دختران روباتیک هموطن در مقام نخست مسابقات آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۶    ۱۳۹۷/۲/۲۷ کد خبر: 151098 منبع: پرینت

دختران روباتیک هموطن در رقابت انترنشنال روبوروی در آمریکا در میان ۲۱ کشور جهان مقام نخست را به دست آوردند.
رویا محبوب، حمایت کننده دختران روباتیک گفته‌‎است که این مسابقات در میان ۱۶ گروه در ایالت نیومکزیو آمریکا برگزار شده است.

دختران افغان دو هفته پیش موفق شدن به کسب جایزه الهام برای مهندسان موفق در مسابقات جهانی «فرست» در ایالت دیتوریت آمریکا شده اند.
طرح دختران روباتیک برگرفته از طرح اول این دختران در مسابقات سال گذشته در اروپا بوده که دوباره بازسازی شده است.

دختران روباتیک افغان امیدوار هستند که با بهره گیری از تکنالوژی در سکتور زراعت، وضعیت اقتصادی مردم رونق یابد. هم اکنون دختران هموطن روی این ایده برای افزایش محصولات و تسریع روند کاری کار می‌کنند.

پیشتر دختران روباتیک کشور، جایزه ستاره تازه وارد یا Rookie All-Star را در رقابت‌های منطقه‌ی در کشور کانادا به دست آورده‌اند.
تیم دختران روباتیک کشور پس از برنده شدن مدال نقره شجاعت در مسابقات جهانی روبات‌ها در واشنگتن، توانستند که جواز حضور در مسابقات دُبی، هوش مصنوعی در هالند و کانادا بدست آورند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختران روباتیک
مسابقات آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   افتخار آفرینان هموطنم را مبارک باد میگویم.

>>>   خدا کند امریکاییهای شیطان از این دخترها سو استفاده نکند

>>>   خداوند اين دختركان را موفق داشته باشد و بخت شان باز كه براي هر كدام هزار خواستگار پيدا شود.
تواب

>>>   عقل زن ناقص است !
عقل مرد کامل است بهمین دلیل بجز کشتن ئویران کردن جنایت هنردیگری ندارد

>>>   شنیدیم که دختران روباتیک افغانستان یک تلک موشگیر اختراع کردن که ۱۰۰۰دانه موش را ازخنده زاره ترک کردن مبارکشان این موفقیت به امید روزیکه تلک های
خیانت گیر اختراع کنند این مخترع ها

>>>   خداوند متعال انسان ها را از خاک خلق کرده است که دارای روح و جان هستند و حرکت میکنند و زنده هستند.
علاوه برآن میلیون ها نوع زنده جان دیگر را جدا جدا از خاک و گل و لاش و لوش چتلی،بشمول حیوانات و نباتان و میکروب ها و ویروس ها خلق کرده است که جان دارند، اما روح ندارند، اما یگان دانه ازین حیوانات جوانمرگی عقل شان از طفل ها کرده زیاد تر است.
مثلآ سگ ها را قسمی تربیه میکنند که هر چیزی که میگویید ، می فهمند و انجام میدهند.
اما بعضی انسانها با شیطان یکجا شدند و به کمک شیطان، موتر و طیاره و کشتی و موتر سایکل و کمپیوتر و روبات و هوش مصنوعی ساختند و در نتیجه در رقابت با خدا قرار گرفتند و حالا مردم از وسایل نقلیه خدا داد، مانند گاو و خر و اسپ و شتر و قاطر استفاده نمی کنند و در عوض از موتر و طیاره و ریل و غیره استفاده میکنند.
حالا کار به جایی کشیده است که با پیشرفت روبات و هوش مصنوعی، دیگر کار های انسانها را نیز این روبات ها و هوش مصنوعی انجام میدهد و در نتیجه اشرف مخلوقات خدا، یعنی انسان بیکار میشود.
چه فکر میکنید که آیا خدا آنها را خواهد بخشید؟
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم.
او مردم قیامت نزدیک است. نماز بخوانید و روزه بگیرید که عاقبت تان خراب نشود.
خطیب مسجد پل خشتی.

>>>   جناب نظر دهند چهارم، عقل مرد از عقل زن گرفته شده چون که به وجود آورده مرد زن است، همین زن که برای مدت 9 ماه جنابعالی رو در بطن خویش خویش پرورش داده و تا 6 سالی از زندگی اش رو عقل، تربیت، و شامل مدرسه و دانشگاه و بعدش به جامعه تقدیم کرد، آیا دانش مرد و برتر است یا از زن؟درست است دو انس مغز مرد بزرگتر آست، این به این معنی نیست که عقل زن ناقص است، و برای جنابعالی این عقل رو از کی به ارث برده ای؟ از زن و نظر دهنده آخوند پل خشتی، جناب آخوند معلومات خیلی ابتدایی است برو مطالعه کن، اینکه زن و مرد از خاک آفریده شده و.... حرف های که علم و دانش امروزی آن رو قبول ندارد برو برادر مطالعه کند، این حرف ها در حد کلاس اول است.

>>>   مولوی صاحب پل خشتی درست فرمودند همه ماباید توبه کنیم وبرویم پل خشتی نماز بخوانیم , علامه های قیامت خیلی زیاد نمودار شده
خداوند هرگز این غربیهارا به دلیل تقلبکاری شان نخواهد بخشید ، درکجا خداوند گفته که شما طیاره اختراع کنید موترهای سریع اختراع کنید اینهابا خدا رقابت میکنند ، دوزخ فروزان وجوشان از اتش درانتظار شماست !!

>>>   نظر خطیب صاحب پل خشتی کاملا حقیت است:
آیا خداوند نمیتوانست طیاره بسازد موتر بسازد انواع امراض وویروسهارا نابود سازد؟ خداوند میتوانست طیاره ای بسازد که حتی یک کودک ده ساله آنرا پروازدهد وسفرکند همینطور موتر وقطار ،وقتی خدانخواست ما چرا فضولی کنیم ودرهر کارتشبث کنیم ؟
در زمان های قدیک درهرچیز خیروبرکت بود یک قافله یا کاروان باشتر سفرمیکرد تجارت میکرد به سفرحج میرفت همه چیزخوب بود اما این کپار همه چیزرا برهم زدند وخلاف خواست خداوند طیاره ساختند موتر ساختند وریل ساختند وبرای امراض واکسین وتابلیا ساختند ودرکار خالق نداخله کردند، انشا الله جزای شانرا خواهند دید ،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است