گلبدینی و افغان ملتی و غیره برادران شمایند، پلید ترین دشمنان مردم ما می باشند. همچنان کسانی که با تمام این جنایت ها و کشتارها میخواهند اشرف غنی و دستگاه آدمکشان ارگ را یک پدیده بیخی جدا و مخالف طالب و داعش و دیگر تروریستان جلوه دهند، یا مطلق خود فروخته استند و یا مغز و کله ای شان از کاه پر است. ای خود فروشان و اجیران و معامله گران سیاهروی! اشرف غنی و دستگاه فاسد و فاشیست دولت اش، خود طالب و داعش و گلبدینی و افغان ملتی و دهشت افگن و تروریست اند. همین ها همه چیز را برنامه ریزی میکنند، همین ها قاتل مردمند. ...

>>>   ستگار دهگان‎
مارشال فهيم خدمتگذار قبيله پشتون و چرخه گير كرزي !
مارشال فهيم خود به قانوني دستور داد كه بجز از
پشتون در بن هيچ كس را اجازه رسيدنش را به قدرت ندهد
همين بود كه دوازده رآي ستار سيرت رد شد و دو رآي كرزي قبول شد
و فيهم تمام اقوام غير پشتون را به امريكا و انگليس فروخت واستاد رباني را حتا اجازه وردش رااز تاجكستان به افغانستان را نميداد همان بود كه استاد رباني با يك عليكپتر داخل بدخشان واز طريق كندز وارد كابل شد و داد زد فهيم قانوني عبدالله اين اشتبا را نكنيد كه زمينه زوال ما را به دست دشمن ميدهيد فيصله جور كردن كابينه موقت در بن نشود بلكه در كابل صورت بگيرد اما فهيم با جسارت تمام به استاد فحش و اخطار ناسزا زد و گفت تا من در افغانستان باشم غير از پشتون ديگر اقوام را نمي گذارم بر سرقدرت برسد همين بود كه زوال نيروهاي مجاهدين براي امريكا و پاكستان مساعد شد كه ما امروز به چشم سر ميبينيم
خيانت قانوني عبدالله خوصآ فهيم خان باعث شده كه در ادارات دولتي اقوام غير پشتون به ويژه تاجكها را اجازه كار به سطح بلند را ندارند.

>>>   Raheel
جوانان تاجیک هیزم دیگدان و گوشت دهن توپ!
بزرگان قصر نشین تاجیک، مرگ تان باد که تماشاگر قصابی شدن فرزندان تان در صفوف قوای مسلح رژیم سفاک و غدار فاشیستی استید!
چگونه ممکن است که در هفده سال حاکمیت این رژیم هیچگاهی و در هیچ جنگی طالب و داعش به کمبود مهمات دچار شده و اسیر نمی شود اما دهها بار است قطعات اردو از اثر کمبود مهمات در دام دشمن می افتند و سرباران از روی تذکره و تثبیت هویت کشته می شوند؟
تبعیض و دشمنی تا تاجیک و فارسی زبان در هردو سوی خط به خط آخر رسیده است و بیداد می کند. اما بزرگان تاجیک و نامداران تاجیک همه به فکر حفظ و نگهداری پولها و مقامهای ذلتبار، بی صلاحیت و مزدورانه خود استند.

تاجیکان پرغرور قوای مسلح!
تفنگ ات را به سوی افسرانی بگردان که رفقای تان را به دهن طالب رها می کنند و مسوولیت نمی گیرند. دیگر بس است در دام غدر و خیانت کشته شدن!

>>>   رحمت الله ولیزاده
قلمت رسا و عمرت مانا باد رحیل صایب بزرگوار متاسفانه همی لحظه که این سطور می نویسم یکی از دوستا که در پولیس خدمت میکند از غوربند تیلفون زد که چند امبولانس شهدای جنگ فاریاب در راه است وما مسولیت آوردنش را به پروان داریم از بامیان .
تف به روی کثیفانی که امروز در کاسه ارگ نشینان مزدور نان آرام خوردند.

>>>   Ariaie
شكست ها و سقوط ها عمدى است. نخست احتمال دارد غنى حكومت نظامى اعلان كند تا داكتر عبدالله را خانه بفرستد. هدف دوم فراموش كردن بحث هويت است و مسله سوم مدريت انتخابات !
داكتر عبدالله روزى كه قدرت را بعد از برد انتخاباتى اش واگذار كرد بزرگترين خيانت بعد از كنفرانس بن را مرتكب شد!

>>>   Pandshiri
داکتر عبدالا انسان بی خاصیت است که نه گوشت ونه ماهی است ۰ میگویند اگر کسی یکبار تو را فریب داد گناه اوست وتکرار ان گنا توست کسی که اگاهانه دربنیان گذاری دولت طالبی وواقلیت فاشیستی قبیله دست داشت با بدست اوردن رای مردمی تجارت ومعامله گری کرده این گناه مردم است به او اعتبار میکنند۰

>>>   Hashmat Radfar
قصد زهر پاشی قومی ندارم، اما از دل درد و از روی معلومات مینویسم!!

طالبان در شهر فراه زمینگیر شده اند، در اینسوی خط سربازان ما از هر قوم و تبار و طایفه یی متحدانه و یکپارچه در برابر دشمن میجنگند، اما طالبان خونخوار در مناطقی که اشغال کرده اند، مشغول به نسل کشی قومی اند.. .

مرثیۀ صد سالۀ سربازان شمالی در دشت های جنوب امروزه در زبان شماری از پلنگان زخمی ما که بدست دشمن نامرد و درنده خوی خویش افتاده اند، جاریست:
شمالی لاله زار باشد به ما چی؟؟
زمستانش بهار باشد به ما چی؟؟
شبم در پیره و روزم به تعلیم
رفیقا انتظار باشد به ماچی؟؟

طالبان جنایتکار اسیران جنگی شان را از روی تذکره و با تثبیت هویت میکشند یا رها میکنند!!!
فدای خون سرخ تان شوم بیادرای دلیر و پر صلابت من.. .

>>>   ماکه درین چند سال می بینیم تمام گدودی ها و تشنج انداختن از طرف طرفداران داکتر عبدالله بوده که شورای نظار وجمعیتی ها غالبا در این بی نظمی ها نقش داشته بیاد دارید که میگفت اگر رقیب او ببرد حکومت موازی اعلان میکنند وراه ها را مسدود میکنند. یگانه مسبب بدبختی افغانستان همین جمعیتی ها وشورای نظار وطرفداران دزدان آنها میباشند.

>>>   تو گفتی و دیگران هم باور کردند

>>>   همین را میگویند برف بام خودرا بالای بام دیگران انداختن.
قادری

>>>   اشرف غنی بی حیا و دیده درا است با تروریستان دست دارد . یک مامور
خورد چطور میتواند علنی علیه این مالک الرقاب استاده شود .
کمیسیون انتخابات کجا قدرت دارند بر اشرف غنی تهمت بندند .
چون کارد به استخوان رسید
صدا به آسمان رسید
مستوره حبیب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است