عربستان به فلسطین خیانت کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۲    ۱۳۹۷/۲/۲۷ کد خبر: 151102 منبع: پرینت

«لویزه حنون» دبیر کل حزب کارگران الجزایر روز چهارشنبه عربستان را مسوول بخشی از حوادث خونین فلسطین دانست و گفت، ریاض به مردم فلسطین خیانت کرده است و به همین دلیل الجزایر باید از آن فاصله بگیرد.

حنون روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام مواضع حزبش در مورد حوادث اخیر در فلسطین افزود، دولت الجزایر باید از سیاست های عربستان و دیگر خاینان عرب فاصله بگیرد.

دبیر کل حزب کارگران الجزایر همچنین ادامه داد، 60 فلسطینی کشته شده و بیش از دو هزار و 770 نفر دیگر در فلسطین زخمی شده اند، در چنین شرایطی الجزایر نمی تواند ساکت بنشید.

وی اتحادیه عرب و اسراییل را دو روی یک سکه دانست و گفت، اتحادیه عرب و اسراییل بسیار شبیه به هم و همانند دوقلو هستند.

حنون همچنین از مقام های الجزایر خواست از اتحادیه عرب خارج شوند و تاکید کرد، ما نمی توانیم در کنار خاینان بنشینیم.

دبیر کل حزب کارگران الجزایرهمچنین خواستار حمایت کشورش از ایران در خصوص پرونده هسته ای به ویژه پس از خروج آمریکا از برجام شد.

وی افزود، الجزایر نمی تواند در خصوص رفتاری که با ایران می شود، ساکت بنشیند، باید موضع گیری روشنی در این خصوص داشت ، ما می دانیم موضع گیری رییس جمهوری الجزایر در مورد ایران و فلسطین تغییر نکرده است.

حنون در پایان گفت، الجزایر باید راه خود را از عربستان جدا کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عربستان
فلسطین
نظرات بینندگان:

>>>   عربستان به همه کشور ها خیانت کرده طالبان را برای افغانستان کمک مالی کرده داعش را برای سوریه در لبنان تفرقه افکنی می کند با یمن جنگ کرده تروریستهای جنگجو را در پاکستان حمایت می کند در اندونزی و مالزی و سایر کشور های اسلامی هر کدام به نوعی با پولهای نفت که باید برای وحدت مسلمین باشد با سیاستهای امریکا و اسراییل برای کشتار مسلمانان استفاده می کند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است