حامد کرزی مشوق اصلی طالبان بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۷/۲/۲۷ کد خبر: 151111 منبع: پرینت

حامد کرزی درطول دوران زمامداری خویش همواره بازی دوگانه داشت و به اصطلاح هم از آبخور می خوردو هم از توبره!، در ظاهر با طالبان می جنگید اما در خفا آنها را کمک می داد.

شواهد در این مورد فراوان است، انواع اسلحه های امریکایی، دوربین های لیزری و... قبل از آنکه به دست ارتش افغانستان برسد به دست طالبان می رسید.

کرزی گاهی به صراحت و گاهی در لفافه به طالبان سفارش می کرد که لا اقل کشتار زنان و کودکان و... را به گردن نگیرید! اگر این نوع همکاری های پنهانی بین کرزی و همفکران فاشیست او نبود طالبان در همان سال های اولیه برای همیشه نابود شده بودند.

بسیاری از عساکر می گویند خود از نزدیک شاهد بوده اند، که در لحظات شکست کامل طالبان، برخی صاحب منصبان از قبایل کرزی آنهارا از شلیک به طالبان منع می کردند.!
اصرار کرزی برخروج نیروی های امریکایی از افغانستان و عدم استفاده از نیروی هوایی علیه طالبان نیز دال براین حقیقت است.

مردم افغانستان می دانند در هر کجا فاشیست های درون نظام فرصت همکاری با طالبان را به دست آورده نتوانند، شکست طالبان قطعی خواهد بود.
نمونه کامل آن شکست کنونی طالبان از شهر فراه هست. در این حمله نیروی هوایی امریکا به سرعت به پشتبانی نیروی نظامی افغانستان وارد عمل شد.
طالبان بعد از تحمل شکست سنگین ، از شهر بیرون رانده شدند.

ما بر این باوریم که در آینده نیز اگر این نوع همکاری میان نیرو ی هوایی امریکا و ارتش افغانستان ادامه پیدا کند طالبان مجبور خواهند شد یا صلح را بپذیرند و یا سایه شوم و تاریک خویش را از سر مردم افغانستان کوتاه کنند.

کاظم یزدانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
یزدانی
نظرات بینندگان:

>>>   كرزي طالبان تروريست را برادر خواند و به عوض آدمكش و مزدور دشمن نام هراس افگن را گذاشت. تروريستان را از زندان رها كرد. نيروهاي اعتلاف را هم مانع شد در برابر پاكستان اقدامي عملي نمايند.طالبان فراري را كه تا پشاور راه فرار را گم كرده بودند پس قدرت داد آنهم از نوع سياسي اش.
حالا هم افسارش را بدست روسها داده تا آنچه انجام نشده بشود.
براي اين كشورفقط بايد فاتحه خواند.
با احترام
ج

>>>   حامدکرزی حمایت از طالبان را شروع کرد و غنی آنرا به اوج رساند.

>>>   خاک بر سر خائنینی که کرزی به ریاست جمهوری رسانند. کرزی هیچگاه خواهان آن نبود که طالبان شکست بخورند و یا از صحنه گیتی محو شوند, بلکه با پولهایی باد آورده و با تشکیلات پوچ و بی معنی کمیسیون صلح ، پول هنگفتی را به طالبان سپرد تا آنها را در برابر نیرو های مردمی دگیر اقوام تحریک و تسلیح نماید تا از طریق طالبان وحشت و بربریت فاشیستی سران بی مغز پشتون ادامه یابد

>>>   هشتاد فیصد مشکل ودزدان غاصبان اختلاس گران از شروفساد هستند

>>>   از شهر بیرون راندن هیچ فایده ای ندارد بیرون به این معنی میماند که ګویا کشاورز خیل پرنده ګان را با های های و کف زدن دست از خوردن مزارع خود برای موفقت دور میکند که هر لحظه دو باره برای هجوم می آورند باید این وحشی را ها تا آخرین نطقه تعقیب و به قیمتیکه برای نیروهای امنیتی تمام میشود آنها بکلی از ببرند در غیر آن این [کروفر] جنګ وګریز به فایده ای ندارد

>>>   کرزی جنایت کاران متکرر را اززندانها رها وبه جبهات جنگ فرستاد وسبب قتل های زیادی ازافسران اردو وپلیس گردید

>>>   Faiq
آنقدر #خراساني و #تاجيك بايد بگويم كه خراساني و تاجيك گفتن به يك #كلاس, #برند و #گفتمان_غالب تبديل شود...آينده از كساني است كه بسويش ميروند

>>>   Faiq
تاجيكان اگر محافظه كاري نميكردنند، امروز جهان را مدريت ميكردنند. تا اين مردم نپذيرند كه طالب اوغان است و اوغان طالب است، اين ذهنيت طالباني بالايشان حكومت خواهند كرد.. ذهنيت ها بايد تغيير كنند تا حكومت ها را تغيير دهيم!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است